leuk is dat hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ok, dat was dus de eerste en de laatste keer dat ik pillen doorslik met cola
de volgende keer loop ik toch maar ff naar de kraan om wat water te pakkenquote:
haha luilakquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
de volgende keer loop ik toch maar ff naar de kraan om wat water te pakken
hahaquote:
Slikken gaat nu ook nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:09 schreef Tally het volgende:
Ik heb nog wel wat verdovende middeltjes liggen voor je keel
Alsin echt verdovendJe voelt echt geen klote meer maar slikken gaat ook een stuk moeilijker vreemd genoeg
weetje wat echt helpt tegen keelpijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Slikken gaat nu ook nietdan heb ik liever dat het niet gaat zonder pijn
quote:
Heb nu vooral last van hoesten. Maar trachitol heb ik nu ook hier liggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
weetje wat echt helpt tegen keelpijn
trachitol
Ik kan je die flesjes wel opsturenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Slikken gaat nu ook nietdan heb ik liever dat het niet gaat zonder pijn
mooiquote:
Correctie: ze betalen mijn lunchquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mooi
doe mij maar een frietje pindasaus, middel
mexicano pinda
kipfingers
medium cola.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WWWWWOAAAAT?? Whahahaha lol dude ik moest lachenquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Correctie: ze betalen mijn lunch
heb al mooie bloemen
WHAHAH Dudequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |