Eerste stuk van Nico vond ik wel goed.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:59 schreef Liquidootje het volgende:
Die nico .. nee... nee.. nee..
Hij wordt ouderquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:04 schreef ChickenMan het volgende:
Jezus die Andre is gewoon niet grappig. Ik snap niet hoe die zo populair is.
Andersomquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:07 schreef DJMarcel.nl het volgende:
En die Matthijs is weer aan het pushen om leuke tv te krijgen...
Inderdaad, maar hij probeerde het eerst bij Ferry Maat: 'Zou jij dat constant willen zeggen?'quote:
Dijkshoorn was top! Met het mooie gedicht over Andre van Duinquote:
Idd. Goede gasten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:40 schreef golfer het volgende:
Wat een helden om zo koelbloedig dat vliegtuig in te gaan en te gaan helpen.
En Georgina Verbaan, Aaf Brandt Corstius en Candy Dulfer.quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:29 schreef AryaMehr het volgende:
Kunnen ze Yvonne Jaspers niet voortaan weglaten?
Kom op zeg, Georgina is leuk! Stelt tenminste vragen die iedereen denkt, maar niet durft te vragen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
En Georgina Verbaan, Aaf Brandt Corstius en Candy Dulfer.
Georgina kan ik meestal wel om lachen jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 06:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kom op zeg, Georgina is leuk! Stelt tenminste vragen die iedereen denkt, maar niet durft te vragen.
Je lijstje is best goed, maar geen Cornald Maas natuurlijk! Theo Maassen vond ik ook een goede tafelheer, alhoewel hij het maar 2x geweest is. De meeste cabaretiers zijn goede tafelheren.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Georgina kan ik meestal wel om lachen ja.
Verder de beste tafelheren
- MMH
- Jan Mulder
- Martin Bril
- Cornald Maas Jort Kelder!
- Hugo Borst
De laatste keer dat ze er zat (kon ook aan de aanwezigheid van Jort liggen) heeft ze welgeteldquote:Op donderdag 26 februari 2009 06:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kom op zeg, Georgina is leuk! Stelt tenminste vragen die iedereen denkt, maar niet durft te vragen.
Jan Mulder heeft alleen de neiging erg zeurderig te worden. En idd, Jort Kelder boven Cornald Maas. Sophie en Daphne vind ik dan nog wel goed bij de tafeldames.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:09 schreef borisz het volgende:
- MMH
- Jan Mulder
- Martin Bril
- Cornald Maas
- Hugo Borst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |