Ja hè!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind d'r wel iets geils hebben hoor, die jonge Ellie
Ik vind dat juist zo leuk aan haar, terwijl ik zulke dingen meestal hekel. 't Maakt t plaatje gewoon compleetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:16 schreef Jovatov het volgende:
Ellie moet niet haar bek opentrekken, dan valt het wel mee.
Juist welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:16 schreef Jovatov het volgende:
Ellie moet niet haar bek opentrekken, dan valt het wel mee.
Locke is dus mijn favoriete karakterquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:19 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Vind Kate eigenlijk niet zo. Vond Shannon uit S1 ook wel leuk.
Die Actrice die Juliet speelt(Elizabeth Mitchell) ligt ook (naakt) te rollebollen met Angelina Jolie in Gia, maar dat hadden jullie vast ook wel gezien.
Zou het niet erg vinden als Locke eruit is met zijn hangtietjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Wheelgunner op 20-02-2009 17:49:52 ]
Aangezien dat het huisdier van Walt en Michael was mag die best dood.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:48 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik mis trouwens Vincent, hopelijk zit ie in de wagen van Jin ofzo, als Dharma waakhond
Shanon met op korte afstand de niet-zwangere Claire.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:42 schreef SnuggLe het volgende:
Laten we een poll gaan maken, voor de lekkerste LOST chick!
Nee, hondjes mogen van mij niet dood in films of series. Ik kijk nog liever naar de brute slachting van Penny dan een dode Vincent.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:49 schreef nikk het volgende:
[..]
Aangezien dat de huisdier van Walt en Michael was mag die best dood.
Toch ben ik niet zo'n MILF liefhebber...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:50 schreef nikk het volgende:
[..]
Shanon met op korte afstand de niet-zwangere Claire.
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:51 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nee, hondjes mogen van mij niet dood in films of series. Ik kijk nog liever naar de brute slachting van Penny dan een dode Vincent.
Ze hebt vast niet in het echie een kind uitgepoept hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:52 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Toch ben ik niet zo'n MILF liefhebber...
Ja zie! Daar is haar gekke hoofdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:57 schreef tralalala het volgende:
Penelope wtf???![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kate
je mocht willen dat je er op leekquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad
En Kate is best lelijk. Op soooooooommige shots ziet ze er wel leuk uit, maar over t algemeen is t net een jochie met meisjeshaar.
Nee joh, ze heeft zo'n mooi en lief gezicht, en dat neusjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad
En Kate is best lelijk. Op soooooooommige shots ziet ze er wel leuk uit, maar over t algemeen is t net een jochie met meisjeshaar.
Het gaat om het idee hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:57 schreef nikk het volgende:
[..]
Ze hebt vast niet in het echie een kind uitgepoept hoor.
Nou, niet dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:02 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
je mocht willen dat je er op leek
Nee hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:02 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
je mocht willen dat je er op leek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |