Het is in willekeurige volgordequote:Op donderdag 26 februari 2009 18:30 schreef superjojo het volgende:
[..]
Jan Mulder heeft alleen de neiging erg zeurderig te worden. En idd, Jort Kelder boven Cornald Maas. Sophie en Daphne vind ik dan nog wel goed bij de tafeldames.
Ok, en nu?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:28 schreef PortEnPeuken het volgende:
Eventjes voor de mensen die het nog niet wisten: Peter Jan Rens is al jaaaren totaal geschift. Hij probeerde vorig jaar ook een soort café op te richten op het Heinekenplein. Ik heb het pdf'je met de bedrijfsformule nog ergens en de schizofrenie druipt er van af.
Nee, hij wil niet dat er leugens worden verkondigd en volgens Willem heeft Johan dat dus wel gedaan. met name over zijn niet meer werkem bij VI.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Kleinzerig optreden van de Kromme. Johan Derksen heeft alleen inhoudelijke kritiek geleverd, hij zou ongeloofwaardig worden als hij dat niet zou doen omdat het toevallig de grote Willem van Hanegem betreft, wat Willem dus eigenlijk eist. Hij wil blijkbaar alleen kontenkruipers om zich heen.
Kun je dat ook even uploaden?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:28 schreef PortEnPeuken het volgende:
Eventjes voor de mensen die het nog niet wisten: Peter Jan Rens is al jaaaren totaal geschift. Hij probeerde vorig jaar ook een soort café op te richten op het Heinekenplein. Ik heb het pdf'je met de bedrijfsformule nog ergens en de schizofrenie druipt er van af.
Ik zou hem skippen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:30 schreef Reddiablo het volgende:
Was het een leuke uitzending vandaag, of kan ik beter m'n nest induiken?
Goed hoe ze het deed met Van Hanegemquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
Anna Drijver mag nog wel eens terugkomen. Leuk, geïnteresseerd, normale vragen.
Poll: Wat is erger, Lucky Fonz of Roel van Velzenquote:Het is weer de laatste vrijdag van de maand, en dus is er een media-uitzending. Met Jan Mulder, Joost Zwagerman en Tijs van den Brink blikt Matthijs van Nieuwkerk terug op de mediamaand februari. VanVelzen verzorgt de muziek.
Meen je dat ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Goed hoe ze het deed met Van Hanegem
Joost is nog een tikkie ergerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:42 schreef Peter6000 het volgende:
Vandaag de media-uitzending, ik ga wel kijken, maar ik ben eigenlijk niet zo`n liefhebber van Jan Mulder. En dat het gedoe met Andries Knevel nog een keer uitgekauwd moet worden vind ik persoonlijk wat onnodig. Is alleen leuk als er wat anti-christelijke opmerkingen gemaakt worden, en die kans zit er wel in.
Opvallend: Geen Lucky Fonz, maar Van Velsen vanavond.
[..]
Poll: Wat is erger, Lucky Fonz of Roel van VelzenLucky Roel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je bent gewoon jaloers opquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Meen je dat ?
Angstige huppelkut, met domme "kijk mij een jou aardig vinden Willem" blik
Nietus !quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers opAnna
Gelukkig is Peter Jan Rens dat stadium al voorbij.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:12 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je, al die oude mediacokejosties, proberen weer 20 te zijn.
Maar het lukt niet
PJR is de uitvinder van de Cactuscrackquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gelukkig is Peter Jan Rens dat stadium al voorbij.
Anders zou het best wel genant zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |