Klopt, maar het hoeft ook niet perse een splinternieuwe SUV te zijn. Een klein tweedehands betrouwbaar autootje voldoet ook prima. In het eerste geval spreek je over luxe, in het tweede geval over noodzaak (als je de auto bv nodig hebt om op je werk te komen).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:57 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Er zijn ook vrij veel mensen die een auto (al dan niet terecht) onder de categorie 'luxe zaken' plaatsen.
Dan nog, als het vervanging betreft van het kleine 2dehandsje, adviseer ik niet te lenen. Bij vervanging had je effectief de afschrijving van de eerste al maandelijks opzij moeten zetten. Ja, ik weet het, enigzins theoretisch, maar wel de slimste en goedkoopste manier.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt, maar het hoeft ook niet perse een splinternieuwe SUV te zijn. Een klein tweedehands betrouwbaar autootje voldoet ook prima. In het eerste geval spreek je over luxe, in het tweede geval over noodzaak (als je de auto bv nodig hebt om op je werk te komen).
Dat ene zie ik niet als een nadeel, Das de grootste zege die er is. Aannemers die weer eens hun grote bek gaan houden en gewoon doen wat de klant wil. En als de aannemer zich niet aan de afspraak houd... ROT MAAR OP!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Supermarkten zijn vol, ja. Want mensen moeten nou eenmaal eten.
Maar ik ben de afgelopen weken vaak bij de Gamma geweest, en daar is het ijselijk stil elke keer.
De aannemer die ik voor een klusje heb ingehuurd, kon direct komen, terwijl het een paar jaar geleden 3 maanden vooruit boeken was.
Theoretisch of niet, ik ben het wel met je eens. Lenen moet je onder alle omstandigheden zoveel mogelijk voorkomen. Maar helemaal uitsluiten moet je het ook niet denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:06 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dan nog, als het vervanging betreft van het kleine 2dehandsje, adviseer ik niet te lenen. Bij vervanging had je effectief de afschrijving van de eerste al maandelijks opzij moeten zetten. Ja, ik weet het, enigzins theoretisch, maar wel de slimste en goedkoopste manier.
Massa's vacatures in de ICT branche hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:39 schreef Osramp het volgende:
[..]
WAAR??WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
WAAR??
Slechte IT'ers nemen we nog steeds niet aanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:11 schreef Devz het volgende:
[..]
Massa's vacatures in de ICT branche hoor.
Jij hebt zeker IVBO gedaan? Domste opmerking die ik ooit op FOK heb gelezen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dan drukken ze toch wat geld bij? Sowieso snap ik niet dat het op kan raken, dat geld moet toch ergens blijven lijkt me?
Knakkertjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:19 schreef Tha_Duck het volgende:
Sorry, had niet door dat we het over 2009 hadden
Welke debiel kickt dit topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |