Aan je posts in het saus-topic te zien kun je dat ook vrij goed.quote:
Andere pasta vind ik wel lekker trouwensquote:
Ah ok, je hebt het over bolognesesaus. Dan nog trouwens, rrraarrr..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Andere pasta vind ik wel lekker trouwensEn die spaghettisaus is al helemaal niet te eten. Maar ik houd dan ook totaal niet van gehakt.
Net als met geitenkaas en geitenneuker.quote:Waarom kent Firefox spaghettisaus niet maar spaghettivreter wel?
Ik ben een oerluie koker hoor maar saus is top, geniale topic! En ja, ik hou van lekker eten, niet veel maar kwaliteit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Aan je posts in het saus-topic te zien kun je dat ook vrij goed.
Ik houd van vies etenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:41 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik ben een oerluie koker hoor maar saus is top, geniale topic! En ja, ik hou van lekker eten, niet veel maar kwaliteit.
Saus-fans zijn doorgaans toch wel wat luier hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:41 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik ben een oerluie koker hoor maar saus is top, geniale topic! En ja, ik hou van lekker eten, niet veel maar kwaliteit.
Met je handen ook enzo?quote:
Gehakt moet je er ook niet door doen, bende!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Andere pasta vind ik wel lekker trouwensEn die spaghettisaus is al helemaal niet te eten. Maar ik houd dan ook totaal niet van gehakt.
Waarom kent Firefox spaghettisaus niet maar spaghettivreter wel?
Nog luier?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:43 schreef Twerk het volgende:
[..]
Saus-fans zijn doorgaans toch wel wat luier hoor.
Ze hebben hier eeuwig t zelfde zakje, ik weet niet beter. Gehakt en een paar verdwaalde doperwten herinner ik me. Nu even die van jou lezen, misschien ga ik die wel maken danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:45 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gehakt moet je er ook niet door doen, bende!
Lekkere rode saus maken, zo bijvoorbeeld:
450 g champignons
1 el olijfolie
1 ui (fijngesnipperd)
1 teentje knoflook (fijngehakt)
1 el tomatenpuree
400 g tomaten (uit blik, fijngehakt)
3 el fijngehakte verse oregano
450 g spaghetti
zout
versgemalen peper
Bereidingswijze:
Snijd de steeltjes van de champignons. Snijd de hoedjes in vieren. Breng in een grote pan water aan de kook en kook de spaghetti volgens gebruiksaanwijzing. Verhit de olie in een grote hapjespan en fruit de ui en knoflook hierin in 2-3 min. Voeg de champignons toe en roerbak ze 3-4 min. op hoog vuur. Roer de tomatepuree, fijngehakte tomaten en 1 eetlepel oregano erdoor. Zet het vuur laag en laat de saus ca. 5 minuten pruttelen. Breng de saus op smaak met zout en peper. Laat de pasta uitlekken, schep hem in een schaal en voeg de saus toe. Meng goed. Serveer met de rest van de fijngehakte verse oregano.
![]()
En geef de vleesliefhebber maar een lekker kipfiletje erbij of zoiets.
Gehakt moet je apart rullen, en het vleesvocht afgieten voor je het door de saus gooit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:45 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gehakt moet je er ook niet door doen, bende!
Doen wij ook heur. Maar die andere saus is zonder vleisch, dat gaan ze niet pikken hierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gehakt moet je apart rullen, en het vleesvocht afgieten voor je het door de saus gooit.
Anders krijg je een veredelde gehaktsaus en overheerst het de groentes en saus zelf.
Zo doe ik het. Maar ik eet allerlei soorten saus bij pasta.![]()
Idd. Macaroni met zalm en pesto = master.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het liefst eet ik pasta met zalm.
gekkiequote:
Klopt. Voor mijzelf kook ik over het algemeen zonder vlees en voor vriend doe ik de gehakt en dan 2 pannetjes, 1 met en 1 zonder gehakt!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gehakt moet je apart rullen, en het vleesvocht afgieten voor je het door de saus gooit.
Anders krijg je een veredelde gehaktsaus en overheerst het de groentes en saus zelf.
Zo doe ik het. Maar ik eet allerlei soorten saus bij pasta.![]()
Zaaaalig maar ik probeer vegetarisch te worden, knap lastig want ik ben gek op vis.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het liefst eet ik pasta met zalm.
Zalmmoten zijn deze week in de aanbieding bij de Appie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:56 schreef Twerk het volgende:
[..]
Idd. Macaroni met zalm en pesto = master.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |