Was jij de laatste?quote:Topic vol? Degene die het laatste topic sloot, opent een nieuwe.
EN een geyl plaatjequote:Op donderdag 19 februari 2009 23:13 schreef _Arthur het volgende:
Oh, deze heeft EN een normale OP EN een normale titel. Dat kan nooit goed zijn![]()
Tsja, is [R].quote:
eng ook vooralquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:13 schreef _Arthur het volgende:
Oh, deze heeft EN een normale OP EN een normale titel. Dat kan nooit goed zijn![]()
Nee, F_H was te langzaam. Hij wil waarschijnlijk bewijzen dat hij toch echt geen tijd heeft voor dit soort zaken, ondanks zijn onvrijwillige carrièremove.quote:
Serieus?quote:
ja ja ja maar..... reactie 300 is toch de nieuwe OP aanmaken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:15 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, F_H was te langzaam. Hij wil waarschijnlijk bewijzen dat hij toch echt geen tijd heeft voor dit soort zaken, ondanks zijn onvrijwillige carrièremove.
Da's echt toevalquote:
Ik heb de spaarpot van m'n kinderen ervoor leeggehaaldquote:
Klipper had hem vol gegooid.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:15 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, F_H was te langzaam. Hij wil waarschijnlijk bewijzen dat hij toch echt geen tijd heeft voor dit soort zaken, ondanks zijn onvrijwillige carrièremove.
Dat gezegd hebbende, hoe moeten we dan dat papier links in beeld duiden?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb de spaarpot van m'n kinderen ervoor leeggehaald![]()
dealquote:
as alwaysquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Klipper had hem vol gegooid.
En Nizno was me weer eens voor,...![]()
Da's m'n huidige contractquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende, hoe moeten we dan dat papier links in beeld duiden?
Ik las iets verkeerd en dat was geen taalfoutquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
deal
heuj jij edit!!! flauwerik!!!
Jij zei dat je de spelfout/taalfout/tikfout liet zitten!!
Zag ik wel
dan moet je nog zo eerlijk zijn en je eigen foute leeswerk laten staanquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik las iets verkeerd en dat was geen taalfout
Ik ook... meer dan me lief is vandaagquote:
Neem een kop koffie, wrijf eens goed in je ogen en kijk dan nog eens naar het plaatjequote:
Ben jij een vrouw, ofzo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:28 schreef Echo99 het volgende:
Ik mis [W] en [R] in de OP
Ik weet ineens niet meer hoe ik mijn eigen berichten moet edittenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:54 schreef Echo99 het volgende:
Kunnen de mods die quotes even verwijderen?
Alvast aan 't indrinken zeker?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik weet ineens niet meer hoe ik mijn eigen berichten moet editten
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:54 schreef Echo99 het volgende:
Kunnen de mods die quotes even verwijderen?
Die bedoel je?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:28 schreef Echo99 het volgende:
Ik mis [W] en [R] in de OP
Post er dan !quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:30 schreef Five_Horizons het volgende:
Goed topic...: Bekende Nederlanders op het station
Ga jij ook dronken worden dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Met alle dronkelappen en gebanden hier, zal het hier wel rustig blijven van het weekend
Neuh... ik ga klussenquote:
klussen....quote:
Ik doe niet aan karnevla dit jaarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:14 schreef ManAtWork het volgende:
Gelukkig blijft Nizno wel zorgen voor vulling in het topic.
Of zal zij ook dronken gaan worden,...?
jah goed hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:36 schreef ManAtWork het volgende:
Jaja, je werkt erg hard aan het vullen van het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |