Schat, je weet toch dat ik niet vreemd zou gaan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is toch prima.
[..]
Objection, jij hebt ArTiC om 'over te werken'. En ik ben lui, jeweets. Dus ik niet werken.
Als man zeggen wij toch ook niet vriendinnetje? Gewoon vriendin/lief.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik stel hem uiteraard nooit zo voorhij heeft gewoon een naam die de beste mensen hier niets aan gaat
of 'snol'.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
Als man zeggen wij toch ook niet vriendinnetje? Gewoon vriendin/lief.
Soms vind ik het wel schattig als hij mij vriendinnetje noemtquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als man zeggen wij toch ook niet vriendinnetje? Gewoon vriendin/lief.
Sletje danquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of slet ja, maar dat is meer met haat-liefde verhoudingen.
Ah, bedoel je het zo. Dat is inderdaad wel minder ja. Maar als ze b.v. aan de telefoon zit en ze noemt je een keer vriendje, soit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:09 schreef Garisson72 het volgende:
Ik zou me tamelijk ongemakkelijk voelen als mijn vriendin mij als haar 'vriendje' voorstelt. Kan zelf eigenlijk niet goed plaatsen waarom, maar het is wel zo.
Maar dan moeten de kids van 08:00 tot 18:00 in de opvang.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:12 schreef automatic_ het volgende:
Schat, je weet toch dat ik niet vreemd zou gaan?
Dus je kan gewoon gaan werken & dan hebben we een onwijs leuk leventje...
Kunnen we al die vakanties gaan doen waar we het over hadden
Nee hoor, want we hebben dan al één oud kindjequote:Op donderdag 19 februari 2009 23:15 schreef Techno het volgende:
Slaap lekker Dreamer.
[..]
Ah, bedoel je het zo. Dat is inderdaad wel minder ja. Maar als ze b.v. aan de telefoon zit en ze noemt je een keer vriendje, soit.
[..]
Maar dan moeten de kids van 08:00 tot 18:00 in de opvang.
idd, een vorsende blik over de rand van je bril en de krant vergezeld van een ijzig 'tsk tsk' is dan wel voldoende.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:15 schreef Techno het volgende:
Ah, bedoel je het zo. Dat is inderdaad wel minder ja. Maar als ze b.v. aan de telefoon zit en ze noemt je een keer vriendje, soit.
aren't they all?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
Of slet ja, maar dat is meer met haat-liefde verhoudingen.
Jaja, wij zijn allemaal sletjes.quote:
Hmm... Dan moet je mijn naam gaan verkleinen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of gewoon afkorting van echte naam
Da's jouw associatie, lieverd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef automatic_ het volgende:
Jaja, wij zijn allemaal sletjes.
die van mij kan gewoon niet korterquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Dan moet je mijn naam gaan verkleinen.
Afkorten is niet mooi
ik zeg meid als ik geïrriteerd benquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
owja als ie me zit te plagen ben ik vrouwke
daar heb ik een hekel aan
*noteert.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
owja als ie me zit te plagen ben ik vrouwke
daar heb ik een hekel aan
Ja, dat is inderdaad mijn associatie. Hehe.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da's jouw associatie, lieverd.
Ik bedoelde: aren't they all haat/liefde-verhoudingen.
Ja, bij mij kan je de eerste twee letters pakken... Of de eerste drie... Of je kan er een benzinestation van makenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die van mij kan gewoon niet korter
erg saai
Oh, hoe dat zo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
Nee hoor, want we hebben dan al één oud kindje
En we plannen het voor het kleine kindje gewoon goed in. Jij mag part-time... Of ik part-time en jij toch nog fulltime..?
nu ben ik allemaal aan het nadenken wat het is hahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad mijn associatie. Hehe.
Maar inderdaad, elke relatie bestaat uit haat en liefde-verhoudingen. Gelukkig wel!![]()
[..]
Ja, bij mij kan je de eerste twee letters pakken... Of de eerste drie... Of je kan er een benzinestation van maken![]()
Ineens haar alleen maar bij de achternaam noemen, dat doet het ook altijd goed.quote:
Omdat jij al een kindje hebtquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, hoe dat zo?Parttime? Ik natuurlijk! En je doelt op het huishouden neem ik aan?
Haha. Het tankstation kan je helpenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu ben ik allemaal aan het nadenken wat het is haha
't is wel een Koninklijk benzinestation.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:24 schreef rhubarbje het volgende:
nu ben ik allemaal aan het nadenken wat het is haha
dat doet mn vader als ik iets heb uitgehaald of zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ineens haar alleen maar bij de achternaam noemen, dat doet het ook altijd goed.
Shell?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't is wel een Koninklijk benzinestation.
Ik vind het inderdaad wel komisch omdat het zoiets overdreven ouwelijks en paternalistisch heeft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:28 schreef rhubarbje het volgende:
dat doet mn vader als ik iets heb uitgehaald of zo
t zal wel een generatie ding zijn dan
Nee, alleen parttime het huishouden doen natuurlijk. Niet werken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:28 schreef automatic_ het volgende:
Omdat jij al een kindje hebt![]()
Maar... Tegen de tijd dat ik klaar ben met studeren, dan is zij al volwassen, hihi.
Jij mag parttime gaan werken en het huishouden bij houden... Of we huren een oud vrouwtje in om te poetsen
ik bedoelde dat je oud wasquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad wel komisch omdat het zoiets overdreven ouwelijks en paternalistisch heeft.
't Werkt ook goed om de kouwe sfeer weer te doorbreken, mocht dat nodig zijn én zij de humor er ook van inziet.
Maar hey, een vrouw die die humor niet inziet zou mijn vriendin niet zijn geworden to begin with.
Ik hoop niet dat er meer oliemaatschappijen hier tot Koninklijkness zijn verheven.quote:
Had ik wel door. Ik hapte echter niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:33 schreef rhubarbje het volgende:
ik bedoelde dat je oud wasmaar daar ging mn grapje
haar voornaam... toeval?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:32 schreef Techno het volgende:
Nee, alleen parttime het huishouden doen natuurlijk. Niet werken.
Ok, dit vrouwtje lijkt me wel oud genoeg.
ontzettendquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Had ik wel door. Ik hapte echter niet.
Frustrerend?
Ik dacht; Hoe weet jij dat nu weer?!quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't is wel een Koninklijk benzinestation.
Yesquote:
Het is dat ze zo'n mooie naam heeft...quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, alleen parttime het huishouden doen natuurlijk. Niet werken.
Ok, dit vrouwtje lijkt me wel oud genoeg.
*grin*quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:36 schreef automatic_ het volgende:
Ik dacht; Hoe weet jij dat nu weer?!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:38 schreef Techno het volgende:
All names have been changed to protect the innocent.
nu het nergens meer over gaat hahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
*grin*
[..]
![]()
Ik vind het de laatste tijd wel leuk hier, dat mag ook wel eens gezegd.
Spring, zeg je? Ik zie ze al deinen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik ben nog jong en flexibel dus ik spring er zo over heen![]()
Ik vis altijd net achter het net, als het wel ergens over gaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
nu het nergens meer over gaat haha
In ieder geval goed onthouden van je, R.quote:
Viel een beetje laat in, ik dacht dat ze shell heetquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er meer oliemaatschappijen hier tot Koninklijkness zijn verheven.
Nee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:44 schreef robbolo het volgende:
Viel een beetje laat in, ik dacht dat ze shell heet
Nee, maar mijn naam kan je afkorten naar shellquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:44 schreef robbolo het volgende:
[..]
Viel een beetje laat in, ik dacht dat ze shell heet
ja, hè ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In ieder geval goed onthouden van je, R.
quote:
Dat klopt, ik heb een dochter van 14.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:43 schreef Garisson72 het volgende:
Hey Techno, jij hebt dus al een kind, las ik ergens?
How's that workin' out for ya?
Zo kan je het ook afkorten jaquote:
Ik ben trots op jequote:
Al flink aan het puberen ook?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:47 schreef Techno het volgende:
Dat klopt, ik heb een dochter van 14.
Hoe lang is dat al zo dan?quote:Op zich gaat het goed, ze begrijpt ook waarom we uit elkaar zijn, maar ze vindt het uiteraard niet leuk.
En nou ging die fallus ook nog doodgemoedereerd naar de wc, midden in dat frame!quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:48 schreef Garisson72 het volgende:
En waarom blijft dat snooker zo spannend?Ik moet allang naar bed.
Zo af en toe heeft ze wel haar buien ja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:49 schreef Garisson72 het volgende:
Al flink aan het puberen ook?
Bijna 4 maanden nu.quote:Hoe lang is dat al zo dan?
Ah ok, da's nog maar kort. Goed dat ze het iig begrijpt, zoals je zegt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:51 schreef Techno het volgende:
Zo af en toe heeft ze wel haar buien ja.
Bijna 4 maanden nu.
ow dat is ook niet lang! ik dacht al een eeuw en zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo af en toe heeft ze wel haar buien ja.
[..]
Bijna 4 maanden nu.
Krengetjequote:Op donderdag 19 februari 2009 23:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow dat is ook niet lang! ik dacht al een eeuw en zo
Maar ja nu weet ik waarom je zo goed met auto over weg kunt
Je dochter is bijna even oud!
Nee sorry dat grapje moest gewoon even
Ben je nu klaar met je essay dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:53 schreef automatic_ het volgende:
Zo, ik stop met mijn essay.
En ik ben onwijs trots op mijzelf.
Nee.quote:
Ik ben klaar met mijn resultatenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben je nu klaar met je essay dan?
Ik laat iedereen lekker dromenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee.
Misschien wil auto je zelf wel uit die droom helpen, dat ga ik hier niet doen natuurlijk.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:00 schreef Garisson72 het volgende:
Kut, nou heeft ook nog de verkeerde gewonnen. Ik ga pitten.
Welnee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:54 schreef rhubarbje het volgende:
ow dat is ook niet lang! ik dacht al een eeuw en zo
Maar ja nu weet ik waarom je zo goed met auto over weg kunt
Je dochter is bijna even oud!
Nee sorry dat grapje moest gewoon even
Slaap lekker Gari.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:00 schreef Garisson72 het volgende:
Kut, nou heeft ook nog de verkeerde gewonnen. Ik ga pitten.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Welnee.
Mja, ik kan met de meeste mensen wel goed overweg. Dat heeft niet zozeer met leeftijd te maken, maar des te meer met je houding en instelling enz.![]()
En geeft niet, no offence taken.
respect!quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:53 schreef automatic_ het volgende:
Zo, ik stop met mijn essay.
En ik ben onwijs trots op mijzelf.
Dankje!quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Met jou kan ik heel erg goed overweg. GMTA hè?
Oh, daar heb ik ook last van. Maar met strakke deadlines presteer ik over het algemeen juist beter.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:07 schreef Thrar het volgende:
haha, ik doe ook altijd alles op het laatste moment
da's trouwens mijn slechtste eigenschap.. dingen uitstellen
Tja, op zich is het wel een slechte eigenschap van mij, maar het komt altijd goed. Ik heb een bepaalde druk nodig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:07 schreef Thrar het volgende:
haha, ik doe ook altijd alles op het laatste moment
da's trouwens mijn slechtste eigenschap.. dingen uitstellen
zo werkte dat ook altijd voor mij.. vooral met studeren. Maar de laatste paar jaren heb ik echt zo een "fuck it, het komt wel volgend jaar ofzo"-attitudequote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, op zich is het wel een slechte eigenschap van mij, maar het komt altijd goed. Ik heb een bepaalde druk nodig.
Oo nee, dat niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:12 schreef Thrar het volgende:
[..]
zo werkte dat ook altijd voor mij.. vooral met studeren. Maar de laatste paar jaren heb ik echt zo een "fuck it, het komt wel volgend jaar ofzo"-attitude
Nee hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb ik nog spannende dingen gemist tijdens mijn veel te lange verlof van deze reeks?
Oooh, dan kan ik wel naar bed zo...quote:
Ja, duh. Limburg is ook carnavalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, dan kan ik wel naar bed zo...
Moest vandaag echt zo hard lachen.. in de V&D in maastricht draaiden ze gewoon.. " Een bloemetjes gordijn"
jamaar, das nog ni begonnen en en en in de v&D!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, duh. Limburg is ook carnaval
Tja, daar verkopen ze ook carnaval zooiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jamaar, das nog ni begonnen en en en in de v&D!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:31 schreef Thrar het volgende:
hebben jullie deze al gezien?
http://www.dumpert.nl/med(...)arnavalskostuum.html
Haha, lekker veel FOkken dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
ohjah, dat is waar... damn, ik ga me gewoon vervelen morgendagje vrij!
Wil je namens mij een college volgen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nah, ik zoek eigenlijk wat ander tijdverdrijf dan naar mn beeldbuis staren
Als je het niet erg vind dat je er niets van op steekt, en ik je een slechte naam bezorg.. ja hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wil je namens mij een college volgen?
En hoe kom je aan die informatie?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, vanavond doen ze dat niet..
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
inside information... er zijn mensen die gewoon moeten werken..
Leuk! 10.45 in Tilburg, oke?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind dat je er niets van op steekt, en ik je een slechte naam bezorg.. ja hoor
Is voor het goede doel moet je maar denken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
jah, daaaaaaag, ik wil ook wel even wat uitslapen 12 uur en geen minuut eerder!
Ja hallo! Wat een onzinquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus over een aantallen urenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:58 schreef Thrar het volgende:
10.45 is nog te doen... colleges die om 8.45 beginnen.. brrrrrrrrrrrr
Fotoooo!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:01 schreef Ludootje het volgende:
Zo. Ik heb mijn carnavalsoutfit binnen.
Die vervalt bij mijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:58 schreef Thrar het volgende:
10.45 is nog te doen... colleges die om 8.45 beginnen.. brrrrrrrrrrrr
Daar heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:04 schreef JonKeL het volgende:
Colleges die op maandag om 8.45 beginnen zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die vond ik minder ergquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:04 schreef JonKeL het volgende:
Colleges die op maandag om 8.45 beginnen zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, daarom heb ik er ook nog een studie achteraan gedaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mietjes... Collegestijd over voor leuke dingen.. Werken, dat is pas kut!
Werken is niet kutquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Doe mij maar werken... Ik presteer het altijd om niet naar colleges te gaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Been there, done that... Geniet nu maar van je studententijd, zo goed als toen kan het gewoon nooit meer wordenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:07 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Werken is niet kut, het ligt ook aan wat voor werk je doet.
Je moet maar eens 3 uur hoorcolleges aanhoren van een eentonig docent. Daar word je gek van
Dat is zeker.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:07 schreef Kuwaro het volgende:
Je moet maar eens 3 uur hoorcolleges aanhoren van een eentonig docent. Daar word je gek van
Eensch.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Been there, done that... Geniet nu maar van je studententijd, zo goed als toen kan het gewoon nooit meer worden
Dat doe ik altijdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Been there, done that... Geniet nu maar van je studententijd, zo goed als toen kan het gewoon nooit meer worden
Slaap lekker!quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Blegh, openhartige verhaaltjes typen in een PM zijn niet goed voor je
Slimme jijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:15 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze naar Techno te pmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:20 schreef Ludootje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:20 schreef Ludootje het volgende:
Hoi Papa LudoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi, wat een pak! Veel te warm joh
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:20 schreef Ludootje het volgende:Biertje in je handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
Scoor ik punten bij dawg mee.quote:
Een varken! Ik heb de capuchon die eraan zit niet op.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:24 schreef JonKeL het volgende:
En dat moet een suikerspin ofzo voorstellen
Not tonight, Josephine!quote:
Jo!quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Not tonight, Josephine!
Ga huisgenoot niet nogmaals lastigvallen. En dat ding ziet er gewoon dom uit
Ow, dus ik blijf alleen met de mannen over?quote:
Vind je dat niet leuk?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dus ik blijf alleen met de mannen over?
quote:
Niks er van , hier blijvenquote:
Nee, voor de evenwichtigheid is een vrouw erbij lekker leukquote:
Die was mij een PM aan het sturenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:33 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Niks er van , hier blijven![]()
Waar is Techno heen gegaan?
Ja maar, ik ben moequote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, voor de evenwichtigheid is een vrouw erbij lekker leuk
Ik doe niet aan bommetjes leggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:34 schreef Adolecens het volgende:
Waar gaan we vanavond een bommetje leggen?
Doe je het met Techno tegenwoordig?quote:
Ja, jij wilde niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Doe je het met Techno tegenwoordig?
Als jij er maar gelukkig van wordtquote:
Dankjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als jij er maar gelukkig van wordt
Dus Techno is je 2e keuze, dat zal hij fijn vindenquote:
Nee, hij weet dat ik een grapje maakquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:38 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Dus Techno is je 2e keuze, dat zal hij fijn vinden
Leuk om te weten inderdaad.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:38 schreef Kuwaro het volgende:
Dus Techno is je 2e keuze, dat zal hij fijn vinden
Dat je liever mij wilde?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, hij weet dat ik een grapje maak
Uhuh. Vanaf het moment dat Techno hier was, wilde ik hemquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh. Vanaf het moment dat Techno hier was, wilde ik hem
Hihi. Daarom!quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi. Daarom!
Ooo mensjes, ik ga slapen hoor!
Stiekem wil ik morgen niet naar dat college, maar hey! Ik ben een brave en goede student!![]()
Je bent op je werk?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:47 schreef JonKeL het volgende:
Godver ik wilde dat ik naar me nest kon gaan
quote:Slaap lekker allemaal.
En ik geef het ook op voor vandaag.
Nee dat niet, maar ik ben wel aan het werkquote:
Tering en ik dacht dat ik vroeg op wasquote:
Sja Zoonlief had om 6 uur al zoiets van OPSTAAAAAAAAAN (hij was lief op zn kamertje aan t spelen alleen wat luidruchtig) maar opgestaan pfffffffffquote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tering en ik dacht dat ik vroeg op was![]()
Goedemorgen allemaal
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:20 schreef Ludootje het volgende:
Goh, roze... Kijk mij niet verrast zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Je hebt het licht gezien!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
haha geweldig!!!!
Soms... is limbabwe, en braboland toch wel veel leuker dan utrecht
Kom je naar Utrecht vanavond?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik BEN verdorie een barabo en ik vind Brabant niet eens leuk
Ik krijg bezoekquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kom je naar Utrecht vanavond?
Zeg, ik slaap alleen vanavond, ja.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een goedenmorgen mevrouw Nouk
Je weet niet wat je mist!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg, ik slaap alleen vanavond, ja.
Haha, die gebruik ik altijd!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist!hoef je je elektrische deken eens niet te gebruiken!
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:47 schreef rival het volgende:
Smorgens
[..]
Mogguh
wat een vrolijkheid zo op de vroege morgen
Ik weet heel goed hoe het is om een kacheltje naast me te hebben hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaaaaah, omdat je dus niet weet wat je mist
Maar zo een fijn lief plagerig kacheltje als ik?!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet heel goed hoe het is om een kacheltje naast me te hebben hoor
quote:
Als je net zo irritant in bed bent als mijn zus toen ze 10 jaar jonger was, dan wil ik niet eens naast je slapenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar zo een fijn lief plagerig kacheltje als ik?!
Je wilt überhaupt niet naast me slapenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je net zo irritant in bed bent als mijn zus toen ze 10 jaar jonger was, dan wil ik niet eens naast je slapen
Om maar even Garisson-taal te praten: Dat is jouw associatiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je wilt überhaupt niet naast me slapen
jamaar... ik snap het niet meerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Om maar even Garisson-taal te praten: Dat is jouw associatie
Er valt niet zoveel te snappen hoor..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jamaar... ik snap het niet meer
en zelfs dat kleine beetje dat er is, dat snap ik nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel te snappen hoor..
Je weet wat ik gezegd heb vorige week toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en zelfs dat kleine beetje dat er is, dat snap ik niet
Je hebt zoveel gezegd in dit genrequote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je weet wat ik gezegd heb vorige week toch?
vrouwen hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel te snappen hoor..
dawgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kroeg?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt zoveel gezegd in dit genreiets met kroeg ook.. maar verder kan ik me niets van herinneren wat hierop van toepassing is
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dawg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Mannen *zucht*quote:
Ja dat heb ik je woensdag verteld, maar dat heeft hier niet zoveel mee te maken....quote:
Precies...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat onbegrip houdt het leven spannend he
quote:
quote:
Ik heb zo'n leuke afspraak vanavond!quote:
mogguh!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:09 schreef Kuwaro het volgende:Morguh
![]()
Iedereen zin in carnaval zo te zien
die heb ik ff moeten missen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..](Hey, daar is tie weer...)
[..]
Ik heb zo'n leuke afspraak vanavond!
Tilburg, geen idee, ik heb alleen in mijn eigen dorp gevierd en in Eindhovenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
mogguh!
Stelling van de dag!
Is tilburg een leuke stad voor carnaval?
Bredaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
mogguh!
Stelling van de dag!
Is tilburg een leuke stad voor carnaval?
Ik heb ontzettend veel zin! (waarin eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja lekker.
Heb jij al net zo'n zin dan ik?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:11 schreef rival het volgende:
[..]
die heb ik ff moeten missen!![]()
Jezus, jij hebt wat afspraakjes
Hier Barry Manilow.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:13 schreef MNR het volgende:
Hahaha! Zet ik hier de e-Radio aan, hoor ik Hazes. Ge-wel-dig!
Welke?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:13 schreef MNR het volgende:
Hahaha! Zet ik hier de e-Radio aan, hoor ik Hazes. Ge-wel-dig!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:12 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Tilburg, geen idee, ik heb alleen in mijn eigen dorp gevierd en in Eindhoven![]()
Wilde wel naar Tilburg toe maar ja misschien veranderen wij wel van gedachtes
Eindhoven is geen optie. Breda zijn we de afgelopen 4 jaar 2 keer geweest. de laatste keer viel tegenquote:
Ik ben nog nooit ergens geweest met carnaval, maar als ik ga, dan ga ik naar vrienden in Breda en die vinden het daar natuurlijk geweldig!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Eindhoven is geen optie. Breda zijn we de afgelopen 4 jaar 2 keer geweest. de laatste keer viel tegen
Den bos hebben we ook gehad. dus we dachten aan tilburg, maar dan wil ik hier eerst horen van iedereen hoe geweldig dat is
www.nederland.fmquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Welke?
Hier Veronica de hele dag, dus hoor al minstens 4 maanden elke dag hetzelfde
Neeeee, ik wil cappuccino, nu!quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
omg... the friends zone has arrived![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
omg... the friends zone has arrived![]()
![]()
![]()
Hoe komt het dat je zo hyper bent? Goede nacht gehad?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Neeeee, ik wil cappuccino, nu!
Oké, ik haal zelf wel, die van jou kan toch niet tippen aan die van hier![]()
Damn, ben echt té hyper
Haha niet eens, I'd wish.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:35 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zo hyper bent? Goede nacht gehad?
assepoestersquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:34 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
![]()
Het is Carnaval dus er zwemmen genoeg visjes in de vijver
Je vergat Roodkapje en Heidi'squote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:36 schreef rival het volgende:
[..]
assepoesters
sneeuwwitjes
hoeren
stripsters
engeltjes
duiveltjes
heksen
voor iedereen loopt er wat rond met carnaval
Nou, klein beetjequote:
quote:
Oja, wat weet jij van mij cappuccino skills? Toevallig zijn die heel erg lekkerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Neeeee, ik wil cappuccino, nu!
Oké, ik haal zelf wel, die van jou kan toch niet tippen aan die van hier![]()
Damn, ben echt té hyper
Nee dat begrijp je niet goedquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:41 schreef Garisson72 het volgende:
Goedemorgen.
dawg en Nuke hebben een date vanavond? Begrijp ik dat goed?
Nope. Noukie durft nog niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:41 schreef Garisson72 het volgende:
Goedemorgen.
dawg en Nuke hebben een date vanavond? Begrijp ik dat goed?
Geloof mij, jouw cappuccino kan sowieso niet tippen aan de top-of-the-bill koffiemachine hierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oja, wat weet jij van mij cappuccino skills? Toevallig zijn die heel erg lekker![]()
Ach is jouw verlies he![]()
Hoezo ben je zo hyper? Mag ik een beetje? Ik ben zo gaar als een stoofpeer.
quote:
Wat een kutdag is daarvoor uitgekozen zeg, de vrijdagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:44 schreef Howl het volgende:
Morgen
Ik had de wekker maar eens een half uur vroeger gezet. En ik was vanochtend zowaar bijna op tijd. Nu heb ik de hele ochtend vergaderingen.
Ja wat denk jij dat ik hier heb staanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geloof mij, jouw cappuccino kan sowieso niet tippen aan de top-of-the-bill koffiemachine hierKom maar proeven
Gadver, herinner mij ineens dat ik op mijn vorige werk elke ochtend melk stond te kloppen voor die arrogante mensen.
Had je maar geen bier moeten drinken, daarna nog moet werken en nu alweer aan het werk zijn![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dat ik hier heb staan![]()
Zit er ook cacao op bij jou? Ik kom er zo aan om te proeven. Maar moet eerst me baas en collega's even zien te lozen![]()
De melkvrouwDus een beetje melk kloppen kan je wel, voor als het apparaat hier een keertje stuk is.
Jij met je kutmuts!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Volgende week. Of die week daarop. Ofzo.
Maar hoezo dan, dan lees je iets anders dan ik?
Jemig, nog zo'n studentquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:48 schreef Kuwaro het volgende:
Ik zit nu tijdens een hoorcollege te fokken
Op de een of andere manier schoot me nu be careful what you wish for, you might just get what you want! te binnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij met je kutmuts!![]()
Hahaha, you'd wish.
Uit de volgende uitwisseling meende ik dat af te kunnen leiden:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:49 schreef dawg het volgende:
Volgende week. Of die week daarop. Ofzo.
Maar hoezo dan, dan lees je iets anders dan ik?
quote:
quote:
I'll get off my jump-to-conclusions-mat now.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:14 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb ontzettend veel zin! (waarin eigenlijk?)
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Op de een of andere manier schoot me nu be careful what you wish for, you might just get what you want! te binnen.
Doe dat, want dit is jouw associatiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Uit de volgende uitwisseling meende ik dat af te kunnen leiden:
[..]
[..]
[..]
I'll get off my jump-to-conclusions-mat now.
Ik vond het ook wel een beetje zo overkomen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat was het zeker.quote:
quote:
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat was het zeker.
Overigens had ik het kennelijk niet mis, ik zat er alleen een week naast, kennelijk.
Alles komt goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
vrijdag rustig op de weg hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:44 schreef Howl het volgende:
Morgen
Ik had de wekker maar eens een half uur vroeger gezet. En ik was vanochtend zowaar bijna op tijd. Nu heb ik de hele ochtend vergaderingen.
Ik ben altijd A-sexy..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen zijn juist altijd A-sexy met carnaval
mijn maat heeft anders een heel mooi pilotenpak!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen zijn juist altijd A-sexy met carnaval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |