abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66579396
quote:
Op zondag 1 maart 2009 12:06 schreef capricia het volgende:
Toch vraag ik me af hoelang de gemiddelde Nederlander zou kunnen leven als ze geen inkomen meer hebben...in Amerika is dat gemiddeld 2 maanden. Daarna kunnen ze hun hyp/huur niet meer opbrengen. Geen idee of dat in NL beter is...
Hoe lang kun jij zonder inkomen je huidige leefstijl vasthouden?
Half jaartje ongeveer.
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 13:53:05 #252
236264 crew  capricia
pi_66579517
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:50 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Half jaartje ongeveer.
Ik ook ongeveer een half jaar, maar dan ben ik wel echt aan het interen op mijn spaargeld.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66579561
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik ook ongeveer een half jaar, maar dan ben ik wel echt aan het interen op mijn spaargeld.
Da's nogal logisch (ik dus ook). En na dat half jaar is het wel zo'n beetje op.
  zondag 1 maart 2009 @ 13:57:53 #254
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66579695
Ach, hier heb je altijd nog de WW. Overigens heb ik maar ¤450 per maand nodig om van te leven. All inclusive.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 14:01:07 #255
236264 crew  capricia
pi_66579822
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:57 schreef Lemmeb het volgende:
Ach, hier heb je altijd nog de WW. Overigens heb ik maar ¤450 per maand nodig om van te leven. All inclusive.
Daar moet je vaak wel even op wachten voordat ze uitkeren...bovendien wordt de lengte stevig ingekort. Straks is dat nog maar max een half jaar of zo.

En in mijn hypothetische stelling gaat het erom hoelang je zonder steun zelf je broek op kunt houden...
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 1 maart 2009 @ 14:14:39 #256
136181 adnansupernew
www.kadesign.nl & www.phds
pi_66580329
Dat de huizenprijzen gaan dalen lijkt mij nu wel duidelijk. Heeft iemand ook enig idee hoe dat zit met kantoorpanden die de komende 6 maanden worden opgeleverd? Is er net als het kadaster ook iets daarvoor beschikbaar om de cijfers te zien?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 maart 2009 @ 14:21:50 #257
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_66580598
quote:

quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Als je geen inkomen hebt kan dat ook niet anders

(alternatief is natuurlijk te gaan stelen als de raven )
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 1 maart 2009 @ 14:26:55 #258
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_66580772
Ach, laat ik 'em hier ook maar plaatsen:

Nog eentje van Glenn Beck:

Hier wordt hier iets gezegd wat tevens essentieel betreffende de huizenbubbel in Nederland:
De onstilbare aanvoer van goedkoop krediet heeft de huizenbubbel doen ontstaan. Dit is ook zo herkenbaar voor Nederland!

1) De gemiddelde Nederlander heeft giga schulden, een van de hoogste van de OESO-landen.
2) Verreweg het grootste gedeelte van deze schulden zijn hypotheekschulden
3) Hypotheekschulden zijn ook schulden
4) De schulden zijn ontstaan door jarenlang grote toevoer van goedkoop krediet van banken; gestimuleerd door de Nederlandse overheid
5) Er is geen krapte op de Nederlandse woningmarkt; zie je daardoor massa's mensen onder bruggen slapen? Jongeren die tot in hun 30ste gedwongen bij hun ouders blijven leven omdat ze geen huis kunnen krijgen?
6) En ook al zou er een krapte zijn; dit is niet de primaire oorzaak. De huizenprijzen zijn in Nederland zo hoog omdat jarenlange aanvoer van geld de prijzen zo heeft opgedreven. Dus de prijs van een product wordt niet primair bepaalt door de schaarste, maar of iemand het kan betalen (kijk maar naar Japan).
7) Resultaat: Grote groepen in Nederland met hoge schulden en met veel te dure en overgewaardeerde huizen.
8) Voorspelling: de molen van krediet aanvoer gaat veel langzamer draaien; de huizenprijzen donderen in elkaar.
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 14:30:09 #259
236264 crew  capricia
pi_66580901
De echte ellende begint pas als de rente gaat stijgen naar 8% of zo. Dan zullen er massa's mensen zijn die het niet meer op kunnen brengen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 1 maart 2009 @ 14:33:35 #260
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_66581031
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:14 schreef adnansupernew het volgende:
Dat de huizenprijzen gaan dalen lijkt mij nu wel duidelijk. Heeft iemand ook enig idee hoe dat zit met kantoorpanden die de komende 6 maanden worden opgeleverd? Is er net als het kadaster ook iets daarvoor beschikbaar om de cijfers te zien?
Een kantoorpand moet je niet kopen maar huren. Daar betaal je helemaal geen fluit voor de eerste 2 jaar.
The End Times are wild
pi_66581164
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:30 schreef capricia het volgende:
De echte ellende begint pas als de rente gaat stijgen naar 8% of zo. Dan zullen er massa's mensen zijn die het niet meer op kunnen brengen.
En al diegenen die nu zitten te wachten op het dalen van de huizenprijzen, komen dan tot de conclusie dat ze het nog steeds niet kunnen betalen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 maart 2009 @ 14:39:14 #262
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_66581255
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:36 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En al diegenen die nu zitten te wachten op het dalen van de huizenprijzen, komen dan tot de conclusie dat ze het nog steeds niet kunnen betalen.
En zeker als de HRA ook nog eens ingeperkt gaat worden.
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 14:41:16 #263
236264 crew  capricia
pi_66581328
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:36 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Yep. En helemaal als de HRA er aan gaat.
Ik begrijp dat gejuich van velen op Fok! dan ook niet dat de HRA beperkt moet worden.
Het gaat hun echt niet helpen om eerder een huis te kopen...
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 1 maart 2009 @ 14:44:15 #264
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_66581431
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik begrijp dat gejuich van velen op Fok! dan ook niet dat de HRA beperkt moet worden.
Het geeft meer keuzevrijheid. Voor mijn werk moet ik vaak verhuizen, dus kopen is geen optie (vanwege de KK). Nu betaal ik wel een 52%'s tarief. Het zou veel gunstiger zijn wanneer de HRA werd afgeschaft en de belastingen daarmee verlaagd werden tot een 35%'s tarief. Of de overdrachtsbelasting ervan werd afgeschaft.
The End Times are wild
pi_66581480
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Op termijn moet de HRA toch echt aangepakt worden. Beste manier lijkt mij om 'm af te toppen op b.v. ¤ 350.000, gekoppeld aan een verlaging van de overdrachtsbelasting.
Nu dergelijke maatregelen nemen is echter vragen om problemen: dan gaan er mensen in de problemen komen. En hoewel hier dan wordt gezegd dat die mensen het aan zichzelf te danken hebben en dat ze het net goed vinden, wordt er vergeten dat dit dan weer een (verder) negatief effect heeft op de economie. En het is niet handig om dat soort maatregelen te nemen als het economisch toch al slecht gaat. De economie nog verder in het moeras drukken lijkt me niet de beste manier om de economische crisis het hoofd te bieden.
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 14:46:17 #266
236264 crew  capricia
pi_66581498
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het geeft meer keuzevrijheid. Voor mijn werk moet ik vaak verhuizen, dus kopen is geen optie (vanwege de KK). Nu betaal ik wel een 52%'s tarief. Het zou veel gunstiger zijn wanneer de HRA werd afgeschaft en de belastingen daarmee verlaagd werden tot een 35%'s tarief. Of de overdrachtsbelasting ervan werd afgeschaft.
Hoe kom je erbij dat bij de afschaf van de HRA de belastingen verlaagd gaan worden?
Ik zie het gewoon als een verkapte verhoging van de belastingdruk...
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 1 maart 2009 @ 14:48:02 #267
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_66581547
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:46 schreef capricia het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat bij de afschaf van de HRA de belastingen verlaagd gaan worden?
Nou, er is in ieder geval 16 miljard per jaar meer beschikbaar. Als het in goed onderwijs, ziektezorg etc gestoken wordt vind ik het ook prima.

Maar nu word je als beter-verdienende min of meer gedwongen om een -te duur- koophuis te nemen. Anders ben je een dief van je eigen portomonee. Het gaat al snel om zo'n 6000 euro per jaar!
The End Times are wild
pi_66581602
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:46 schreef capricia het volgende:

[..]

Aan de belastingtarieven zal weinig gedaan worden. Als er tegelijkertijd ook belastingmaatregelen getroffen worden, dan zal het eerder zitten in het verlagen van de overdrachtsbelasting, of misschien zelfs de huurtoeslag (als huiseigenaren niet meer gecompenseerd wordt, waarom zou je dan huurders wel compenseren).
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 14:49:25 #269
236264 crew  capricia
pi_66581608
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:48 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, er is in ieder geval 16 miljard per jaar meer beschikbaar. Als het in goed onderwijs, ziektezorg etc gestoken wordt vind ik het ook prima.

Maar nu word je als beter-verdienende min of meer gedwongen om een -te duur- koophuis te nemen. Anders ben je een dief van je eigen portomonee. Het gaat al snel om zo'n 6000 euro per jaar!
Die 16 miljard gaat gewoon naar de ING/fortis en al dat soort bedrijven.

Blijft het punt dat het gewoon een verkapte verhoging van de belastingdruk is.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 1 maart 2009 @ 14:50:05 #270
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_66581636
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:49 schreef capricia het volgende:

[..]

Die 16 miljard gaat gewoon naar de ING/fortis en al dat soort bedrijven.

Blijft het punt dat het gewoon een verkapte verhoging van de belastingdruk is.
Dat moet natuurlijk wel gecompenseerd worden. Maar niet op grond van het feit of je wel of geen huis bezit.
The End Times are wild
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 14:52:01 #271
236264 crew  capricia
pi_66581703
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat moet natuurlijk wel gecompenseerd worden. Maar niet op grond van het feit of je wel of geen huis bezit.
Geen idee wat de compensatie zal gaan worden. Ik ga er dus ook maar gewoon vanuit dat er NIET gecompenseerd wordt.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66581738
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het moet niet, het is een politieke keuze. Maar het zou wel logisch zijn.
Maar wat ik al zei: meest logisch is dan om iets met de overdrachtbelasting te doen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 maart 2009 @ 14:53:01 #273
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_66581739
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:48 schreef LXIV het volgende:

Maar nu word je als beter-verdienende min of meer gedwongen om een -te duur- koophuis te nemen.
Of je hebt >10 jaar geleden al een nog niet te duur huis gekocht ...
  zondag 1 maart 2009 @ 14:56:31 #274
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_66581856
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:53 schreef Doc het volgende:

[..]

Of je hebt >10 jaar geleden al een nog niet te duur huis gekocht ...
Stel dat ik nu een huis van 3 ton koop. Dan moet ik iedere 3 jaar 30K aan overdrachtsbelasting betalen. Dat is haast niet te doen, dan werk ik om te kunnen verhuizen!
Als je de markt op zijn beloop laat is er toch maximale (keuze)vrijheid voor iedereen? Nu moet iedereen het liefst het hokje in waarin de politiek hem gedacht heeft. Sloebers in gesubsidieerde cooperatiewoningen (met huursubsidie) en de mensen met wat meer geld in hun koopwoningen met HRA. Voor de massa is dit wellicht prima, maar er zijn ook groepen voor wie het juist weer super-ongunstig werkt. Singles die wel redelijk verdienen maar geen "recht" hebben op een sociale woning en net te weinig verdienen voor een koophuis, mensen die mobiel moeten/willen zijn, noem maar op. Dat gedoe met woonvergunningen in A-dam is helemaal idioot.
The End Times are wild
pi_66582053
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

Stel dat ik nu een huis van 3 ton koop. Dan moet ik iedere 3 jaar 30K aan overdrachtsbelasting betalen. Dat is haast niet te doen, dan werk ik om te kunnen verhuizen!
Idd. Daarom moet die dus opgeheven worden. Is ook goed voor de mobiliteit
quote:
Als je de markt op zijn beloop laat is er toch maximale (keuze)vrijheid voor iedereen? Nu moet iedereen het liefst het hokje in waarin de politiek hem gedacht heeft. Sloebers in gesubsidieerde cooperatiewoningen (met huursubsidie) en de mensen met wat meer geld in hun koopwoningen met HRA. Voor de massa is dit wellicht prima, maar er zijn ook groepen voor wie het juist weer super-ongunstig werkt. Singles die wel redelijk verdienen maar geen "recht" hebben op een sociale woning en net te weinig verdienen voor een koophuis, mensen die mobiel moeten/willen zijn, noem maar op. Dat gedoe met woonvergunningen in A-dam is helemaal idioot.
Ik vind ook al jaren dat er meer goedkope woningen gebouwd moeten worden. Probleem is alleen dat het zowel voor gemeenten als projectontwikkelaars veel interessanter is om dure woningen te bouwen.
Uit de wachtlijsten voor de sociale woningbouw, blijkt dat er veel vraag is naar goedkope woningen.
Het idee dat iemand met een hoog inkomen ook in een duurdere woning moet woning, is natuurlijk zot. Dat moet diegene zelf kunnen bepalen. Maar daarbij moet er natuurlijk wel in het oog worden gehouden dat de mensen die minderverdienen ook in een goedkope woning kunnen wonen. Anders moet je die mensen weer toeslagen gaan geven en blijf je als overheid geld rondpompen wat eigenlijk nergens toe leidt.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 maart 2009 @ 15:11:28 #276
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_66582391
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

Mensen die vaak voor hun werk ergens anders moeten wonen kunnen nu inderdaad beter niet kopen. Het is nu een beleid dat voor de meerderheid wel aardig uit komt maar voor andere groepen niet. Ik ben bang dat je dat je dat de prijs van de democratie kan noemen ...

En breek me de bek niet open over het gemeentelijk woonbeleid in Amsterdam: dat komt er sommige gevallen op neer dat je niet in je eigen woning mag wonen, maar dat is een heel ander verhaal.
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 15:21:49 #277
236264 crew  capricia
pi_66582696
Het afschaffen van de overdrachtsbelasting of een grote verlaging daarvan zou een hele goede stap zijn.
Maar het is niet gezegd dat ze dat gaan doen met het geld wat ze binnenhalen met het morrelen aan de HRA.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 1 maart 2009 @ 15:24:52 #278
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_66582795
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:26 schreef Demophon het volgende:
...
5) Er is geen krapte op de Nederlandse woningmarkt; zie je daardoor massa's mensen onder bruggen slapen? Jongeren die tot in hun 30ste gedwongen bij hun ouders blijven leven omdat ze geen huis kunnen krijgen?
...
Die krapte openbaart zich denk ik eerder in het lang blijven zitten in huurwoningen waardoor de wachttijd voor goedkoop huren in sommige steden echt enorm hoog is.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 15:26:42 #279
236264 crew  capricia
pi_66582854
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:24 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Die krapte openbaart zich denk ik eerder in het lang blijven zitten in huurwoningen waardoor de wachttijd voor goedkoop huren in sommige steden echt enorm hoog is.
In Utrecht is de wachtlijst 8 jaar als je onder de 850 euro wil huren...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66583784
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:26 schreef Demophon het volgende:
Ach, laat ik 'em hier ook maar plaatsen:

Nog eentje van Glenn Beck:

Hier wordt hier iets gezegd wat tevens essentieel betreffende de huizenbubbel in Nederland:
De onstilbare aanvoer van goedkoop krediet heeft de huizenbubbel doen ontstaan. Dit is ook zo herkenbaar voor Nederland!

1) De gemiddelde Nederlander heeft giga schulden, een van de hoogste van de OESO-landen.
2) Verreweg het grootste gedeelte van deze schulden zijn hypotheekschulden
3) Hypotheekschulden zijn ook schulden
4) De schulden zijn ontstaan door jarenlang grote toevoer van goedkoop krediet van banken; gestimuleerd door de Nederlandse overheid
6) En ook al zou er een krapte zijn; dit is niet de primaire oorzaak. De huizenprijzen zijn in Nederland zo hoog omdat jarenlange aanvoer van geld de prijzen zo heeft opgedreven. Dus de prijs van een product wordt niet primair bepaalt door de schaarste, maar of iemand het kan betalen (kijk maar naar Japan).
7) Resultaat: Grote groepen in Nederland met hoge schulden en met veel te dure en overgewaardeerde huizen.
8) Voorspelling: de molen van krediet aanvoer gaat veel langzamer draaien; de huizenprijzen donderen in elkaar.
als dat zo is, gaan de prjzen de komende jaren sky high.

De komende jaren verzuipen we namelijk in de goedkope kredieten, courtesy of the printing presses of the FED, ECB.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:56:18 #281
136181 adnansupernew
www.kadesign.nl & www.phds
pi_66583914
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een kantoorpand moet je niet kopen maar huren. Daar betaal je helemaal geen fluit voor de eerste 2 jaar.
?
pi_66584306
quote:
Toch vraag ik me af hoelang de gemiddelde Nederlander zou kunnen leven als ze geen inkomen meer hebben...in Amerika is dat gemiddeld 2 maanden. Daarna kunnen ze hun hyp/huur niet meer opbrengen. Geen idee of dat in NL beter is...
Jaartje of 3-4 denk ik. Flink wat spaargeld op de bank gezet
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 1 maart 2009 @ 16:27:21 #283
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66585017
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:01 schreef capricia het volgende:
En in mijn hypothetische stelling gaat het erom hoelang je zonder steun zelf je broek op kunt houden...
Oneindig lang. Desnoods ga ik een tijdje op straat leven, dat heb ik al eens eerder gedaan. Leven is gratis. Je moet alleen geen schulden hebben en niet te hoge eisen stellen.
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 16:29:05 #284
236264 crew  capricia
pi_66585097
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:27 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Oneindig lang. Desnoods ga ik een tijdje op straat leven, dat heb ik al eens eerder gedaan. Leven is gratis. Je moet alleen geen schulden hebben en niet te hoge eisen stellen.
quote:

There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 1 maart 2009 @ 16:31:22 #285
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66585187
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:29 schreef capricia het volgende:

[..]

[..]
Ja, dat zeg ik. Wat denk je dan dat m'n hudige levensstijl is? Ik leef al jaren bijnagratis en zet alles op de bank. Mij krijgen ze niet, ik doe niet mee aan die consumptiemaatschappij.
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 16:32:13 #286
236264 crew  capricia
pi_66585216
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:31 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik. Wat denk je dan dat m'n hudige levensstijl is? Ik leef al jaren bijnagratis en zet alles op de bank. Mij krijgen ze niet, ik doe niet mee aan die consumptiemaatschappij.
Oh, wist niet dat je op de straat leefde...
Maar goed, dan hoop ik voor jou niet op een hoge inflatie...want dan ben je alles kwijt.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 1 maart 2009 @ 16:32:25 #287
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_66585228
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:27 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Serieus ?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 16:34:46 #288
236264 crew  capricia
pi_66585318
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:06 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Jaartje of 3-4 denk ik. Flink wat spaargeld op de bank gezet
Jij bent niet bang voor de hyperinflatie?
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 1 maart 2009 @ 16:35:50 #289
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66585341
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Oh, wist niet dat je op de straat leefde...
Maar goed, dan hoop ik voor jou niet op een hoge inflatie...want dan ben je alles kwijt.
Och, ik heb het voor een groot deel toch al naar goud geconverteerd. En zoals ik al zei, ik heb helemaal geen geld nodig.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:36:24 #290
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66585366
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:32 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Serieus ?
Ja, en dat kan ik iedereen aanraden. Goed voor je karakter. En nee, al die luxe waar je je nu mee omringt heb je echt niet nodig. Echt niet.
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 16:37:46 #291
236264 crew  capricia
pi_66585415
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:35 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Och, ik heb het voor een groot deel toch al naar goud geconverteerd. En zoals ik al zei, ik heb helemaal geen geld nodig.
Dus zoals de Amerikanen zeggen "you've got your ass covered"!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66585450
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:34 schreef capricia het volgende:

[..]

Jij bent niet bang voor de hyperinflatie?
Nee, 't is juist deflatie wat op gaat treden, net als in Japan enzo.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 16:41:45 #293
236264 crew  capricia
pi_66585534
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:38 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Nee, 't is juist deflatie wat op gaat treden, net als in Japan enzo.
Dat is maar de vraag...en daarna superinflatie zeker?
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 1 maart 2009 @ 16:41:50 #294
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66585536
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:37 schreef capricia het volgende:

[..]

Dus zoals de Amerikanen zeggen "you've got your ass covered"!
Jazeker. Maar waarschijnlijk heb ik het niet eens nodig, in elk geval niet voor mezelf.

Ik zal het t.z.t. wel aanwenden om een leuk jong vrouwtje uit Kazachsten hier naartoe te halen en huisje boompje beestje te spelen. Te zijner tijd, als ik 50 ben ofzo.
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 16:42:25 #295
236264 crew  capricia
pi_66585559
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:41 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jazeker. Maar waarschijnlijk heb ik het niet eens nodig, in elk geval niet voor mezelf.

Ik zal het t.z.t. wel aanwenden om een leuk jong vrouwtje uit Kazachsten hier naartoe te halen en huisje boompje beestje te spelen. Te zijner tijd, als ik 50 ben ofzo.
Misschien wil je hier helemaal niet zijn tegen die tijd...
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 1 maart 2009 @ 16:46:05 #296
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66585655
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:42 schreef capricia het volgende:

[..]

Misschien wil je hier helemaal niet zijn tegen die tijd...
Jawel hoor, ik blijf toch een kaaskop. Alleen hoop ik wel dat tegen die tijd die Turken en Marokkanen eruit getrapt zijn, maar dat gaat gelukkig de goede kant op.

In de tussentijd zal ik misschien eens ergens anders kijken. Op een burgeroorlog zit ik inderdaad niet zo te wachten. Die mogen al die linkse kwezels voor me uitvechten, al diegenen die de ellende sowieso veroorzaakt hebben zegmaar.
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 16:47:46 #297
236264 crew  capricia
pi_66585703
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:46 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jawel hoor, ik blijf toch een kaaskop. Alleen hoop ik wel dat tegen die tijd die Turken en Marokkanen eruit getrapt zijn, maar dat gaat gelukkig de goede kant op.

In de tussentijd zal ik misschien eens ergens anders kijken. Op een burgeroorlog zit ik inderdaad niet zo te wachten. Die mogen al die linkse kwezels voor me uitvechten, al diegenen die de ellende sowieso veroorzaakt hebben zegmaar.
Ik denk dat je Kazachstaane vrouwtje dan ook niet meer zo welkom is hier...
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 1 maart 2009 @ 16:51:53 #298
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66585808
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:47 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik denk dat je Kazachstaane vrouwtje dan ook niet meer zo welkom is hier...
Oh, jawel hoor. Ik pas natuurlijk wel op dat ze geen moslima is.
  zondag 1 maart 2009 @ 17:54:46 #299
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_66588028
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:51 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Oh, jawel hoor. Ik pas natuurlijk wel op dat ze geen moslima is.
Kunnen trouwens opmerkelijk knappe vrouwtjes zijn! Zit qua uiterlijk toch tussen Slavisch en Aziatisch in?
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  zondag 1 maart 2009 @ 18:02:59 #300
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66588327
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:54 schreef Demophon het volgende:

[..]

Kunnen trouwens opmerkelijk knappe vrouwtjes zijn! Zit qua uiterlijk toch tussen Slavisch en Aziatisch in?
Ja, ik zag er laatst één bij "Hello, Goodbye" (of weet ik veel hoe dat programma heet) en was meteen verkocht. Zoeen moet ik er ook hebben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')