Maar Annie = Ms Hawking = Ellie = Claire toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef Symer het volgende:
In een soortgelijke discussie een paar tientallen topics terug stond Annie nog bovenaan menig lijstje.
2 seizoenen niet in beeld en meteen vergeten?
It's a man's world...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet nog wel dat ik niet mocht zeggen dat Sawyer lekker is, hele topic viel over me heen dat ik ontopic moest gaan
oh dat heb ik zolang gekeken kan ik me niet eens meer herinnerenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
De vriendin van Ben tijdens z'n jeugd. (s03e20)
Vind Kate eigenlijk niet zo. Vond Shannon uit S1 ook wel leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:20 schreef SnuggLe het volgende:
Precies! En ook niet de lekkerste chick.
Dat is Juliette al, daarna Kate, daarna komt maybe Claire eens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het ook grappig hoe Jack steeds zo half moest lachen als het om het eiland ging; vanaf het moment dat Kate meewilde was hij helemaal blij, op het vliegveld keek hij ook geregeld blij en toen hij wakker werd had hij ook zoiets vreugdigs over zich heen. Mooi om te zien nadat hij eerst drie seizoenen lang heeft geprobeerd juist van het eiland af te komen!
Lapidus zonder baard en snor: wtfIk herkende hem bijna niet!
[edit] Aangezien blijkbaar nog niet iedereen weet wat de titel van de volgende aflevering is, een stukje in spoiler tags gezet..
[ Bericht 8% gewijzigd door Xurk op 20-02-2009 15:01:43 ]
Geen Lost volgende week?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:26 schreef Xurk het volgende:
de aflevering van volgende week over twee weken te zien :
Die eerste alinea mag wel even in spoilertags...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:26 schreef Xurk het volgende:
Ah. Friday enzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:47 schreef Addict89 het volgende:
Lees in zijn post eens 2 zinnen verder..
Pics of STFU!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:19 schreef northernlight81 het volgende:
Die Actrice die Juliet speelt(Elizabeth Mitchell) ligt ook (naakt) te rollebollen met Angelina Jolie in Gia, maar dat hadden jullie vast ook wel gezien.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:04 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Pics of STFU!![]()
Oh ja, Penny vind ik ook zeker wel wat hebben!
Wie heeft dat niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
Totdat je langer naar haar kijkt, dan heeft ze echt een raar hoofd
Lang zo erg niet, en dan nog steeds veel mensen niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |