En uiteraard zes uur in de ochtend!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:22 schreef Twerk het volgende:
[..]
Geen dank. Een elk zichzelf respecterend forum zou op zn minst 1 goed topic over saus moeten hebben imo.
Kun je doen, maar dat is voor mij vrij saai.. vaak gewoon 2 bruine boterhammen of een tostie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:26 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En uiteraard zes uur in de ochtend!![]()
Kunnen we nu een ontbijttopic beginnen?
Ik heb hier nooit een topic geopend, kan een vage poging wagen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:27 schreef Twerk het volgende:
[..]
Kun je doen, maar dat is voor mij vrij saai.. vaak gewoon 2 bruine boterhammen of een tostie.
Je moet alleen even opletten dat je in het goede subforum zit, verder is er geen fluit aan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik heb hier nooit een topic geopend, kan een vage poging wagen.
We hebben hier maar 1 echte expert in ons midden.. Hij opent per dag ongeveer een topic of 25.. Ene Tong80.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik heb hier nooit een topic geopend, kan een vage poging wagen.
Yessssss.........test gelukt! Dus aanvallen op de brodenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je moet alleen even opletten dat je in het goede subforum zit, verder is er geen fluit aan.
Staatquote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:40 schreef Harajuku. het volgende:
Je zet jouw ontbijt er niet eens neer
Hier ook!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, dan heb ik echt vaak een goede dagHet stikt hier van de roofvogels.
![]()
Zomers de jagende uilen. dat oehoeeeeeeeeeeehoeh is een beetje onheilspellend eerst maar daarna echt geweldig.
Wat gaaf! Ik had laatst wel dat er één precies voor mijn auto ging landen en zijn vleugels om de prooi heen ging doen. Kon nog net uitwijken want hij ging dus echt niet meer opstijgen. Ik was net heftig aan het meezingen met Pink. Maar het werd een goede dag, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn kindjes hebben wel een klein trauma opgelopen toen er een buizerd uit de lucht kwam storten op een tortelduif in de tuin van de buren.![]()
Dat was wel heel erg "live" natuur
Echt? Ik zie ze juist steeds minderquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Hier ook!Weet je, vroeger zag ik ze haast nooit maar nu zijn er echt veel. Fascinerende beesten vind ik het, valkenier worden is nog heel lang een droom van me geweest. Nu ga ik wel iets met kippen doen ofzo.
Moet je de weilanden in. Daar zit je zo. Hier zit er regelmatig een torenvalkje op de schutting.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt? Ik zie ze juist steeds minder
Ik heb het de zus gemailed, en zij reageerde gelukkig heel lief, maar zei ook dat Bob altijd al goed was in jagen. Misschien heeft ie de weilanden wel gevonden om te jagen jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Moet je de weilanden in. Daar zit je zo. Hier zit er regelmatig een torenvalkje op de schutting.![]()
Ze cirkelen ook vaak boven het huis. Bij het spoor zitten ze ook altijd. We gaan binnenkort op pad, Hara. Ik laat je de plekjes zien. Misschien komen we Bob nog wel tegen.
Een paar jaar terug hadden ze een webcam bij een nest roofvogels, was wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb vorig jaar zelfs een verrekijker overwogenEr zit een nest (haviken denk ik) hier vlakbij en ik vond het echt heel tof.
Maar een verrekijker is dan wel weer heel erg ornitholoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |