Ah zoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
volgens mij heeft elk computerapparaat een eigen IP, computers, laptops, printers, GSM's etc
neuh.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
volgens mij heeft elk computerapparaat een eigen IP, computers, laptops, printers, GSM's etc
ik vind het jammer dat ik die in het meettopic heb gemistquote:
dat dusquote:Elke computer die is aangesloten op het internet of netwerk heeft een nummer waarmee deze zichtbaar is voor alle andere computers op het internet. Men kan dit vergelijken met telefoonnummers. Om het mogelijk te maken dat computers elkaar kunnen vinden en identificeren hebben deze hun eigen nummer nodig. Deze nummers zijn de IP-adressen. Een IP-adres op internet is meestal gekoppeld aan een bedrijf. Zo is het te achterhalen waar bewerkingen onder een IP-adres vandaan komt. Bij mensen die vanuit huis werken identificeert het IP-adres hun internet provider. Bijdragen op het Internet zijn hierdoor bijna nooit werkelijk anoniem. De persoon achter een IP-adres is in de meeste gevallen te achterhalen, soms direct, maar soms alleen via medewerking van justitie.
Welke?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat ik die in het meettopic heb gemist
een gast die alleen kwam als hij foto's had gezien, vervolgens joints wou en dacht dat het om neuken ging.quote:
Whehequote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
een gast die alleen kwam als hij foto's had gezien, vervolgens joints wou en dacht dat het om neuken ging.
Daarna dacht hij Vladje eruit te zuipen. Hij wist alleen niet dat de A in vladje voor alchoholist staat
daarom kluister ik mezelf vast aan de pc, zodat ik niets mis.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WheheIk mis ook weer veel te veel als ik een dagje PUB-loos doorbreng
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
daarom kluister ik mezelf vast aan de pc, zodat ik niets mis.
Whehe, ik ga soms ook wel eens de deur uitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
daarom kluister ik mezelf vast aan de pc, zodat ik niets mis.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:11 schreef kanovinnie het volgende:
hier niet zo lopen spammen trouwens man, doe dat in die combo topics
dan had MASD zijn banhammer gebruiktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |