Allemaal heel leuk, maar hebben jullie vaste dagen zoals een patatdag of chineesdag of misschien daadwerkelijk ook wel een gehaktdag. Ik voorspel dat veel mensen zaterdag zien als patatdag, ik overigens niet.quote:Gehaktdag is de dag van de financiële verantwoording, de derde woensdag in Mei. Naast de derde dinsdag in September kent Nederland een tweede dag in het jaar waarin de financiën van het land de hoofdrol spelen, gehaktdag. Is prinsjesdag op de derde dinsdag van September nog versierd met alle pracht en praal van het Koninklijkhuis, op gehaktdag is het soberheid troef. Op gehaktdag wordt getoetst of de ministeries het belasting geld volgens de begrotingswetten heeft geïnd en besteed. Op gehaktdag legt de minister van financiën voor de Tweede Kamer der Staten Generaal verantwoording af voor het beleid dat hij anderhalf jaar daarvoor op Prinsjesdag met de miljoenennota beloofde ten uitvoer te brengen, daarom wordt gehaktdag ook wel verantwoordingsdag genoemd.
Kom op.. Nog 5 nachtjes slapen en het is weer gehaktdagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:22 schreef Edwinuss het volgende:
Het is inmiddels Vrijdag, je bent wel een beetje laat.
Geef mij maar een groot stuk vlees met bot. Gevuld gehakt is wel lekkerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:23 schreef Twerk het volgende:
[..]
Kom op.. Nog 5 nachtjes slapen en het is weer gehaktdag
Patat? friet? Het is kiezen of delen mevrouw.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:53 schreef Stali het volgende:
Nergens vaste dagen voor maar woensdag is het hier karateavond dus meestal pizza of iets anders "makkelijks". Dat makkelijke komt aan het eind van de week sowieso vaker voor, maar zelden patat friet. Vanavond toevallig wel..
*gniffel*quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:57 schreef Twerk het volgende:
[..]
Patat? friet? Het is kiezen of delen mevrouw.
Met dit trifkoduimzuigerijdieet kun je wrs. nog binnenlopen he?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:37 schreef trifko het volgende:
woensdag wordt er bij ons niet gegeten, maar geneukt, wel met jus..![]()
Zuigen zul je, kreng.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:47 schreef Twerk het volgende:
blabla zuigerijdieet.. Hoe eten we dat? Met een vork of lepel? ik twijfel over het bestek en of we zelfs wel bestek nodig hebben.. Het spreekt me maar matig aan.
Ach toen ik dat zondag tegen jou zei duurde het ook nog bijna een kwartier(gok ik, jouw klok staat stil) voordat je daadwerkelijk actief werd, dus doe maar even kalm aan.quote:
Zeg, kiddo, Ik kan gvd je grootmoeder zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:52 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ach toen ik dat zondag tegen jou zei duurde het ook nog bijna een kwartier(gok ik, jouw klok staat stil) voordat je daadwerkelijk actief werd, dus doe maar even kalm aan.![]()
Ja nou en.. Dat is geen excuus om zo tergend langzaam te opereren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Zeg, kiddo, Ik kan gvd je grootmoeder zijn..
Mijn kunstgebit ligt anders al in een glaasje water.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:13 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ja nou en.. Dat is geen excuus om zo tergend langzaam te opereren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |