Dan wordt het tijd dat je ons bijpraat!quote:
Ik had van de week toch écht het idee dat jij helemaal op de hoogte was hoorquote:
Juist door dit soort reacties heb ik de neiging om mooi niks te zeggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:30 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga naar ons pap en mam, er wordt gekookt voor me vanaaf!
@ Pien: PM me maar, dan mis ik het zeker niet
Ik weet echt nergens niks vanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had van de week toch écht het idee dat jij helemaal op de hoogte was hoor
[..]
Juist door dit soort reacties heb ik de neiging om mooi niks te zeggen
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik sla een keer over, ok?
[..]
Mart?! Ehm... nee, die is t niet
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, natte geile kuttekopjes van meWeekend, alschmede gerschtenat
Hoi Caliquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:06 schreef Californium het volgende:
hey!ik vind fok niet zo interessant meer
dus kom er niet zo vaak meer
hoe is het hier?
Nee, ik draag gewoon kleren die ik normaal gesproken ook altijd draag in het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik draag gewoon kleren die ik in het normale dagelijksleven, wat het nu dus ook is, ook gewoon draag (verdomme waarom loopt deze zin niet? DM, does helpen!)Vasteloavend... Onzin allemaal
De oude inkt uit mijn vulpen laten vloeien. Dat ding moet ook af en toe doorgespoeld worden, anders komen er aangekoekte inktklonten inquote:
Neequote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
[I\Nee, ik draag gewoon kleren die ik normaal gesproken ook altijd draag in het dagelijks leven.[/I]
Oh ehm... zou je zo vriendelijk willen zijn om dat met een ander te doen?quote:[..]
De oude inkt uit mijn vulpen laten vloeien. Dat ding moet ook af en toe doorgespoeld worden, anders komen er aangekoekte inktklonten in.
Stuk?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, valt ook wel mee.
Het lijkt wel of een aantal stuk zijn oid
Ik gebruik wel vloeipapierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee
[..]Dank! Zie je Mart, ik heb je gewoon nodig
[..]
Oh ehm... zou je zo vriendelijk willen zijn om dat met een ander te doen?![]()
Ik ga de kroeg in, fijne avond
Nee, ik hoef niet zo nodig verkleed te zuipen om over 9 maanden vader te zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
Zitten hier veel carnavalsvierders?
En dan janken dat IK lief tegen je moet doen?quote:
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
Zitten hier veel carnavalsvierders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |