quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:31 schreef hondjes het volgende:
Goedenmiddag.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
Hey Noek, met je gekke sushi enzo, kun jij mij misschien helpen hiermee? Die Chinese saus
Bij die verstopte Turk haal ik altijd mijn gekke sushi shit, muts!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij hebben geen gekke toko'sAlleen per ongeluk een Turk ergens, verstopt.
Ik zou er nog even mee wachten als ik jou was.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen om over te stappen naar Ziggo, qua 'veel voor weinig'. Maar ik krijg steeds meer de indruk dat het 'weinig voor veel' is bij die lijers.
Ja..... om de haverklap storingen en een lompe en onwetende helpdesk..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zou er nog even mee wachten als ik jou was.
Die begreep me nooitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:33 schreef Noek het volgende:
[..]
[..]
Bij die verstopte Turk haal ik altijd mijn gekke sushi shit, muts!
Verder heb ik geen flauw idee maar ik zou het daar eens vragen, echt. Hij weet best veel en is cheap cheap.
Hmm, ik heb hier nooit problemen met ZIggo. Ligt het aan de regio denk je?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja..... om de haverklap storingen en een lompe en onwetende helpdesk..
Ik heb ook (bijna) nooit problemen met UPC en dat schijnt ook nogal een topper te zijn bij de klachtenzooiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hmm, ik heb hier nooit problemen met ZIggo. Ligt het aan de regio denk je?
(ik zit in Noord-Holland)
Zooooooooooo! ff mijn frustratie losgelaten op dat klantenservice van de wal in de sloot jongetjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen om over te stappen naar Ziggo, qua 'veel voor weinig'. Maar ik krijg steeds meer de indruk dat het 'weinig voor veel' is bij die lijers.
Je moet ook wel aardig tegen hem doen. Ik zie je al zo, 'Yo, ik heb saus nodig. Die van de Jap!' te stampen op die hakken van je.quote:
Dit schrééuwt om een webcam!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Je moet ook wel aardig tegen hem doen. Ik zie je al zo, 'Yo, ik heb saus nodig. Die van de Jap!' te stampen op die hakken van je.![]()
Het begint met sneakers.
jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hmm, ik heb hier nooit problemen met ZIggo. Ligt het aan de regio denk je?
(ik zit in Noord-Holland)
Nee godver, die zijn ook al opgevreten. Heb dinsdag al mn schoenen bij elkaar gepakt en op zn kussen gegooid. HIER, VREET MAAR HELEMAAL OP VERDAMMTquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Je moet ook wel aardig tegen hem doen. Ik zie je al zo, 'Yo, ik heb saus nodig. Die van de Jap!' te stampen op die hakken van je.![]()
Het begint met sneakers.
Ik heb Coos ook al een paar keer horen mopperen dat ziggo er weer uit lag, en die zit in mijn regio.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |