Alleen tijdens de aftitelingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:36 schreef GI het volgende:
Jah, en dan staat ze zeker heel erg te dansen
LoLz... die heb ik bij mijn vader neergezet, die is er nogsteeds heel erg blij mee.quote:
Ja, das toch ook geen bollywood?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:42 schreef Ripley het volgende:
Maar deze film is van Danny Boyle (Trainspotting) en voldoet wel aan de kusje regel, maar hij is echt geweldig
Nais! Hoe zijn de foto's uiteindelijk geworden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:45 schreef Ripley het volgende:
Oh ja, in de Linda stond een heel artikel over Anosmie
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:26 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Nais! Hoe zijn de foto's uiteindelijk geworden?
Die nipplegatefoto is eruit gelaten toch?
Ja, ik vond hem echt leuk. Muziek en kleuren leuk gedaan, vertelstijl apart, stijlfiguren tof, prima geacteerd. Echt tofquote:
Je houdt wel van dansfilms dus ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:01 schreef jogy het volgende:
Slumdog is een leuke film.
Ik heb er met veel plezier naar gekeken inderdaad. Het was een goede mix van actie drama en voor de vrouwen nog wat romance. Een film voor iedereen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem echt leuk. Muziek en kleuren leuk gedaan, vertelstijl apart, stijlfiguren tof, prima geacteerd. Echt tof
Waar?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:17 schreef Ripley het volgende:
Het Belgische tietenkind is al weer terug
Singlesquote:
Geweldig, dat is toch wel bijzonder slecht.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:17 schreef Ripley het volgende:
Mwoah, nee. Is iemand anders denk ik. Heeft ook een andere poststijl enzoquote:
Link ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:17 schreef Ripley het volgende:
Het was een aandachtshoer. Maar zag er leuk uit en postte haar tieten. Was vroeger een slet maar nu wat minder ofzo en woont in Brussel. Is Bi-curieus ( dat is dan wel weer een pluspuntjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef Anosmie het volgende:
Kan iemand even een management Summary maken over dat Belgische Tietenkind?
Geen hype, enkel Belgische tieten. Bijna net zo erg, dat dan weer wel.quote:
De afstand.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:57 schreef Anosmie het volgende:
wat is het fundamentele verschil tussen Hollandsche en Belgische tieten eik.
Geile?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Geen hype, enkel Belgische tieten. Bijna net zo erg, dat dan weer wel.
Naar de tieten toe. Als tietbehoeftige dus.quote:
Ik had bijna een moment voor mijzelf nodig.quote:
Ik vond het in India erg moeilijk om de leeftijd van vrouwen te schatten. Ze zien er erg jong al volwassen uit, blijven dan een hele tijd mooi, tot een bepaalde leeftijd, en dan gaat het ineens heel hard achteruit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
Ik vind Indiase vrouwen vaak zo mooi!
[ afbeelding ]
Zij speelt dus in Slumdog, echt overweldigend mooi
Tsjah, wat is dan beter, vraag je je af: hier in NL gaan ze heel jong al snel achteruitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:12 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik vond het in India erg moeilijk om de leeftijd van vrouwen te schatten. Ze zien er erg jong al volwassen uit, blijven dan een hele tijd mooi, tot een bepaalde leeftijd, en dan gaat het ineens heel hard achteruit.
Dat is toch een ongelofelijk saaie auto?quote:
Jij hebt weekend, merk ik?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:51 schreef jogy het volgende:
Spacen op de visualization van Winamp. Blijft tof.
Dat is het geworden de laatste jaren, voor tien jaar terug was het prachtigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:54 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is toch een ongelofelijk saaie auto?
Nee, winamp kan je installeren op een pc ook als je geen admin-rechten heb, blijkbaar.quote:
Duidelijk nooit in een echte Saab gereden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:54 schreef NJ het volgende:
Dat is toch een ongelofelijk saaie auto?
Saab rijmt fonetisch op gaap en dat zorgt ervoor dat onbewust de associatie gemaakt wordt dat het saai is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Duidelijk nooit in een echte Saab gereden.
Ik vond alleen de Grippen wel aardig, maar die had de dealer niet staanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Duidelijk nooit in een echte Saab gereden.
Leuk ding, maar die bijtellingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:04 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik vond alleen de Grippen wel aardig, maar die had de dealer niet staan.
Maar denk aan de vaste prijs voor het onderhoud in de komende 20 jaar. Dat dan weer welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk ding, maar die bijtelling.
Dat valt niet op Q. De gemiddelde Saab-rijder die ik ken heeft sowieso al 3 reguliere parkeerplekken nodig om een kans te maken om zonder schade te parkeren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:26 schreef Q. het volgende:
Zo'n Grippen is te groot voor de parkeerplaats voor mn deur.
Toch niet de balletjes van de Koningin?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:33 schreef n00cL30n het volgende:
Zo.. net ff de gehalktballetjes van vannacht eruit gegooid, voel me gelijk weer een stuk beter.
Ennuh, wb Barra!
Dikke kans ja. Is er geen overval mee gedaan o.i.d. ?quote:Op maandag 23 februari 2009 08:13 schreef GI het volgende:
Er stonden wel twee jerrycans benzine in, dus misschien stond dat nog op de planning.
Nou, hopen dat de schade meevalt dan!quote:Op maandag 23 februari 2009 08:57 schreef GI het volgende:
Ik weet nog erg weinig. Hij staat nog bij de politie.
Ja, een weekendje verjaardag vieren was goed... Alleen de na middernacht gehaktballen met satesaus waren een domper op de zondagochtend.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge peeps
goed weekend gehad?
gefeliciteerd... hou oud?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja, een weekendje verjaardag vieren was goed... Alleen de na middernacht gehaktballen met satesaus waren een domper op de zondagochtend.
Staat gewoon in zijn profiel.quote:
sorry was te lui!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Staat gewoon in zijn profiel.
Feli n00c.
33.quote:
Kloptquote:Op maandag 23 februari 2009 11:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Staat gewoon in zijn profiel.
Feli n00c.
te lui = synoniem voor newbs toch?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry was te lui!
: 21-02-1976
Goed bezig J!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:45 schreef Joene het volgende:
Zo tandarts ook weer overleefd
Thanks gozert!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Gefeliciteerd n00c met je verjaardag en Joene met zijn tandartssurvival.
Thanks, we springen even mee!quote:
Thanks moppie!quote:
Hoeveel weken nog??quote:
Ik sinds vrijdag ofzo..quote:Op maandag 23 februari 2009 13:57 schreef Anosmie het volgende:
Ik ben in eenbui..
Al sinds zondagochtend.
Nee jij ook al?! Het is echt een virus..quote:
Ze is al met d'r koppie naar benee gezakt ja. En ik vind de buik toch nog heel erg meevallen hoor. Wat Anosmie zegt.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:56 schreef k_i_m het volgende:
Is ie al gezakt?? En ziejewel dat ie nog zou ontploffen.
Carnavalssletjes natuurlijk. Ik heb een grafische ping.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Carnavalssletjes natuurlijk. Ik heb een grafische ping.
Thnx, dikkequote:
Thanksquote:Op maandag 23 februari 2009 13:57 schreef Metatron het volgende:
Feli n00c!
Jij ook een dikkequote:
Thanks man, ook met jou spring ik ff mee!quote:
Ja Hallo of je bent zo vroeg op omdat je PAPA bent geworden vannacht . Of je bent aan het werkquote:
Ik ben weer aan hetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja Hallo of je bent zo vroeg op omdat je PAPA bent geworden vannacht . Of je bent aan het werk
Is de slijmprop er al uit?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:51 schreef Armageddon het volgende:
Vannacht wel weer samentrekkingen baarmoeder en krampjes. Lag om 2.00 nog wakker. Maar hó maar hoor. Weer niks.
Weet je dat heel zeker?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:40 schreef Armageddon het volgende:
Er komt van alles uit behalve een dochter.
Heb je ons voor het lapje gehouden A ?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:08 schreef n00cL30n het volgende:
Ghehehe.
Valt me net op, dat op de buikfoto die je geplaatst hebt, het net lijkt of die ouwe vent naar het achterwerk van je buuv zit te gluren A.
voel je je niet lekker?quote:
Ja, zodra hij door die beeldbuis komt trek je hem er toch wel helemaal uit om een paar bekbeukers te geven.quote:
Als je klaar bent mag ik hem dan?quote:
Bij mij is het alweer voorbij hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:56 schreef n00cL30n het volgende:
Klinkt weer gezellig Jogy en Anosmie.
Als ik niet meer op kom dagen kunnen ze me op staande voet ontslagen en dan heb ik een zware kredietcrisis. Daarnaast ben ik ben nu in mn eentje verantwoordelijk voor de afdeling en alhoewel het bedrijf me niks kan schelen zijn er ook veel kantoren en leveranciers die in de problemen raken als ik wegblijf.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:56 schreef Armageddon het volgende:
Ik snap niet dat je er nog steeds werkt. Als ik dat te horen zou krijgen dan liep ik gewoon meteen de deur uit.
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:23 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Als ik niet meer op kom dagen kunnen ze me op staande voet ontslagen en dan heb ik een zware kredietcrisis. Daarnaast ben ik ben nu in mn eentje verantwoordelijk voor de afdeling en alhoewel het bedrijf me niks kan schelen zijn er ook veel kantoren en leveranciers die in de problemen raken als ik wegblijf.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:17 schreef jogy het volgende:
"you fucking me makes me bilingual" Sommige liedjes zijn geil.
Het is een mix blijjkbaarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:28 schreef Anosmie het volgende:
[..]Welk nummer is dat dan? En welke taal spreekt ie dan ineens ook?
Heeft ze zo'n zware stem dan? Whehhehehehe.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is een mix blijjkbaar. Dj Wicked Wes - Spring Breaks 2007 . En ze klinkt als een Latino. Het zal wel een soundbite zijn van een film oid.
Tuurlijk men.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:09 schreef Armageddon het volgende:
Jullie krijgen een live live live verslag. Is dat al eens gedaan op FOK?
2 dagen J.quote:
Vanavond avondje weg (op uitnodiging van een leverancier naar een musicalletje, vip package en alles, dus da's wel leuk maar laat thuis vrees ik), morgenavond vroeg op en overwerken, vrijdag ook werken... Ik denk nog ff niet aan weekend.quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:25 schreef Joene het volgende:
[..]
2 dagen J.
Vandaag mag ik over 2 uur al naar Huis.
Zeker de nieuwe autoot is leukquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vanavond avondje weg (op uitnodiging van een leverancier naar een musicalletje, vip package en alles, dus da's wel leuk maar laat thuis vrees ik), morgenavond vroeg op en overwerken, vrijdag ook werken... Ik denk nog ff niet aan weekend.. Vrijdag wel op tijd weg om de nieuwe automobiel te halen, da's een lichtpunt!
Mits Braziliaanse.quote:
De jesters zijn er mannen!quote:
De meiden van Halal hebben het overleefd.quote:
Is er ook nog wat positiefs te melden vandaag ofwat!?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:28 schreef jogy het volgende:
[..]
De meiden van Halal hebben het overleefd.
Ze hebben vast wel een trauma.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is er ook nog wat positiefs te melden vandaag ofwat!?
Zo ben ik J, anders had ik je wel een paar hongernegertjes laten zien hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:33 schreef Jarno het volgende:
Bedankt j. Ik voel je direct weer een stuk beter.
negers met hongerquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Zo ben ik J, anders had ik je wel een paar hongernegertjes laten zien hoor.
Hoi Anusnie,quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:05 schreef Anosmie het volgende:
Hoi U.
Ik heb al een tafel, een oude PC en een boekenkast.
Maar toch lief dat je aan me denkt.
Kusje,
Anos
*ping*quote:
negertjes Cruciaal verschil met DVR daar.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:39 schreef Anosmie het volgende:
[..]
negers met honger
[ afbeelding ]
Ik heb echt honger.
Your timeout was 2580000 msquote:
mili per seconde. ( ik wist dat ik even moest pingen voor ik het posttequote:
Ze waren eerst met zn tienen maar hij heeft die andere negen opgegeten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:57 schreef jogy het volgende:
[..]
negertjes Cruciaal verschil met DVR daar.
Het is hemelsbreed twee kilometer bij mij vandaan gebeurd.quote:
Stay away from the meat. Alles goed ontsmetten met alcohol en cola. Uiteraard alleen bottled kopen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:34 schreef jogy het volgende:
Zondag een week naar egypte. Alleen zonder inentingen dus ik zal wel een week met uitdrogingsverschijnselen op de pot zitten
.
Dat is het liefste wat je ooit tegen me heb gepost, J. *emo*quote:
Wheheh.equote:Op donderdag 26 februari 2009 13:00 schreef Joene het volgende:
Meer Mensen deze sms ontvangen :
Een vliegtuig van Turkisch Airlines is gister neergestort doordat de piloot een les nederlandse grammatica heeft geskipt: Ik land, jij landt, wei land.
Ja vanmorgenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:00 schreef Joene het volgende:
Meer Mensen deze sms ontvangen :
Een vliegtuig van Turkisch Airlines is gister neergestort doordat de piloot een les nederlandse grammatica heeft geskipt: Ik land, jij landt, wei land.
Whehehehequote:
Daar heb je toch geen excuus voor nodig?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:44 schreef just me het volgende:
Ja arma, ik zoek een excuus om vanavond een goede borrel te nemen
Zeg eens eerlijk. Waar was jij van 26 tot 30 juni 2006?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Damn, donderdag?
*klik* biertje open!
Jaquote:
Als ik een kwartje kreeg voor elke keer dat ik dat hoorde!quote:
J. Het is bijna payday althans voor mij dan.quote:
GI weet nog een goeie Oostblokkerige manier van auto's halen. Schijn je niet failliet aan te gaan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:21 schreef Jarno het volgende:
Wij gaan morgen failliet. Auto halen he.
excuses zijn altijd goedquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:57 schreef Metatron het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen excuus voor nodig?
de auto van de vangrail?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:21 schreef Jarno het volgende:
Wij gaan morgen failliet. Auto halen he.
Ja, maar dan zijn opvolger!quote:
Is het de moeite waard om terug te scrollen ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:07 schreef Jarno het volgende:
Wat. Een. Week.
Amper. Maar het is meer in de trant van druk, stress, weinig slaap en veel dingen. Ofzo.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:12 schreef GI het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om terug te scrollen ?
Je hebt hem bijna overleefd.quote:
Ik zie A nog niet bevallen Jquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:13 schreef Jarno het volgende:
En Arma ik wil een beebie voor het weekend! Beval!!
De snackbar dus ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:14 schreef GI het volgende:
Ik heb mijn brood nu al op. Vanmiddag maar even langs bij de lunchshop op de hoek.
Maar wel frikadellen , Croquetten etc ?quote:
Nope.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar wel frikadellen , Croquetten etc ?
Ik laat de shoarma boer een turksbroodje shoarma brengenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:20 schreef Jarno het volgende:
Ohja. Brood. Daar had ik vanochtend ook de kracht niet voor.
Mmm... De Kroon is nogsteeds dicht.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik laat de shoarma boer een turksbroodje shoarma brengen
Die zijn failliet toch ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mmm... De Kroon is nogsteeds dicht.
Dan blijven ze dus ook nog wel ff dichtquote:
Weer eens ja... kudtzooi... En het eten was daar zo gezellig.quote:
Jolige aardappels? Kwebbelende pistoletjes?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Weer eens ja... kudtzooi... En het eten was daar zo gezellig.
die wijst toch naar boven ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:28 schreef Anosmie het volgende:
Is haar tepel verdwaald?
Zo kou dwas het dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |