Ze heeft toch een muziekdoos?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:48 schreef Supersoep het volgende:
Een of andere saaie muziekdoos nu en niemand post meer.
Was saai, die kluizenaar viel nog goed af te zeiken.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:48 schreef Supersoep het volgende:
Een of andere saaie muziekdoos nu en niemand post meer.
Dat denk ik ook ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
Morgen iig niet kijken, Claudia de Breij.![]()
Vandaag wel een aardige uitzending, vond ik.
Vooral die hoogleraar, maar dat heeft denk ik met mijn eigen hersenafwijking te maken.
heb die woldring weleens gezien in groningen @ zernike complex bij de tennisbanen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond dat Wolbring en die Game producer wel goed uit de verf kwamen, ik herken weinig van de negatieve reacties in dit topic.
En die Belg viel ook best mee, die was wat wereldvreemd
Wow een audi TT. Dat is wel een peperdure, exclusieve wagen zeg!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:05 schreef Apogist het volgende:
[..]
heb die woldring weleens gezien in groningen @ zernike complex bij de tennisbanen.
kwam ie dar met zijn audi TT
ja hè !quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:07 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wow een audi TT. Dat is wel een peperdure, exclusieve wagen zeg!!
Hij had/heeft toch ook een bloedmooie vriendin?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:05 schreef Apogist het volgende:
[..]
heb die woldring weleens gezien in groningen @ zernike complex bij de tennisbanen.
kwam ie dar met zijn audi TT
Ah, zo, geld erotiseert echt. Want damn, wat is hij spuuglelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij had/heeft toch ook een bloedmooie vriendin?
Ik heb jaren terug een foto gezien van hem met z'n vriendin (denk dat ze rond de 18 waren) en ze was echt indrukwekkend mooi; daar kon menig voetballer nog jaloers op wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:25 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ah, zo, geld erotiseert echt. Want damn, wat is hij spuuglelijk.
En Peter Paul (och jeeeh me aardappel zit klem) de Vriesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:10 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Vanvond: Hans Teeuwen en Gregorius Nekschot over Nekschots arrestatie vorig jaar (!) en Claudia de Breij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |