quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:51 schreef SpiekerJozef het volgende:
Da's niet cool van die kast . . .
Ik hoopte op een paint van jou.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je daar al om kan lachen dan vind je het niet zo erg
dat was precies mijn eerste gedachtequote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:58 schreef Unit_731 het volgende:
Flikker dat ding, al dan niet fikkend, bij de verkoper door de voorpui.
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:59 schreef hmmmz het volgende:
[..]
dat was precies mijn eerste gedachte
ik heb je er iig een leuke avond door bezorgd, dat is ook wat waard natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:00 schreef aardappel het volgende:
TS trapt er gewoon keihard in... misschien als hij iemand zou kennen die hem op zit soort situaties had kunnen waarschuwen, was het probleem niet aan de orde geweest...
maar de ts was zooooooooooooo blij met zijn coolkast
Matigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:51 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Hopelijk ben je niet licht-onvlambaar, anders waren er grotere problemen geweest.
*kuch*quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:00 schreef aardappel het volgende:
TS trapt er gewoon keihard in... misschien als hij iemand zou kennen die hem op zit soort situaties had kunnen waarschuwen, was het probleem niet aan de orde geweest...
maar de ts was zooooooooooooo blij met zijn coolkast
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:13 schreef Dahoo het volgende:
[..]
*kuch*
I beg the differ!
Ik heb een paar jaar terug ook voor ¤20,- een koelkast gekocht via Marktplaats en die werkt helemaal goed.
Stonk niet, maakt geen lawaai, niks, gewoon een enorm goed ding
Aapje. Wat meer vertrouwen mag wel
De situatie was eigenlijk ook wel ideaal, de mensen die 'm verkochten waren aan het verhuizen en er was net een nieuwe keuken in het nieuwe huis gekomen ofzo, met 'n koelkast er uiteraard in. Dus deze hadden ze niet meer nodig en ze moesten er snel van af. Toch een mooie Zanussi voor weinigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:16 schreef aardappel het volgende:
[..]
uitzonderingen bevestigen de regel.. 20 euro voor een degelijke koelkast is toch vfij weinig.... mja mijn mening...
Als je het doet, doe het dan wel goed: I beg to differ. Geen dank.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:13 schreef Dahoo het volgende:
[..]
*kuch*
I beg the differ!
Ik heb een paar jaar terug ook voor ¤20,- een koelkast gekocht via Marktplaats en die werkt helemaal goed.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:43 schreef the_jestert het volgende:
Dat had ik laatst ook mijn mijn koelkast die ik op marktplaatst gekocht had. Brand in de koelkast........................
pics
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:43 schreef the_jestert het volgende:
Dat had ik laatst ook mijn mijn koelkast die ik op marktplaatst gekocht had. Brand in de koelkast........................
pics
Als je nog eens een anderstalige uitspraak gebruikt, doe het dan wel goed. Hier krijg ik echt kromme tenen van.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:13 schreef Dahoo het volgende:
[..]
*kuch*
I beg the differ!
Ik heb een paar jaar terug ook voor €20,- een koelkast gekocht via Marktplaats en die werkt helemaal goed.
To differ or not to differ, wat maakt 't ook uit? Over honderd jaar zijn we allemaal dood.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:24 schreef sinadO het volgende:
[..]
Als je nog eens een anderstalige uitspraak gebruikt, doe het dan wel goed. Hier krijg ik echt kromme tenen van.
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:51 schreef SpiekerJozef het volgende:
Da's niet cool van die kast . . .
Ik heb dit topic omhoog getrapt.quote:
+1 ?quote:
TS had de koelkast niet te vroeg aangezetquote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Spouwerranger het volgende:
Als je een koelkast vervoerd en je zet em te vroeg aan, dan krijg je inderdaad net zo'n koelkast als TS.
Is een opblaasschaap zo goedkoop?quote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hey TS, ik geniet nu nog van die 20,-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |