Ben jij Buuf danquote:
Oh ik wel hoekandanou?quote:
Lukt je niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:48 schreef APK het volgende:
Peet, ga je pissig worden als ik het nieuwe topc open?
Nee, maar wel net zo nieuwsgierig.quote:
Denk het niet, want hij had al aangegeven te wachten tot "later" als het weer een verrassing is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:48 schreef APK het volgende:
Peet, ga je pissig worden als ik het nieuwe topc open?
quote:
Heb je nog een leuk nummer van die groene negers?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Denk het niet, want hij had al aangegeven te wachten tot "later" als het weer een verrassing is.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je nog een leuk nummer van die groene negers?
Of is mijn Frans een beetje roestig?
Ja me neus verleden week ook ..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:52 schreef Coos het volgende:
Cc, mooie film zo op 2.
Te doy mis ojos
Nu kan het nog met peuk en blow.
Post eens een lijstje wie jij denkt dat de kandidaten zouden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar wie is die dikke PI-postende gleuf nu
Ik heb er een hele cd van (gehad?) Echt lekker! (niet dat ik hem opgegeten heb enzo, qua niet meer hebben, hij ligt nog bij mijn ouders denk ik, want zo oud is het al wel ja.)quote:
Kom je schoonmaken ook.. Mijn moeder heeft godver de godver gewoon een asbak in de vuilnisbak gegooid.. The bitch !!!!!! Het was een dierbarequote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:57 schreef Copycat het volgende:
Nmns: ik heb je wijze raad hier neergezet.
Dan zouden Noek en ik op vrijdag de dertiende stoppen. Heeft wel iets, vind ik.
En dan doneer ik rond die tijd een van mijn teerbeminde asbakken aan Coos.
Is berney er weer? Je vergeet SCHEEL.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Als dat dikke irritante PI-naapende wijf post lig jij nog lekker op je bed, dus maak je niet druk.
Mijn ex, mijn andere ex, de ex daarvoor, mijn toekomstige exquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Post eens een lijstje wie jij denkt dat de kandidaten zouden kunnen zijn.
Ik duik zo mijn bed in. Met boek. Morgenochtend naar de kapperquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:52 schreef Coos het volgende:
Cc, mooie film zo op 2.
Te doy mis ojos
Nu kan het nog met peuk en blow.
Doen, je moet het ongeluk een beetje tarten, dat maakt je sterkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:57 schreef Copycat het volgende:
Nmns: ik heb je wijze raad hier neergezet.
Dan zouden Noek en ik op vrijdag de dertiende stoppen. Heeft wel iets, vind ik.
En dan doneer ik rond die tijd een van mijn teerbeminde asbakken aan Coos.
Lillend en Baggervet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar wie is die dikke PI-postende gleuf nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |