quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:07 schreef DR34M3R het volgende:
wie gaat er hier nog carnaval vieren?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:45 schreef DaMart het volgende:
Nee, ik hoef niet zo nodig verkleed te zuipen om over 9 maanden vader te zijn.
Misschien moet ik je even wat uitleggen Mart: Daar hebben ze condooms voor uitgevondenquote:
Alsof je daar nog aan denkt als je straalbezopen bentquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien moet ik je even wat uitleggen Mart: Daar hebben ze condooms voor uitgevonden
Maar die krijgt ie in straalbezopen toestand niet om natuurlijkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien moet ik je even wat uitleggen Mart: Daar hebben ze condooms voor uitgevonden
Oh Droom, als je dan toch voor Papier boodschappen gaat doen, neem dan voor mij even een pakje peuken mee!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh Dr34mer![]()
![]()
Ga je voor mij ook boodschappen doen?
Dan gewoon een ander gat gebruiken, wellicht is dat makkelijker in straalbezopen toestand.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof je daar nog aan denkt als je straalbezopen bent.
Geen idee, ik ben nooit straal bezopen en ik draag nooit condoomsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is niet echt de meest veilige manier hequote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar die krijgt ie in straalbezopen toestand niet om natuurlijk
Zonder kan trouwens ook zonder toekomstig kind aflopen hoor. Kwestie van goed mikken en gewoon voor het zingen de kerk uit. Als je hebt gezopen is dat ook best als veilig te beschouwen.
Vreemd genoeg ben ik ook nooit straalbezopenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nooit straal bezopen en ik draag nooit condooms
En je draagt ook geen condooms?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vreemd genoeg ben ik ook nooit straalbezopen.
Neem meteen even sigaretten voor me mee danquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:19 schreef DaMart het volgende:
Ik ga zo maar even naar het dorp, denk ik. De zon wil doorbreken.
Ja seksquote:
Ik liet die condooms niet voor niets weg uit mijn post he... alleen het nooit straalbezopen zijn is van toepassingquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En je draagt ook geen condooms?Jij bent een kloon van mij?!
Like dhuuhquote:Ja seksNeuken?
![]()
Zeker, maar als je dronken bent ga je dingen ander zienquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nooit straal bezopen en ik draag nooit condooms
[..]
Is niet echt de meest veilige manier he
Nee, ik neem wel wat anders voor je meequote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neem meteen even sigaretten voor me mee dan
Wat moet jij met condooms dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik liet die condooms niet voor niets weg uit mijn post he... alleen het nooit straalbezopen zijn is van toepassing.
Ja nu even niet hoorquote:
True... Hoeveel kinderen bij hoeveel verschillende vrouwen heb jij inmiddels?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zeker, maar als je dronken bent ga je dingen ander zien
ik ook bijna nooit, alleen vorige week ging het een keertje mis geloof ikquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vreemd genoeg ben ik ook nooit straalbezopen.
Nieuwe vullingen voor je vulpen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik neem wel wat anders voor je mee.
er heeft nog niemand gebeld met de klacht dat ze ineens een kind hadquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat moet jij met condooms dan?
[..]
Ja nu even niet hoor
[..]
True... Hoeveel kinderen bij hoeveel verschillende vrouwen heb jij inmiddels?
Nu dan? Ik heb mijn koffie op!quote:
Nog even geen kinderen verwekken, natuurlijk. Al hanteer ik daarvoor ook al een nog veiligere methodequote:
Toevallig ga ik die wel meenemen, ja! Heb een creatief idee en daarvoor heb ik een werkende vulpen nodigquote:
Toevallig, ik ookquote:
Beetje jammer, ik had wel zin in een spannend verhaalquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er heeft nog niemand gebeld met de klacht dat ze ineens een kind had
Veiligheid voor alles, dus vermoed niet dat het er veel zijn.
En kaartjes!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even geen kinderen verwekken, natuurlijk. Al hanteer ik daarvoor ook al een nog veiligere methode.
[..]
Toevallig ga ik die wel meenemen, ja! Heb een creatief idee en daarvoor heb ik een werkende vulpen nodig.
Nee. Ik ga zo een prinseesnjurkje kopen ;')quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh Dr34m3r![]()
![]()
Ga je voor mij ook boodschappen doen?
Ik duik na het feesten gewoon alleen mijn bedje in hoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Staat je vast geweldigquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Ik ga zo een prinseesnjurkje kopen ;')
Saaiquote:[..]
Ik duik na het feesten gewoon alleen mijn bedje in hoor.
Spannende verhalen genoeg, aangezien ik net terug ben van 10 dagen Jakarta, maar dat zijn geen verhalen die ik hier op Fok ga rondstrooien (vooralsnog).quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Beetje jammer, ik had wel zin in een spannend verhaal
[..]
PM?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Spannende verhalen genoeg, aangezien ik net terug ben van 10 dagen Jakarta, maar dat zijn geen verhalen die ik hier op Fok ga rondstrooien (vooralsnog).
Nah, zo boeiend is het allemaal ook niet hoor, vrouwen hebben hier dezelfde kenmerken als in andere landen.
Dat doe ik ook meestal, al was het alleen maar om het feit dat ik moe ben en gewoon wil slapen na het uitgaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee Marc, wij posten in onze slaap
ik zei toch dat ie niet voor mij is...quote:
Ben ik ook. Maar niet met een wildvreemdequote:[..]
SaaiIk dacht altijd dat jij wel van de spannende en wilde nachten was
Zie, dat bedoel ik nou!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:26 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb je hier al eens eerder gezien.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar niet met een wildvreemde![]()
Lijkt me geilquote:
Oh?quote:
Dan nog wil ik een foto van jou in prinsessenjurkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik zei toch dat ie niet voor mij is...
Met mij dan?quote:[..]
Ben ik ook. Maar niet met een wildvreemde![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb je hier al eens eerder gezien.
Zal niet gaan. Ik heb een bijenjurkje. Pluizig, zacht, snoezig. Met vleugeltjesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lijkt me geil
[..]
Oh?
[..]
Dan nog wil ik een foto van jou in prinsessenjurk
*denkt na*quote:[..]
Met mij dan?![]()
Foto!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zal niet gaan. Ik heb een bijenjurkje. Pluizig, zacht, snoezig. Met vleugeltjes
Niet over nadenken, gewoon doen!quote:[..]
*denkt na*
ik ben geen held met de zelfontspanner. Maar zodra er foto's zijn van de carnaval zal ik ze op mijn fobo posten, ok?quote:
LOLquote:[..]
Niet over nadenken, gewoon doen!
Deal!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik ben geen held met de zelfontspanner. Maar zodra er foto's zijn van de carnaval zal ik ze op mijn fobo posten, ok?
Ja maar als ik het zeg is het natuurlijk anders enzo!quote:[..]
LOL
die heb ik meer gezien vanochtend
whehe.. geen probleem hoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Nog steeds te vreemd. Ik ben nogal éénkennig zeg maar
Oh maar wel met dat bijenpakje aan he!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Deal!
[..]
Ja maar als ik het zeg is het natuurlijk anders enzo!
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh maar wel met dat bijenpakje aan he!
Je bent gewoon te langzaamquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
Zelfs in het weekend gaan jullie te snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |