abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66393523
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:48 schreef Supersoep het volgende:
Een of andere saaie muziekdoos nu en niemand post meer.
Ze heeft toch een muziekdoos?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 23 februari 2009 @ 23:50:30 #227
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_66393539
Sorry, ik zit te kijken naar hoe schattig ze is
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_66393659
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:48 schreef Supersoep het volgende:
Een of andere saaie muziekdoos nu en niemand post meer.
Was saai, die kluizenaar viel nog goed af te zeiken.
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 23:55:24 #229
128220 Peter6000
pi_66393705
Morgen iig niet kijken, Claudia de Breij.

Vandaag wel een aardige uitzending, vond ik.
Vooral die hoogleraar, maar dat heeft denk ik met mijn eigen hersenafwijking te maken.
pi_66393748
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
Morgen iig niet kijken, Claudia de Breij.

Vandaag wel een aardige uitzending, vond ik.
Vooral die hoogleraar, maar dat heeft denk ik met mijn eigen hersenafwijking te maken.
Dat denk ik ook ja.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66393896
Ik vond dat Wolbring en die Game producer wel goed uit de verf kwamen, ik herken weinig van de negatieve reacties in dit topic.

En die Belg viel ook best mee, die was wat wereldvreemd
٩๏̯͡๏)۶
pi_66393970
Games & P&W geen goede combinatie. Die vergelijking met Wolfenstein, raakt noch kant noch wall.

En die Belg

Je kon wel zien dat het een Belg was. Met zijn Nazi praktijken, slaat nergens op. Hersenscan. Vroeger gingen ze in kampen ook experimenteren. Die Belg heeft een hersenactiviteit waar die letterlijke trekkjes vertoont.

En kinderen niet de oorlog in willen sturen. Dat had ie 60 jaar geleden maar moeten zeggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zipportal op 24-02-2009 00:10:30 ]
pi_66394002
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond dat Wolbring en die Game producer wel goed uit de verf kwamen, ik herken weinig van de negatieve reacties in dit topic.

En die Belg viel ook best mee, die was wat wereldvreemd
heb die woldring weleens gezien in groningen @ zernike complex bij de tennisbanen.
kwam ie dar met zijn audi TT
pi_66394079
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:05 schreef Apogist het volgende:

[..]

heb die woldring weleens gezien in groningen @ zernike complex bij de tennisbanen.
Wow een audi TT. Dat is wel een peperdure, exclusieve wagen zeg!!
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66394151
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:07 schreef Twerk het volgende:

[..]

Wow een audi TT. Dat is wel een peperdure, exclusieve wagen zeg!!
ja hè !

hij is ook zo gewoon gebleven
pi_66394176
Toen die Killzone gast zei dat hooguit Ben nog geen 18 was en Paul vervolgens tegen Ben zei dat Ben die Killzone gast een stomp moest geven, moest Ben zeggen. "Paul, heb je geen potje zure VARA wijn voor mij?"
gr gr
pi_66394473
Ah, die Ben. Ooit wel wat over gelezen in QUOTE, dacht ik. Is hij nu klaar met zijn studie?
pi_66394478
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:05 schreef Apogist het volgende:

[..]

Hij had/heeft toch ook een bloedmooie vriendin?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_66394506
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij had/heeft toch ook een bloedmooie vriendin?
Ah, zo, geld erotiseert echt. Want damn, wat is hij spuuglelijk.
pi_66394546
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:25 schreef Registratiedienst het volgende:

[..]

Ah, zo, geld erotiseert echt. Want damn, wat is hij spuuglelijk.
Ik heb jaren terug een foto gezien van hem met z'n vriendin (denk dat ze rond de 18 waren) en ze was echt indrukwekkend mooi; daar kon menig voetballer nog jaloers op worden .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_66399987
Heerlijk om te zien dat er zo'n enorme kloof bestaat tussen P&W en in mijn ogen een groot gedeelte van de wereld namelijk de gamers. Gaming is al lang niet meer iets wat 12-16 jarige jochies op een zolderkamer doen. Het is behoorlijk mainstream geworden met een grotere omzet dan de gehele filmindustrie bij elkaar. Gelukkig dat P&W het dan toch nog lacherig kunnen af doen als iets engs en/of gevaarlijks. Daarnaast iedereen legt altijd de link tussen games en geweld maar als dat zo is hoe zijn dan de echt grote oorlogen ontstaan? In de 1e en 2e wereldoorlog waren er nog geen games maar bedachten mensen ook heel goede manieren om elkaar de hersens in te slaan c.q. neer te maaien.
Face it de mensheid heeft een zekere mate van geweld nodig alleen kan dit tegenwoordig worden gesimuleerd via games en dat lijkt me toch een betere en minder gewelddadige oplossing
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:04:47 #242
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_66416099
Op zeker dat er meerdere mensen waren in het publiek, dan wel aan tafel, die ooit Killzone hebben aangeraakt, of in ieder geval games spelen. Maar op TV zeggen ze dat natuurlijk niet, beetje laf hoor

Vond het wel minder hoe P&W meteen beginnen over het feit dat het spel een shooter is, en geen bloemenplukkutspel. Ja boeien! Sin City is ook gewelddadig, ban!
AFC AJAX
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 februari 2009 @ 18:07:42 #243
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_66416180
Vanavond een oversla avond ondanks dat Hans Teeuwen aanschuift.

Gasten: Peter Paul de Vries , Claudia de Breij, Hans Teeuwen en Gregorius Nekschot.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_66416215
Nekschot & Teeuwen. Leuk avondje, jammer dat De Breij ook gast is.
pi_66416241
Wat een dramatisch slechte lineup weer vanavond.

Nou is alleen die vreselijke Claudio de Breij al een reden om de tv uit te laten, maar icm Peter P. de Vries is het helemaal dramatisch.
pi_66416270
Vanvond: Hans Teeuwen en Gregorius Nekschot over Nekschots arrestatie vorig jaar (!) en Claudia de Breij
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_66416303
Die slaan we idd maar even over.
sig verwijderd door FA
pi_66416322
Hopen dat Hans wat incorrecte opmerkingen richting Claudia maakt.
pi_66416330
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:10 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Vanvond: Hans Teeuwen en Gregorius Nekschot over Nekschots arrestatie vorig jaar (!) en Claudia de Breij
En Peter Paul (och jeeeh me aardappel zit klem) de Vries . Ook pas voor de 2e keer ofzo .
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:19:52 #250
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_66416509
Fijn hoe voetbal en de samenvattingen precies om 23:00 eindigen, kan ik vanavond ook even meepikken
quote:

Vanavond een oversla avond ondanks dat Hans Teeuwen aanschuift.
Waarom dan ?
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')