Ik heb alleen mijn mobieltje, dus posten is iets lastigerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:30 schreef blomst het volgende:
Hidiho is tegenwoordig ook maar stil.
klopt dus niet, het begint met Yquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Begint jouw NIE ook met een X?
ach zo, dus geen pc meegenomen naar LS.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn mobieltje, dus posten is iets lastiger
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:46 schreef blomst het volgende:
[..]
ach zo, dus geen pc meegenomen naar LS.
Ik dacht dat ze altijd met een X begonnen, Ik heb mijn oude nog. Met een X, die dan staat voor Extranjero...quote:
Nu!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:35 schreef hondjes het volgende:
Wanneer komt coos met de uitslag?
Coos! Ze hebben je niet meteen gehouden!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu!
Ik weet nog niets. Krijg binnenkort een oproep voor een mri scan en daarna weer terug naar de neuroloog.
Kon nog niet eerder posten. Had visite van mijn chinese vliendinnetje die had wat ploblemen na vlijblijvende informatie bij een enelgie bedlijf.
MLI-scan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:10 schreef Coos het volgende:
Ze kan echt de R niet zeggen.![]()
Zó schattig is dat.
Je bedoelt infolmatie?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu!
Ik weet nog niets. Krijg binnenkort een oproep voor een mri scan en daarna weer terug naar de neuroloog.
Kon nog niet eerder posten. Had visite van mijn chinese vliendinnetje die had wat ploblemen na vlijblijvende informatie bij een enelgie bedlijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |