Goed dat je een e-mail hebt gestuurd. Met trillende handjes verzonden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het de zus gemailed, en zij reageerde gelukkig heel lief, maar zei ook dat Bob altijd al goed was in jagen. Misschien heeft ie de weilanden wel gevonden om te jagen ja![]()
![]()
![]()
Vanaf 1 maart kun je weer genieten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef Harajuku. het volgende:
Een paar jaar terug hadden ze een webcam bij een nest roofvogels, was wel leuk om te zien
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Goed dat je een e-mail hebt gestuurd. Met trillende handjes verzonden?
Maar het was wel een couch potato toch? Niks hè, ook niet in de krant?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanaf 1 maart kun je weer genieten.
http://www.beleefdelente.nl/
Een dag na Bob hoorde ik van iemand dat haar kat ook weg was. Heeft ze gisteren teruggevonden, 4 km verderop, aan de straat. Ze hoorde dat er een keeshond aan de weg lag. Was haar pers.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
JaIk heb het zo lang mogelijk uitgesteld en toen ik mail terug kreeg durfde ik hem niet te openen
.
Ja joh, vanaf de eerste dag lag ie al constant te kroelen, en anders te slapen. Maar echt nog NIETS gehoord. Zon kat moet toch opvallen?!
Maar dat jagen geeft me wel een beetje hoop dat ie misschien aan de wandel ging, weilanden met muizen ed tegenkwam en daar nu ergens zit, hoop ik dan maar. Halfvol, jeweet.
9 maart!quote:
Concrete datum, nicequote:
Doe dan ook 9 maart, kan je samen de chagrijnige bitch uit gaan hangenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:37 schreef Noek het volgende:
Pietje, we gaan echt stoppen hoor. Binnenkort!
Niks?quote:
Oh noek ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:42 schreef Copycat het volgende:
26 februari start ik met Champix, ik denk dat je dat bedoelt?
Dan mag/moet ik nog een week roken en dan gaan Noek en ik simultaan stoppen.
Nee, gisteren was het 19 februari.quote:
Mijn datum is eigenlijk 2 maart maar Cc en ik gaan samen stoppen omdat we dan samen gaan klieren in het stoppen met roken topic en we gaan ons samen belonen op flip flops.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Concrete datum, nice![]()
[..]
Doe dan ook 9 maart, kan je samen de chagrijnige bitch uit gaan hangen.
Ja, ik bedoel dan 26 feb, wist niet dat het dan de bedoeling was dat je nog 1 week zou roken. Maar 9 maart is dan nog bijna 2 weken rokenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks?
26 februari start ik met Champix, ik denk dat je dat bedoelt?
Dan mag/moet ik nog een week roken en dan gaan Noek en ik simultaan stoppen.
Ga jij ook aan de Champix?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:45 schreef Noek het volgende:
Mijn datum is eigenlijk 2 maart maar Cc en ik gaan samen stoppen omdat we dan samen gaan klieren in het stoppen met roken topic en we gaan ons samen belonen op flip flops.
Bedoel je slijmspoor, die zo dol was op Amanda?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:45 schreef Manu82 het volgende:
Die kapster van DGK is ook aandachtsgeil, was nu weer bij Raymann is laat
Patricia ofzo???quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoel je slijmspoor, die zo dol was op Amanda?
Hoe heet ze ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |