Ik denk dat Sayeed degene is die Ben verrot geslagen heeft. Dat ie daarna gearresteerd is en dat Ben er toen zo'n verhaal aangebreid heeft dat ie naar Guam moest. Ben is daar leep genoeg voor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:35 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik wil nog steeds weten waarom ze Sayid in hemelsnaam naar Guam transporteerden...
Nah. Ik denk dat Ben "gewoon" in elkaar is geslagen door Desmond of iemand in Penny's directe omgeving. Maar eerlijk is eerlijk; met Lost weet je het nooit.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat Sayeed degene is die Ben verrot geslagen heeft. Dat ie daarna gearresteerd is en dat Ben er toen zo'n verhaal aangebreid heeft dat ie naar Guam moest. Ben is daar leep genoeg voor.
Sayeed zei tegen Ben dat "if we meet ever again it's not gonna be nice"quote:Op maandag 23 februari 2009 00:16 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nah. Ik denk dat Ben "gewoon" in elkaar is geslagen door Desmond of iemand in Penny's directe omgeving. Maar eerlijk is eerlijk; met Lost weet je het nooit.
En Sayid is toch gearresteerd voor die moorden in dat ene appartement? (Waar Hurley ook bij was)
Hurley was vrijgesproken, van Sayid heb ik niks gezien in ieder geval.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Sayeed zei tegen Ben dat "if we meet ever again it's not gonna be nice"
En ik zou niet weten waarom ze hem voor moorden begaan in LA naar Guam zouden vliegen. Ze weten ook niet dat hij dat was, alleen Hurley was bekend door die foto met die telefoon.
Dat je zoveel moeite doet, kankerdebiel, terwijl je ook gewoon even vanaf deze post zou kunnen kijken:quote:Op zondag 22 februari 2009 23:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, wacht maar ff dan:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus vertel broodmongool, wat heb ik verkeerd gelezen?
En kssst, ga nu maar weer verder met andere internet-nookie zoeken, kansloze internetridder.
Verder sla je de plank volledig mis wat betreft mijn relatie tot Harajuku., faalhaas. Maar ik zie geen reden om daar hier verder over uit te wijden. Wie is er hier nu kansloos bezig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:05 schreef capital_P het volgende:
ik mis claire ook wel. Lekker mokkel. Hoe is zij ook alweer in the cabin terecht gekomen?
Goed bedacht, zou zo maar kunnen ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat Sayeed degene is die Ben verrot geslagen heeft. Dat ie daarna gearresteerd is en dat Ben er toen zo'n verhaal aangebreid heeft dat ie naar Guam moest. Ben is daar leep genoeg voor.
Dat is dan ook weer zo.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:34 schreef Haunter het volgende:
Het zou me niets verbazen als het beiden niet klopt, en we in een flashback iets heel anders zullen zien.
Nou kom, kom, ik had iets verkeerd gelezen zei je... Dus vertelquote:Op maandag 23 februari 2009 01:06 schreef krioro het volgende:
Dat je zoveel moeite doet, kankerdebiel, terwijl je ook gewoon even vanaf deze post zou kunnen kijken:
Zo'n beetje de helft van de topics uit je posthistory zijn geopend door dat Harajuku, jij sneu fucked up internetstalkertje.quote:Verder sla je de plank volledig mis wat betreft mijn relatie tot Harajuku., faalhaas. Maar ik zie geen reden om daar hier verder over uit te wijden.
Je ziet nu nog steeds niet hoe het begon? Dan heb ik weinig hoop voor je.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou kom, kom, ik had iets verkeerd gelezen zei je... Dus vertel.
Gelijk m'n post history raadplegen, en dan denken dat dit mijn enige account is, en je eigen verhalen gaan verzinnen over me, die overigens niet kloppen, enz. Dat zegt al wel weer genoeg.quote:[..]
Zo'n beetje de helft van de topics uit je posthistory zijn geopend door dat Harajuku, jij sneu fucked up internetstalkertje.
Dus jij lief, schattig internetfappertje, maak het nu niet nog sneuer voor jezelf door het krampachtig en nutteloos te ontkennen.
Maar laten we toch vooral niet hetzelfde doen als zij; het topic verneuken. Kom deze maar gewoon hier naartoe.
Ik denk niet dat het Desmond was, dan zou Ben er wel wat slechter aan toe zijn denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:16 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nah. Ik denk dat Ben "gewoon" in elkaar is geslagen door Desmond of iemand in Penny's directe omgeving. Maar eerlijk is eerlijk; met Lost weet je het nooit.
En Sayid is toch gearresteerd voor die moorden in dat ene appartement? (Waar Hurley ook bij was)
quote:Guam (en-us-Guam.ogg /ˈgwɑːm/ (help·info); Chamorro: Guåhån), officially the Territory of Guam, is an island in the western Pacific Ocean and is an organized, unincorporated insular area of the United States. It is one of five U.S. territories with an established civilian government.
[..]
Guam's economy is mainly supported by tourism (primarily from Japan) and U.S. military bases.
[..]
The U.S. military maintains jurisdiction over its bases, which cover approximately 39,000 acres (160 km2), or 29% of the island's total land area:
U.S. Naval Base Guam, U.S. Navy – Sumay
U.S. Coast Guard District 14 Sector Guam, – Sumay
Andersen Air Force Base, U.S. Air Force – Yigo
Apra Harbor, U.S. Navy – Orote peninsula
Ordnance Annex, U.S. Navy – South Central Highlands (formerly known as Naval Magazine)
Naval Computer and Telecommunications Station, U.S. Navy – Barrigada and Finegayan
Joint Force Headquarters-Guam, Guam National Guard – Radio Barrigada and Fort Juan Muna
dat dusquote:
Dat zou wel eens kunnen ja, maar we zullen zeker nog een verklarende flashback krijgen.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:18 schreef Symer het volgende:
Ik las een redelijk goeie theorie dat Ben bewijs heeft overgedragen van die moorden die Sayid in opdracht van hem gepleegd had in seizoen 4.
Sayid had iemand op de Seychellen vermoord en hij zou dan gedeporteerd kunnen worden om daar berecht te worden. Als je naar de Seychellen vliegt vanuit LA zou je in Guam kunnen overstappen.
Ja, geen ideequote:Op maandag 23 februari 2009 10:43 schreef tralalala het volgende:
Waarom zou ze het anders in het Koreaans zeggen?
Maar ze was behoorlijk in de war, dus dat zegt waarschijnlijk ook niet zo veel
is al zo'n 30 keer gezegdquote:Op maandag 23 februari 2009 16:30 schreef Guppi het volgende:
Ben staat wel in een haven he, als hij belt. Misschien een link met de zeilboot van Desmond?
nee hij had die numbers die overal op het eiland te vinden waren al voordat hijd aar as gebruikt voo de loterij. Deze won hij en hij dacht dat het cursed was en er overleden mensen en ze raakten gewondquote:Op maandag 23 februari 2009 16:38 schreef Symer het volgende:
Kan ook een link met Hurley zijn. Daar waren ooit mensen overleden doordat hij ergens op was gaan staan wat vervolgens instortte. Zijn schuldgevoel daarover was de reden dat hij in het gesticht was opgenomen.
Misschien was hij daar om die verhaallijn af te sluiten. En aangezien hij een gigantische hekel heeft aan Ben kan ik me best voorstellen dat hij los is gegaan op Ben's gezicht, al dan niet aangespoord door Charlie.
Eigenlijk kan me dat niet voorstellen, maar dat zou ik wel graag willen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |