Schat, je weet toch dat ik niet vreemd zou gaan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is toch prima.
[..]
Objection, jij hebt ArTiC om 'over te werken'. En ik ben lui, jeweets. Dus ik niet werken.
Als man zeggen wij toch ook niet vriendinnetje? Gewoon vriendin/lief.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik stel hem uiteraard nooit zo voorhij heeft gewoon een naam die de beste mensen hier niets aan gaat
of 'snol'.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
Als man zeggen wij toch ook niet vriendinnetje? Gewoon vriendin/lief.
Soms vind ik het wel schattig als hij mij vriendinnetje noemtquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als man zeggen wij toch ook niet vriendinnetje? Gewoon vriendin/lief.
Sletje danquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of slet ja, maar dat is meer met haat-liefde verhoudingen.
Ah, bedoel je het zo. Dat is inderdaad wel minder ja. Maar als ze b.v. aan de telefoon zit en ze noemt je een keer vriendje, soit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:09 schreef Garisson72 het volgende:
Ik zou me tamelijk ongemakkelijk voelen als mijn vriendin mij als haar 'vriendje' voorstelt. Kan zelf eigenlijk niet goed plaatsen waarom, maar het is wel zo.
Maar dan moeten de kids van 08:00 tot 18:00 in de opvang.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:12 schreef automatic_ het volgende:
Schat, je weet toch dat ik niet vreemd zou gaan?
Dus je kan gewoon gaan werken & dan hebben we een onwijs leuk leventje...
Kunnen we al die vakanties gaan doen waar we het over hadden
Nee hoor, want we hebben dan al één oud kindjequote:Op donderdag 19 februari 2009 23:15 schreef Techno het volgende:
Slaap lekker Dreamer.
[..]
Ah, bedoel je het zo. Dat is inderdaad wel minder ja. Maar als ze b.v. aan de telefoon zit en ze noemt je een keer vriendje, soit.
[..]
Maar dan moeten de kids van 08:00 tot 18:00 in de opvang.
idd, een vorsende blik over de rand van je bril en de krant vergezeld van een ijzig 'tsk tsk' is dan wel voldoende.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:15 schreef Techno het volgende:
Ah, bedoel je het zo. Dat is inderdaad wel minder ja. Maar als ze b.v. aan de telefoon zit en ze noemt je een keer vriendje, soit.
aren't they all?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
Of slet ja, maar dat is meer met haat-liefde verhoudingen.
Jaja, wij zijn allemaal sletjes.quote:
Hmm... Dan moet je mijn naam gaan verkleinen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of gewoon afkorting van echte naam
Da's jouw associatie, lieverd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef automatic_ het volgende:
Jaja, wij zijn allemaal sletjes.
die van mij kan gewoon niet korterquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Dan moet je mijn naam gaan verkleinen.
Afkorten is niet mooi
ik zeg meid als ik geïrriteerd benquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
owja als ie me zit te plagen ben ik vrouwke
daar heb ik een hekel aan
*noteert.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
owja als ie me zit te plagen ben ik vrouwke
daar heb ik een hekel aan
Ja, dat is inderdaad mijn associatie. Hehe.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da's jouw associatie, lieverd.
Ik bedoelde: aren't they all haat/liefde-verhoudingen.
Ja, bij mij kan je de eerste twee letters pakken... Of de eerste drie... Of je kan er een benzinestation van makenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die van mij kan gewoon niet korter
erg saai
Oh, hoe dat zo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
Nee hoor, want we hebben dan al één oud kindje
En we plannen het voor het kleine kindje gewoon goed in. Jij mag part-time... Of ik part-time en jij toch nog fulltime..?
nu ben ik allemaal aan het nadenken wat het is hahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad mijn associatie. Hehe.
Maar inderdaad, elke relatie bestaat uit haat en liefde-verhoudingen. Gelukkig wel!![]()
[..]
Ja, bij mij kan je de eerste twee letters pakken... Of de eerste drie... Of je kan er een benzinestation van maken![]()
Ineens haar alleen maar bij de achternaam noemen, dat doet het ook altijd goed.quote:
Omdat jij al een kindje hebtquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, hoe dat zo?Parttime? Ik natuurlijk! En je doelt op het huishouden neem ik aan?
Haha. Het tankstation kan je helpenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu ben ik allemaal aan het nadenken wat het is haha
't is wel een Koninklijk benzinestation.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:24 schreef rhubarbje het volgende:
nu ben ik allemaal aan het nadenken wat het is haha
dat doet mn vader als ik iets heb uitgehaald of zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ineens haar alleen maar bij de achternaam noemen, dat doet het ook altijd goed.
Shell?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't is wel een Koninklijk benzinestation.
Ik vind het inderdaad wel komisch omdat het zoiets overdreven ouwelijks en paternalistisch heeft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:28 schreef rhubarbje het volgende:
dat doet mn vader als ik iets heb uitgehaald of zo
t zal wel een generatie ding zijn dan
Nee, alleen parttime het huishouden doen natuurlijk. Niet werken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:28 schreef automatic_ het volgende:
Omdat jij al een kindje hebt![]()
Maar... Tegen de tijd dat ik klaar ben met studeren, dan is zij al volwassen, hihi.
Jij mag parttime gaan werken en het huishouden bij houden... Of we huren een oud vrouwtje in om te poetsen
ik bedoelde dat je oud wasquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad wel komisch omdat het zoiets overdreven ouwelijks en paternalistisch heeft.
't Werkt ook goed om de kouwe sfeer weer te doorbreken, mocht dat nodig zijn én zij de humor er ook van inziet.
Maar hey, een vrouw die die humor niet inziet zou mijn vriendin niet zijn geworden to begin with.
Ik hoop niet dat er meer oliemaatschappijen hier tot Koninklijkness zijn verheven.quote:
Had ik wel door. Ik hapte echter niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:33 schreef rhubarbje het volgende:
ik bedoelde dat je oud wasmaar daar ging mn grapje
haar voornaam... toeval?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:32 schreef Techno het volgende:
Nee, alleen parttime het huishouden doen natuurlijk. Niet werken.
Ok, dit vrouwtje lijkt me wel oud genoeg.
ontzettendquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Had ik wel door. Ik hapte echter niet.
Frustrerend?
Ik dacht; Hoe weet jij dat nu weer?!quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't is wel een Koninklijk benzinestation.
Yesquote:
Het is dat ze zo'n mooie naam heeft...quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, alleen parttime het huishouden doen natuurlijk. Niet werken.
Ok, dit vrouwtje lijkt me wel oud genoeg.
*grin*quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:36 schreef automatic_ het volgende:
Ik dacht; Hoe weet jij dat nu weer?!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:38 schreef Techno het volgende:
All names have been changed to protect the innocent.
nu het nergens meer over gaat hahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
*grin*
[..]
![]()
Ik vind het de laatste tijd wel leuk hier, dat mag ook wel eens gezegd.
Spring, zeg je? Ik zie ze al deinen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik ben nog jong en flexibel dus ik spring er zo over heen![]()
Ik vis altijd net achter het net, als het wel ergens over gaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
nu het nergens meer over gaat haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |