Van Yvon weet ik zeker dat het in de finale bekend werd, ik geloof Milouska ook, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nee, volgens mij is dat nooit geweest, sinds dat er de BN'ers er iig in kwamen. Altijd 1 aflevering wachten na die spannende cliffhanger...grmbl, ik vind de één na laatste en de laatste aflevering altijd vervelend daardoor. Alleen maar om een week te wachten voordat je weet wie de echte mol is..
Zullen we doen dat als het nog niet bekend is na aflevering 9 er nog een ronde komt, en anders dat het het einde is?quote:Daar kunnen we echt niets over zeggen.
Sorry ... in elk geval nog veel plezier met kijken!
Vriendelijke groet
AVRO Wie is de Mol?
Ik vind het prima, kan weinig mee mis gaan. Voorspelling doe je toch vooraf een aflevering..quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:40 schreef Tegan het volgende:
Ik had de AVRO gemaild in welke aflevering de Mol, Winnaar en Verliezer bekend werden inc. de reden dat ik het wilde weten. Kreeg dit antwoord:
[..]
Zullen we doen dat als het nog niet bekend is na aflevering 9 er nog een ronde komt, en anders dat het het einde is?
Ja prima hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:40 schreef Tegan het volgende:
Ik had de AVRO gemaild in welke aflevering de Mol, Winnaar en Verliezer bekend werden inc. de reden dat ik het wilde weten. Kreeg dit antwoord:
[..]
Zullen we doen dat als het nog niet bekend is na aflevering 9 er nog een ronde komt, en anders dat het het einde is?
Wordt:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De Mol = Anniek
Winnaar = Vivienne
Verliezer = Jon
Afvaller (7) = Dennis
Q-u-o-t-e-n.!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sorry, ik heb me toch bedacht....
Mag dat?
De Mol = Dennis
Winnaar = Vivienne
Verliezer = Anniek
Afvaller (7) = Jon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |