Het was de dochter niet van Ben. En ja, dat was al bekend geworden in episode eh? ergens eind seizoen 4quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:17 schreef Xrenity het volgende:
Ben's dochter was vermoord en nu pakt hij Widmore's dochter?
is dat uit de vorige episode te halen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:55 schreef Decimus_XVII het volgende:
Yep klopt, Widmore had 'de regels veranderd' toen Ben's dochter neergeknald werd
Uit wraak wilt hij nu Widmore's dochter (Penny) doden.
Niet de biologische dochter. Maar hij heeft het kind wel groot gebracht. Dus je kan wel stellen dat hij de adoptievader is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:55 schreef Shrien het volgende:
[..]
Het was de dochter niet van Ben. En ja, dat was al bekend geworden in episode eh? ergens eind seizoen 4
Sorry, maar wat had je dan verwacht toen je in de eerste aflevering het monster etc zag?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:37 schreef Terechtplus1 het volgende:
Vind lost nu wel erg science-finction achtig worden.
Die is niet echt nieuw, maar word wel steeds waarschijnlijker inderdaad!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:28 schreef alexremmers het volgende:
Nieuwe Theorie....
Ik denk dat Miles die baby is waar de 1e aflevering mee begint. Hij is volgens mij de zoon van die Dharma professor die om 8.15 uur zijn zoon de fles moet geven..
Zo nieuw is de theorie niet. Blader maar terug naar het topic waar ze het hebben over episode 1. Meteen word er gezegd dat het Miles zal zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:28 schreef alexremmers het volgende:
Nieuwe Theorie....
Ik denk dat Miles die baby is waar de 1e aflevering mee begint. Hij is volgens mij de zoon van die Dharma professor die om 8.15 uur zijn zoon de fles moet geven..
Nee, seizoen 4 al. Na de dood van Alex gaat Ben van het eiland en zoekt Widmore op in zijn appartement en zegt hem dat hij zijn dochter, Penny dus, zal doden. En Ben mag dan niet de biologische vader van Alex zijn geweest, hij beschouwde haar wel als zijn dochter volgens mij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:04 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
is dat uit de vorige episode te halen?
Die had ik al gehoord, lijkt me ook redelijk waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:28 schreef alexremmers het volgende:
Nieuwe Theorie....
We hebben Ben nog nauwelijks niet bont en blauw gezien, die man heeft veel pakken slaag te verduren. Misschien dat Jack er niet meer van opkijktquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:40 schreef Paul99 het volgende:
Weer een leuke ep.
Vraagt niemand zich af waarom Jack niet raar opkijkt als ie ziet dat Ben een behoorlijk pak rammel heeft gehad?
De dag ervoor was er immers nog niks aan de hand.
Ik snap er eerlijk gezegd geen woord van.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:56 schreef tralalala het volgende:
Topics gaan snel zo![]()
[..]
Dit blijft ook wel een interessante theorie uit het vorige topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |