Die met die handpop.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Welke foto is dat?
" (L) lOtje.. ..in.oostenrijk. zegt: (22:31:57)
wat is jou hyves dn
Martijn zegt: (22:32:21)
Zotheid.rar.hyves.nl
" (L) lOtje.. ..in.oostenrijk. zegt: (22:33:39)
ben je zo lelijk dn dat je geen foto's vn je zelf hebt
Martijn zegt: (22:34:16)
Nee man
" (L) lOtje.. ..in.oostenrijk. zegt: (22:34:26)
doe me is foto dn
Martijn zegt: (22:34:31)
w8 ff
" (L) lOtje.. ..in.oostenrijk. zegt: (22:34:43)
ok
Een ogenblik geduld tot " (L) lOtje.. ..in.oosten... het bestand "20090218-IMG_9815.jpg" (3277 Kb) accepteert. Je kunt op een reactie wachten, of Annuleer de bestandsoverdracht (Cmd+.).
" (L) lOtje.. ..in.oosten... heeft de overdracht van bestand "20090218-IMG_9815.jpg" geaccepteerd. Bezig met overdracht...
HIHI, ik stuur een foto van een gans!
Je bent een heldquote:
XTC, slaappil... tell me!quote:
Wil je nu Layla voor me zingen? Maar dan Layla vervangen door Sanna?quote:
Jawel...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je nu Layla voor me zingen? Maar dan Layla vervangen door Sanna?
Ik heb hem open staan... maar ik vergat op accepteren te klikkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef Fascination het volgende:
wd, waarom accepteer je m'n vriendschap niet? Haat je me?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef Fascination het volgende:
wd, waarom accepteer je m'n vriendschap niet? Haat je me?
Anticonceptiepil.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:41 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
XTC, slaappil... tell me!
Oh, die heb ik ook op me kamer liggenquote:
Ohh, ik dacht meteen allemaal erge dingen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hem open staan... maar ik vergat op accepteren te klikken
Dankje, gers.quote:
Ik heb zo'n speelgoedgitaar van de Intertoys, telt dat ook?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je er ook gitaar bij spelen?
Dude.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:44 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Oh, die heb ik ook op me kamer liggenWeet alleen niet wat ik ermee moet.
Als het deuntje in de buurt komt van wat het hoort te zijn wel, ja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik heb zo'n speelgoedgitaar van de Intertoys, telt dat ook?
ALSJEBLIEFT!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht meteen allemaal erge dingen.
[..]
Dankje, gers.
Erger nog, hoe komt het op mijn kamerquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dude.Hoe kom je eraan?
[..]
Als het deuntje in de buurt komt van wat het hoort te zijn wel, ja.
Niet doen joh. Ik heb je geaccepteerd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht meteen allemaal erge dingen.
[..]
Dankje, gers.
Waarom legt hij het dan op jouw kamer?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:47 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Erger nog, hoe komt het op mijn kamer. Ik gok mijn broerlief.
Tsja, dat weet ik dus ook niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom legt hij het dan op jouw kamer?
Druk ze allemaal uit de strip, stamp ze fijn en hus het door zijn eten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:49 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Tsja, dat weet ik dus ook niet.
Ga je bij de marine ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:46 schreef jitzzzze het volgende:
Oh ja, homo'tjesIk ben lekker Simon and Garfunkel - live in Central Park (1981) aan het luisteren terwijl ik een brief voor de Marine aan het schrijven ben
Hij is in Duitslandquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Druk ze allemaal uit de strip, stamp ze fijn en hus het door zijn eten.
quote:
quote:
Als hij terug komt uit Duitsland als welkomsmaaltijd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:50 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hij is in DuitslandDie lulhannes had er ook al voor gezorgd dat de baas boos op me was
Klagen dat Pink Floyd oud isquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef Zotheid het volgende:
Martijn zegt: (22:50:55)
Pink floyd?
" (L) lOtje.. ..in.oostenrijk. zegt: (22:51:07)
ja maar das fucking oud
Dat is toch dat sletje van jou NG?
Hihi.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet doen joh. Ik heb je geaccepteerd.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als hij terug komt uit Duitsland als welkomsmaaltijd.![]()
Wil je erover praten?
Welke pil is het eigenlijk?
Welke heb jij danquote:
Verwijderen die hap.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef Zotheid het volgende:
Martijn zegt: (22:50:55)
Pink floyd?
" (L) lOtje.. ..in.oostenrijk. zegt: (22:51:07)
ja maar das fucking oud
Dat is toch dat sletje van jou NG?
Hoe ga je, als matroos, politie-agent, brompony-rijder, indiaan, cowboy ?quote:
Morfine en spierverslappers ftw!quote:
Ze vraagt naar een foto.quote:
Special K.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Morfine en spierverslappers ftw!
Dat was toch dat kreng van jou?quote:
Ga ik doen. Dank je wel!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
Oh, Zotheid, als je mijn "progress" op m'n gitaarbouw wilt volgen raad ik je aan af en toe in het gitaristen topic te kijken.
JAAAAA ik ging stilletjes tijdens de presentaties uit mn dakquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:58 schreef Silentalarm het volgende:
Gewnnen!!!!!
Weet ik tenminste waarmee ik je kan blij makenquote:
Fisherman's Friend !quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Morfine en spierverslappers ftw!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik luister Comfortably Numb.
Een dooie mus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Weet ik tenminste waarmee ik je kan blij maken
Ik ben nog startende en dat gaat vrij traag.quote:
Komt voor de bakkerquote:
Hehe, post haar reactie even hier.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze vraagt naar een foto.
Ik stuur dr nu een foto van een gans!
Hebben ze dooie muizen bij de bakker ?quote:
Nee, wel voor de bakker, daar vliegen ze langs.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hebben ze dooie muizen bij de bakker ?
Stuk verdrietquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe ga je, als matroos, politie-agent, brompony-rijder, indiaan, cowboy ?!!!!
Die dvd is mieters geil!quote:
Niet huilen, hiermee kon ik je blij maken zei jequote:
Teringquote:
Een figuurlijke mus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:05 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Niet huilen, hiermee kon ik je blij maken zei je.
Jaa, human tetris heb ik allemaal gezienquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, kan hier naar blijven kijken![]()
Weet je wat ook leuk is? Tik maar een human tetris in
Dit ook goed?quote:
Vliegt een zwerm dooie muizen langs de bakker, zegt die bakker:: Heuy jullie kunnen niet vliegen want jullie zijn dood, gers stuurt wel een bloemetje !quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, wel voor de bakker, daar vliegen ze langs.
Ik lees altijd WKD.quote:
hee wel vet. wat voor opleiding moet je daar eigenlijk voor gedaan hebben, of maakt dat niet uit?quote:
Die zijn echt fantastisch inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jaa, human tetris heb ik allemaal gezienGeweldig
Jammer dat Nederland niet zo ver gaat als Japan. In Japan is echt alles geoorloofd
Nee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dit ook goed?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Vliegt een zwerm dooie muizen langs de bakker, zegt die bakker:: Heuy jullie kunnen niet vliegen want jullie zijn dood, gers stuurt wel een bloemetje !![]()
BWAAGHquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dit ook goed?
[ afbeelding ]
Oh, je wil tieten zeker?quote:
Wat een vies onderbroekjequote:Op donderdag 19 februari 2009 23:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dit ook goed?
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook, luisterde er toevallig vandaag nog naar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die hebDaar heb ik mijn vorige stereo mee opgeblazen
MIJN OGENquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Oh, je wil tieten zeker?
[ afbeelding ]
Alstublieft.
Waarom mag dat hier eigenlijk niet?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die zijn echt fantastisch inderdaad![]()
Jammer dat dat hier niet mag, ik zou niet meer bijkomen
Je bent nogal veeleisend volgens mij ..quote:
NG, wij houden van dezelfde muziekquote:
Valt best mee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:13 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je bent nogal veeleisend volgens mij ..
Damsco ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
Wie was Alberto Stegeman toen we dat kind van pedogedrag gingen beschuldigen? Samen met Vogelaar (Mirjam/4EBE) en Jan Peter (ik).
Nou, een dode mus was niet goed, "hunkquote:
Heel gek inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom mag dat hier eigenlijk niet?
Truequote:
Dat was ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
Wie was Alberto Stegeman toen we dat kind van pedogedrag gingen beschuldigen? Samen met Vogelaar (Mirjam/4EBE) en Jan Peter (ik).
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
NG, wij houden van dezelfde muziek
Uiteindelijk is het puur vermaak en komt er geen mishandeling in voor ofzo. En dan proberen ze het hier na te doen maar dan is het zo soft dat de lol er compleet af isquote:
Ik val niet op zulke mannen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:15 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nou, een dode mus was niet goed, "hunk" niet en tieten ook niet. Wat wil je dan...
?
Gelukkig, ik maak nog enigzins kan dus, vertel me meer over jouw droommanquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik val niet op zulke mannen.
Je houdt van mannen met een afro?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik val niet op zulke mannen.
Dus jij was die vervelende grafslet !quote:
Heb je daar nog een log van? Of weet je in welk topic dat was?quote:
quote:
Hij heeft nog een snee ook...quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Oh, je wil tieten zeker?
[ afbeelding ]
Alstublieft.
Als ik oordopjes in mijn kutboxjes doe, dan trillen ze zo mijn oren uitquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die gitaar solo's hebben me een stereo installatie gekost
Nou, wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hij heeft nog een snee ook...
Ik heb ook een afro hoor, mevrouw Sanna !quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je houdt van mannen met een afro?
Ja, Nederlanders zijn hier niet zo goed in.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het puur vermaak en komt er geen mishandeling in voor ofzo. En dan proberen ze het hier na te doen maar dan is het zo soft dat de lol er compleet af is
Die kerel heeft wel in prachtfilms gespeeldquote:
topic staat of stond in onz of klbquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je daar nog een log van? Of weet je in welk topic dat was?
Ook allochtoon?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb ook een afro hoor, mevrouw Sanna !
Ik zeg Snatch, Fight Club, Burn After Reading.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die kerel heeft wel in prachtfilms gespeeld
wel!quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat wilde ik dan ook weer niet zeggen
Ja, het stond in de SC, maar ik heb geen idee meer hoelang dat ong geleden is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
topic staat of stond in onz of klb
Indonesiërquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als ik oordopjes in mijn kutboxjes doe, dan trillen ze zo mijn oren uit(komt omdat ik dan veel hardere muziek door mijn oordopjes kan doen, en die oordopjes hebben me een bas
)
toen had ik een banquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, het stond in de SC, maar ik heb geen idee meer hoelang dat ong geleden is.
Ja eh, gewoon een random dude.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Gelukkig, ik maak nog enigzins kan dus, vertel me meer over jouw droomman.
Dat was ook zo'n succes inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
toen had ik een banen postte ik onder hout_bos, dus tussen 15 dec en 19 jan.
Ik zat al te klikken enzo, want ik dacht dat het op m'n eigen scherm stondquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan dat instellen
Jij hebt dat heul nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zat al te klikken enzo, want ik dacht dat het op m'n eigen scherm stond
Amateurquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zat al te klikken enzo, want ik dacht dat het op m'n eigen scherm stond
hihi, ik heb jou plezier bezorgd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat was ook zo'n succes inderdaad
Leuk, 13u werkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:23 schreef NoelGallagher het volgende:
over 8 uur ben ik aan het werk en over 21 uur ben ik weer thuis.
Nou, daten?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja eh, gewoon een random dude.
Kleur haar maakt me niks uit. Ogen evenmin. Als ie maar een normaal postuur heeft en een mooi innerlijk. En nog enigszins een beetje leuk oogt.
je vergeet: Een woord van 3 letters lang.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:25 schreef Zotheid het volgende:
BaN
1 KlEiN WoOrDSjuH
SoOo KlIjN MaAr SoVeUl VeDrIeT
Ja, dat is zeker zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hihi, ik heb jou plezier bezorgd.
Waar moet dat dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:26 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
je vergeet: Een woord van 3 letters lang.
Ik ben over 7,5 uur op mn werkquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:23 schreef NoelGallagher het volgende:
over 8 uur ben ik aan het werk en over 21 uur ben ik weer thuis.
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
13,5 uur werken btwquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Leuk, 13u werken. Of is het 3 kwartier fietsen ofzo
quote:
En dat allemaal tussen de aardappelen, groentes en fruit?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
13,5 uur werken btwen 5 minuten fietsen.
13,5 uur = 50 euroquote:
Houdoequote:Op donderdag 19 februari 2009 23:29 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, ik ga bier drinken, chips vreten en slapen. De groenten en tot morgen
Ga dit jaar weer een jaar naar familie daarzoquote:
Doegquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:29 schreef jitzzzze het volgende:
Buhhh al mij familie woont hier in holland, ben maar een halve indoquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ga dit jaar weer een jaar naar familie daarzoRV gaat zelfs mee
Dan lig ik nog in bedquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben over 7,5 uur op mn werk
houdoeiquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:29 schreef jitzzzze het volgende:
Heb wel hollandse vader, maar Indische moeder met ook nog familie daar in Jakarta dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Buhhh al mij familie woont hier in holland, ben maar een halve indo
Heb morgen vakantiequote:
Bij mij is het andersom, vaders is Indischquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb wel hollandse vader, maar Indische moeder met ook nog familie daar in Jakarta dus
Ik heb morgen ook vrij, maar vakantie ho maar...quote:
Waarom heb je geen vakantiequote:Op donderdag 19 februari 2009 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook vrij, maar vakantie ho maar...
die lekkere tong van je mag wel even likken aan mijn dikke harde natte eikelquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik sta niet bij je favo-fokkers.
[ afbeelding ]
Daar doen ze niet aanquote:
Vaag is dat mijn moeder hollands kookt, en mijn vader indischquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom, vaders is Indisch
Jij was er nog niet, toen ik dat in moest vullenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik sta niet bij je favo-fokkers.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die lekkere tong van je mag wel even likken aan mijn dikke harde natte eikel
Aanpassen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:36 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Jij was er nog niet, toen ik dat in moest vullen.
Nu sta je er wel bij hoor...quote:
Jah ik heb ook altijd 2 vrije dagen weekendquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar doen ze niet aan![]()
Nou oke, dan maar geen vakantie ...
(ik heb wel twee dagen of 1 dag per week vrij)
WD, ZH en d_aquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:37 schreef behangplakker het volgende:
VVD trekt NG voor, maar wie zet NG uberhaupt bij favo fokkers
Ik ook hoorquote:
Kan jij ook koken ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vaag is dat mijn moeder hollands kookt, en mijn vader indischMaar dat komt omdat mijn vader het als een hobby ziet
Ja, dat kan die. Hij kan heel goed pizza's in de oven doen. Alhoewel, die van hem was laatst redelijk misluktquote:
TEH TOEVAL.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah ik heb ook altijd 2 vrije dagen weekend
Ik ben goed in bami maken, mits er een kookboekje bij ligtquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, dat kan die. Hij kan heel goed pizza's in de oven doen. Alhoewel, die van hem was laatst redelijk mislukt.
Goosieee, you're back.quote:
Ik kan pannenkoeken maken, aardappelen, doperwten etc.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ben goed in bami maken, mits er een kookboekje bij ligt
Nee, ben ik te lui voorquote:
No shit, misschien tijdgebrek?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, dat kan die. Hij kan heel goed pizza's in de oven doen. Alhoewel, die van hem was laatst redelijk mislukt.
Ohhh Meeee Gaaaawwwdddd ik heeft ook 2 extra dagen vrij naast de weekend, dit wordt eng !!quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
TEH TOEVAL.
Eigenlijk heb ik dan 4/ 3 dagen vrij.
Maar ook eigenlijk niet, aangezien ik op zaterdag werk.
PANNEKOEK!>!>!#?!!!!112@?!quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:41 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik kan pannenkoeken maken, aardappelen, doperwten etc.
Ik zou er een topic over moeten openen.quote:
Ik zal erover nadenken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nu sta je er wel bij hoor...
Ik kan erwtensoep maken !quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:41 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik kan pannenkoeken maken, aardappelen, doperwten etc.
SA gaat ook niet dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:42 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Jazzie, btw, geen meet voor mij. Ik moet werken
Voor jou maak ik...... wat eet je eigenlijk graag ?quote:
Zij is echt zo'n type à la buitenlandse gerechten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Voor jou maak...... wat eet je eigenlijk graag ?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:42 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Jazzie, btw, geen meet voor mij. Ik moet werken
Doet je mama zeker nog elke dagquote:
Komt voor mekaar, ik ben meester-kokquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:44 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zij is echt zo'n type à la buitenlandse gerechten.
Ie dee dee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ohhh Meeee Gaaaawwwdddd ik heeft ook 2 extra dagen vrij naast de weekend, dit wordt eng !!
Ik wil graag een Kip d'Orange, die heb ik een keer als recept gedaan voor verzorging, kreeg als enigste een onvoldoendequote:Op donderdag 19 februari 2009 23:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Komt voor mekaar, ik ben meester-kok*kuch-kuch*
Lasagne/a. Of bobotie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:44 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zij is echt zo'n type à la buitenlandse gerechten.
quote:
Ja, duhquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Doet je mama zeker nog elke dag
quote:
bobotie, afrikanen ovenschotel met gehakt en appelquote:
Heb je recept ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:46 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik wil graag een Kip d'Orange, die heb ik een keer als recept gedaan voor verzorging, kreeg als enigste een onvoldoende.
Pannekoekenquote:
quote:
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
bobotie, afrikanen ovenschotel met gehakt en appel
gezondheid troefquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, duhAls ik alleen thuis ben, gaat de frituur aan.
fapfapfap...quote:
Vind jij chocolade ook zo slecht?quote:
puur (>72% cacao) is af en toe erg goed voor jequote:Op donderdag 19 februari 2009 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind jij chocolade ook zo slecht?
Geen idee hoe dat smaaktquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
puur (>72% cacao) is af en toe erg goed voor je
Nee ik denk het ook niet, hij ziet er echt uit in iedere gevalquote:
Heb je gezien, tijdelijk tot je wat bedacht hebtquote:
posteposteposte !quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Kut, nog even 4 minuten flink posten om te stijgen op de lijsten.
Ja, inderdaad.quote:
Omigosh omigoshquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Heb je gezien, tijdelijk tot je wat bedacht hebt.
Goffedomme !quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:00 schreef zaadvragendeoog het volgende:
En de lijnen zijn gesloten, na de reclame zijn we weer terug.![]()
Doodknuppelen kankerbeesten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:00 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
NEGEER MIJN LEUKE POST EENS NIET
Je hebt nooit GTA IV gespeeldquote:
Maar wel Vice en Liberty City volledig uitgespeeld.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar wel Vice en Liberty City volledig uitgespeeld.
GTA 2, 3 Vice City, San Andreas en IV uitgespeeldquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar wel Vice en Liberty City volledig uitgespeeld.
Ik ga GTAIV maar eens installeren, in de hoop dat het een leuk spel isquote:
Ik vond het wel vermakelijk. Niet de beste uit de serie maar wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik ga GTAIV maar eens installeren, in de hoop dat het een leuk spel is.
quote:
We zullen zien.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vond het wel vermakelijk. Niet de beste uit de serie maar wel vermakelijk.
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:05 schreef NoelGallagher het volgende:
k had meer dan 200 posts denk ik, vandaag, hihi
DIE HEB IK OPSTAAN±!!!!1quote:
Wauw.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:06 schreef MiVer het volgende:
de veeg
de wrijving
de wind
die warmer wordt
nu nog hard
straks dan...
Ik ook bijna.quote:
dat bedoel ik weet jequote:
You make me shy..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
dat bedoel ik weet je
gewoon er vet bovenop
een kusje
jawel
Ik nog niet eens 100...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:05 schreef NoelGallagher het volgende:
k had meer dan 200 posts denk ik, vandaag, hihi
quote:
Maar volgens mij fok jij ook tussen de groenten en fruit door...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:11 schreef NoelGallagher het volgende:
k heb elke dag rond de 150 tot 200
Valt best mee toch, maar om het even uit te leggen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:08 schreef NoelGallagher het volgende:
pk, waarom ben je er bijna alleen snachts?
hihiquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:12 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Maar volgens mij fok jij ook tussen de groenten en fruit door...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |