En Vivienne draagt kleding van Dennis,quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoezo? Wat een lucky bastard dan!
Dennis wordt 24 jrquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hmmz, is het toevallig dat Dennis 24 juni jarig is, en dit jaar 24 wordt?? Of zijn er meerdere spelers die op de 24ste jarig zijn en/of 24 zijn??
Ik twijfel tussen Jon en Dennis.
Anniek niet omdat mol nooit rood scherm kan hebben volgens zo'n persoon op wieisdemol forum, vivienne niet omdat ze gewoon teveel goede dingen doet.
Ik krijg ineens een heel rare gedachte... Viv zei op een gegevens moment dat ze een nerd is als ze een pact met de mol heeft gesloten. Is 'nerd' (of een andere spellingswijze met soortgelijke uitspraak) toevallig niet een Arabische benaming voor mol of zo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:51 schreef N.i.c.k het volgende:
dennis zal de finale halen. Hij is slim genoeg om niemand te vertrouwen en verdenkt in werkelijkheid Vivienne. Daarom sluit hij een pact. En Vivienne sluit een pact omdat ze toch de mol is. Welke normale kandidaten gaan nu zover in het spel nog complotjes maken, de kans is 25 % dat je partner de mol is.
Man hou op echt... jeroen en ruud iconenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jeroen Pauw is inderdaad een tv icoon. Ruud de Wild een radio icoon.
Rob Muntzquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef kodama het volgende:
[..]
Man hou op echt... jeroen en ruud iconen
Wat dacht je van Bart de Graaff (ja de persoon, niet zijn, nou ja 'zijn' omroep) en bijv. Rob Muntz, dat zijn tenminste iconen, prutser.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:28 schreef Marthh het volgende:
[..]
En Vivienne draagt kleding van Dennis,
Dennis heeft in aflevering 1, in de loods een zwarte trui aan heeft met een hartje erop met twee botten eronder. Vivienne heeft deze ook aan in aflevering 4 bij het slapen in die tenten.
Serieusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef kodama het volgende:
[..]
Man hou op echt... jeroen en ruud iconen
Wat dacht je van Bart de Graaff (ja de persoon, niet zijn, nou ja 'zijn' omroep) en bijv. Rob Muntz, dat zijn tenminste iconen, prutser.
Saai, dat grijs...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:18 schreef Marthh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze trui dus
Welk nummer was het precies?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:39 schreef Djeez het volgende:
2 Unlimited. Zou dit slaan op Viv en Dennis, de 2 'ongelimiteerden'?
quote:
Ik zie het alquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:41 schreef Djeez het volgende:
Dan ga ik voor Dennis. Niets is hem te gek (geen meer te diep, geen berg te hoog). Verder kan ik er geen chocola van maken...
2 Unlimited met 'No Limit'quote:
jouw taalgebruik is dom.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:46 schreef kodama het volgende:
ik weet 100% zeker dat dennis de mol niet is....heheh. Maar hij valt me wel 100% mee, dacht dat het weer zo'n standaard BNN sukkeltje was maar het is wel een grappige gast, beetje dom alleen, maar dat hoort bij bnn, al had ie soms wel goeie rake opmerkingen...
Vivienne of jon is de mol...
Nu mis ik de muzikale hint ook, qua tekst..quote:Afvaller aflevering 7: Rick Engelkes
Deze aflevering eindigde negatief voor Rick. Hij moest het spel, met zicht op de finale, verlaten. Helaas was Rick niet in staat om zijn verhaal te doen in het programma. Naar zijn ervaringen blijft het dus altijd gissen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |