MLI-scan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:10 schreef Coos het volgende:
Ze kan echt de R niet zeggen.![]()
Zó schattig is dat.
Je bedoelt infolmatie?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu!
Ik weet nog niets. Krijg binnenkort een oproep voor een mri scan en daarna weer terug naar de neuroloog.
Kon nog niet eerder posten. Had visite van mijn chinese vliendinnetje die had wat ploblemen na vlijblijvende informatie bij een enelgie bedlijf.
quote:
Zo hee, wat een jonge kop zeg!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit was mijn NIE, oftewel mijn permiso de extranjero.
[ afbeelding ]
die had mn dochter ook, 12 jaar geleden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit was mijn NIE, oftewel mijn permiso de extranjero.
[ afbeelding ]
Ja, was het leuk?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Navond!
Zo! ff lekker uitgeraasd in de ballenbak! wat een saaie lui daar zeg, ik was gewoon de enige ouder in dat ding.![]()
Maar wel leuk.![]()
Balen Caro.![]()
Zal de tijd van het jaar zijn.
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:48 schreef hondjes het volgende:
we gaan even naar mc Donalds , hamburger eten,
eet ze allemaal
Je schoen zettenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, was het leuk?
Bij ons hebben ze staaaaaaaaaapels met tijdschriften, heerlijk lezen.
Jammer dat het altijd wat fris is. Kinders met knalrode wangen en ik zit met 4 jassen aan![]()
En over kinders gesproken, die zijn lekker naar opa en oma, ik ben gewoon de hele avond alleen thuis![]()
Wat zal ik eens gaan doen...
Op de bank springen?
Chocoladepastapot leegeten met mn vingers?
12 koekjes eten?
De televisie heel hard zetten?
Van de trapleuning glijden?
Met mn schoenen op bed?
Over tafel lopen?
Boterham smeren, beleg er aflikken en dan weer smeren?
Zo scherp ws ie niet hoor, want vorig jaar had ik ook een Cineze arts en die wilde een MLI (wat al werd gezegd) maken van mijn helnia.quote:
euh! all of the above?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, was het leuk?
Bij ons hebben ze staaaaaaaaaapels met tijdschriften, heerlijk lezen.
Jammer dat het altijd wat fris is. Kinders met knalrode wangen en ik zit met 4 jassen aan![]()
En over kinders gesproken, die zijn lekker naar opa en oma, ik ben gewoon de hele avond alleen thuis![]()
Wat zal ik eens gaan doen...
Op de bank springen?
Chocoladepastapot leegeten met mn vingers?
12 koekjes eten?
De televisie heel hard zetten?
Van de trapleuning glijden?
Met mn schoenen op bed?
Over tafel lopen?
Boterham smeren, beleg er aflikken en dan weer smeren?
Gister sinds minstens een jaar weer de kroeg in geweest ...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:06 schreef Copycat het volgende:
Ik ga de kroeg niet in. Dan word ik besmet met het carnavalvirus.
Ik rook nog gezellig met je mee hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:13 schreef Soury het volgende:
Gister sinds minstens een jaar weer de kroeg in geweest ...![]()
Met super rook ruimte .. Ohh solly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |