Ja, wat een aanwinst is die man inderdaad, jammer dat 'ie niet vaker komtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:13 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En Peter Paul (och jeeeh me aardappel zit klem) de Vries. Ook pas voor de 2e keer ofzo
.
Hij mag de hele uitzending wel verneuken van mij, of in elk geval het stukje met P. P. de Vries.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:12 schreef Specularium het volgende:
Hopen dat Hans wat incorrecte opmerkingen richting Claudia maakt.
Haha..veel plezierquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:40 schreef Rucebo het volgende:
Ik ga er morgen heen. Die Peter Paul zit er wekelijks, gelukkig vandaag, dus morgen niet.
PPdV, daar ga ik niet naar kijken. + Claudia als extra redenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:19 schreef msnk het volgende:
Fijn hoe voetbal en de samenvattingen precies om 23:00 eindigen, kan ik vanavond ook even meepikken
[..]
Waarom dan?
Ik was er op een donderdag, toen was hij er welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:40 schreef Rucebo het volgende:
Ik ga er morgen heen. Die Peter Paul zit er wekelijks, gelukkig vandaag, dus morgen niet.
En dat ook natuurlijkquote:
Mooiste is wel van Froukje af.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij had/heeft toch ook een bloedmooie vriendin?
In burkaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:30 schreef msnk het volgende:
Nekschot is al in beeld gekomen, dat 'anonimiteit' is hij al lang kwijt.
ex-voorzitter, maar de glans is er al lang vanaf.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:59 schreef Registratiedienst het volgende:
Die VEB-voorzitter is zo niet interessant.
Ah, okay dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
ex-voorzitter, maar de glans is er al lang vanaf.
Krijg nou tieten!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:07 schreef Zipportal het volgende:
Claudia de Breij.Een boek schrijven om je hele zwangerschap er in te verwerken. Alsof zij de enige op de hele wereld is die zwanger kan worden. Maar omdat ze een pot is, moet het zeker speciaal zijn?
En dan ook nog eens flink geld aan wil verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |