Ik ga vanavond met ingehuurde vrienden naar de filmquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik mag eerder weg, ga nog ff langs de kapper
wees gerust, ergens adners niet heen..het gaat niet altijd over jou als we het over "ze" hebbenquote:
vandaar dat ze altijd zo droevig kijkt op de foto'squote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ga vanavond met ingehuurde vrienden naar de film
I dont eat that shitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dudequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wees gerust, ergens adners niet heen..het gaat niet altijd over jou als we het over "ze" hebben
Die gaat niet meequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
vandaar dat ze altijd zo droevig kijkt op de foto's
hmm..wat weet jij hier vanaf ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudeik was serieus...wrm kun je niet naar d'r toe?
ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Omdat ze vroeg naar bed moetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudeik was serieus...wrm kun je niet naar d'r toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
She doesnotquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hmm..wat weet jij hier vanaf ?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omdat ze vroeg naar bed moetnietus, mijn ma gaat plotsling naar een musical, en mijn pa heeft een optreden..en aangezien wij nog een jonge hond thuis hebben, kunnen we die niet zo lang alleen latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ohDie ligt lekker in de zon op kretaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kerel meteen de bloemetjes buiten zettenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Die ligt lekker in de zon op kreta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
Dan verzin/regel je toch dat ze naar jou toe komtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nietus, mijn ma gaat plotsling naar een musical, en mijn pa heeft een optreden..en aangezien wij nog een jonge hond thuis hebben, kunnen we die niet zo lang alleen laten
wordquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan verzin/regel je toch dat ze naar jou toe komt
Hmmm meer dan jij denktquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hmm..wat weet jij hier vanaf ?
quote:
ja, lekker met dit weerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:38 schreef Moozzie het volgende:
Wat je ook kan doen is dat jullie bij jou gaan barbecueën
Dan kan ze naar jou toe en ben je meteen van dat hond probleem af
Heb jij je pilletjes wel gehadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
dont tell me how you arrrrrrrrrrreeeeeeeeeeee
tell me how you feeeeeeeeeeeeeeeel
dat is ook iets van CP's / negertsquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Romantisch onder een parasol elkaar opwarmen omdat het koud is
Mkejquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is ook iets van CP's / negerts
hmm..ik vraag me af wiequote:
Ik heb nog geen 1x op je hyves gekekenquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning schudt zn hoofd even heen en weer op de fantastische gitaar solo , die iedereen mist
ik heb gisteren gewoon op de jouwe gekeken, omdat madz me een berichtje had gestuurdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1x op je hyves gekeken
Zijn wij hyves vrienden dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb gisteren gewoon op de jouwe gekeken, omdat madz me een berichtje had gestuurd
Stout hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb gisteren gewoon op de jouwe gekeken, omdat madz me een berichtje had gestuurd
Kut muziek op veronicaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
echt vette muziek op 3fm
his palms are sweatyquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Look, if you had, one shot, or one opportunity
To seize everything you ever wanted-One moment
Would you capture it, or just let it slip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |