Publieke TelefoonTerreur.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Putje graven, tentje bouwen, tukkie doen
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is hem jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat je je moest verkleden als garnalenvisser met kaplaarzen en zuidwesterquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef MPG het volgende:
http://www.weer.nl/nl/home/weer/nederland/actueel_en_verwacht_weer.html?region=nl&cityID=31X889&cityName=Venlo
Slecht weer met vastelaovend.
Regen.
Gelukkig dinsdag wel droog.
Dat kan jij vast wel even voor hem kopen bij jou in de buurt en dan opsturen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat je je moest verkleden als garnalenvisser met kaplaarzen en zuidwester.
Dan komt hij dat zelf maar kopen hier... kan hij nog een kop koffie van me krijgen ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan jij vast wel even voor hem kopen bij jou in de buurt en dan opsturen?
Hele weekend veel waterquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
mja, zal morgen ook wel weer kutweer worden dan
Zie de link die ik posttequote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
mja, zal morgen ook wel weer kutweer worden dan
Vanaf vanavond vastelaovend vierenquote:
Ik ga wel gewoon in de kroeg zitten vanavondquote:
Vergeet je niet om een mooi pekske aan te doen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon in de kroeg zitten vanavond
MPG ook, hij zegt het alleen moeilijkerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon in de kroeg zitten vanavond
Wil jij Pien nu onderdompelen in pek en veren?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet je niet om een mooi pekske aan te doen?
Nee, ik dacht meer aan zoiets:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil jij Pien nu onderdompelen in pek en veren?.
NSFWquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik dacht meer aan zoiets:
[ afbeelding ]
Ze hoeft toch ook niet te werken in de kroeg, gekkiequote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze hoeft toch ook niet te werken in de kroeg, gekkie.
Das nieuw hier hequote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat een vreemd zusters-pakje is dat..
Staan ze toch wel, voor een kuchje moet hier al direct een pilletje verstrekt worden. De huidarts in het ziekenhuis hier om de hoek is trouwens wel een lekkere dokter, ergens in de 30, lekker slank...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das nieuw hier he
wacht maar tot ze bij jou zo rondlopen. Dan staan de moslims in rijen voor het ziekenhuis
... tot 5 jaar geleden een vent...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Staan ze toch wel, voor een kuchje moet hier al direct een pilletje verstrekt worden. De huidarts in het ziekenhuis hier om de hoek is trouwens wel een lekkere dokter, ergens in de 30, lekker slank...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
... tot 5 jaar geleden een vent...
quote:
Nee, dat vergeet ik niet dat doe ik gewoon heel bewust niet!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet je niet om een mooi pekske aan te doen?
Das niet echt iets waar ik mezelf ik zie lopenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik dacht meer aan zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze hoeft toch ook niet te werken in de kroeg, gekkie.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:06 schreef Californium het volgende:
hey!ik vind fok niet zo interessant meer
dus kom er niet zo vaak meer
hoe is het hier?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat vergeet ik niet dat doe ik gewoon heel bewust niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet?quote:[..]
Das niet echt iets waar ik mezelf ik zie lopen
quote:[..].
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
heel veel pleziiiiieeeeer!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:18 schreef MPG het volgende:
[..].
Hier is het goed. Immers: weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek-end.
Vanaf vanavond vastelaovend vieren.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]!
Je gaat toch niet als lucifer verkleed he!
Nee, ik draag gewoon kleren die ik in het normale dagelijksleven, wat het nu dus ook is, ook gewoon draag (verdomme waarom loopt deze zin niet? DM, does helpen!)Vasteloavend... Onzin allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee niet echt, hoewel er geloof ik iemand naast me zit die me daar wél in zou willen zienquote:[..]
Niet?![]()
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Hehe. Al is vastelaovend heus wel gezelligquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik draag gewoon kleren die ik in het normale dagelijksleven, wat het nu dus ook is, ook gewoon draag (verdomme waarom loopt deze zin niet? DM, does helpen!)Vasteloavend... Onzin allemaal
quote:[..]
Nee niet echt, hoewel er geloof ik iemand naast me zit die me daar wél in zou willen zien
Ik sla een keer over, ok?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe. Al is vastelaovend heus wel gezellig.
Mart?! Ehm... nee, die is t nietquote:[..]!
Mart? Wat doe je daar bij Pien?
Ga je ook haringhappen woensdag?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe. Al is vastelaovend heus wel gezellig.
[..]!
Mart? Wat doe je daar bij Pien?
In dat geval, doe snuitje maar de groeten van mequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik sla een keer over, ok?
[..]
Mart?! Ehm... nee, die is t niet
Bestquote:
quote:[..]
Weet ik nog niet. Ben niet zo'n haring-liefhebber.quote:
Ook nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In dat geval, doe snuitje maar de groeten van me
Ik dacht dat dat inmiddels wel bekend was?quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ben niet zo'n haring-liefhebber.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook niet
[..]
Ik dacht dat dat inmiddels wel bekend was?
Jullie lopen achterquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:27 schreef MPG het volgende:
[..].
Wij weten weer eens nergens niks van.
quote:
Dan wordt het tijd dat je ons bijpraat!quote:
Ik had van de week toch écht het idee dat jij helemaal op de hoogte was hoorquote:
Juist door dit soort reacties heb ik de neiging om mooi niks te zeggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:30 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga naar ons pap en mam, er wordt gekookt voor me vanaaf!
@ Pien: PM me maar, dan mis ik het zeker niet
Ik weet echt nergens niks vanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had van de week toch écht het idee dat jij helemaal op de hoogte was hoor
[..]
Juist door dit soort reacties heb ik de neiging om mooi niks te zeggen
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik sla een keer over, ok?
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, natte geile kuttekopjes van meWeekend, alschmede gerschtenat
Hoi Caliquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:06 schreef Californium het volgende:
hey!ik vind fok niet zo interessant meer
dus kom er niet zo vaak meer
hoe is het hier?
Nee, ik draag gewoon kleren die ik normaal gesproken ook altijd draag in het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik draag gewoon kleren die ik in het normale dagelijksleven, wat het nu dus ook is, ook gewoon draag (verdomme waarom loopt deze zin niet? DM, does helpen!)Vasteloavend... Onzin allemaal
De oude inkt uit mijn vulpen laten vloeien. Dat ding moet ook af en toe doorgespoeld worden, anders komen er aangekoekte inktklonten inquote:
Neequote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
[I\Nee, ik draag gewoon kleren die ik normaal gesproken ook altijd draag in het dagelijks leven.[/I]
Oh ehm... zou je zo vriendelijk willen zijn om dat met een ander te doen?quote:[..]
De oude inkt uit mijn vulpen laten vloeien. Dat ding moet ook af en toe doorgespoeld worden, anders komen er aangekoekte inktklonten in.
Stuk?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, valt ook wel mee.
Het lijkt wel of een aantal stuk zijn oid
Ik gebruik wel vloeipapierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee
[..]Dank! Zie je Mart, ik heb je gewoon nodig
[..]
Oh ehm... zou je zo vriendelijk willen zijn om dat met een ander te doen?![]()
Ik ga de kroeg in, fijne avond
Nee, ik hoef niet zo nodig verkleed te zuipen om over 9 maanden vader te zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
Zitten hier veel carnavalsvierders?
En dan janken dat IK lief tegen je moet doen?quote:
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
Zitten hier veel carnavalsvierders?
Ik hoef niet zo nodig sex te hebben met carnaval.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik wel vloeipapier.
[..]
Nee, ik hoef niet zo nodig verkleed te zuipen om over 9 maanden vader te zijn.
Fles.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig sex te hebben met carnaval.o en ook geen alcohol. O wacht ik vind carnaval niks.
Dingen die je een Limburgse niet vaak hoort zeggen .....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig sex te hebben met carnaval.o en ook geen alcohol. O wacht ik vind carnaval niks.
Zou ze een neppert zijn?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dingen die je een Limburgse niet vaak hoort zeggen .....
* Bengeltje Sjowhan bakje geeft.quote:
Ben je nog in de buurt geweest?quote:
O maar ik heb geen probleem met carnavalsvierders, ik vind het voor mezelf niets.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dingen die je een Limburgse niet vaak hoort zeggen .....
T is cultuur he, carnaval vierenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
O maar ik heb geen probleem met carnavalsvierders, ik vind het voor mezelf niets.
Denk niet dat ik hier niets van carnaval meekrijg. Lijkt me zelfs onmogelijk.
Volgens mij is Brabant erger?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is cultuur he, carnaval vieren
Bedoelde daarna. Het is alweer een week verder hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vorige week woensdagHak toch verteld?
Ja zegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
Bedoelde daarna. Het is alweer een week verder hoor.
Zou het? Ken het alleen uit Eindhovenquote:
Hier loopt niemand de deurplat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zegik loop de deur niet plat of zo hoor. Niet zonder OOIT eens tegen je aan te blunderen
Dat heb je he, al dat heuvelig terreinquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier loopt niemand de deurplat.
Ach, als je onderaan die heuvel loopt kan je deur er toch goed aan stukgaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb je he, al dat heuvelig terrein
stuk welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, als je onderaan die heuvel loopt kan je deur er toch goed aan stukgaan
Ik woon nog laag tov mijn achterburen. Maar hoger dan de buren tegenover.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb je he, al dat heuvelig terrein
De heuvel ligt aan het eind van de straat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, als je onderaan die heuvel loopt kan je deur er toch goed aan stukgaan
Omhoog of omlaag vanaf het station?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik woon nog laag tov mijn achterburen. Maar hoger dan de buren tegenover.![]()
[..]
De heuvel ligt aan het eind van de straat.Links en rechts.
Dat heb ik je verteld, vanaf het station omhoog.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omhoog of omlaag vanaf het station?
t zou ook wel heel raar zijn als het station NIET op de laagste plek lag, maar okeequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat heb ik je verteld, vanaf het station omhoog.
Die ligt niet op de laagste plek, als je de andere kant op gaat dan kan je zo een heuvel afrollen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
t zou ook wel heel raar zijn als het station NIET op de laagste plek lag, maar okee
Spekholzerheide in bedoel je?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die ligt niet op de laagste plek, als je de andere kant op gaat dan kan je zo een heuvel afrollen.
Al sla je me dood.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spekholzerheide in bedoel je?Ligt dat lager ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |