Vrijdag krijgen jullie aan de broek van mijn clubje.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:00 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik heb een seizoenskaart excelsior whihi.
Je snapt wat ik bedoel. En als je geen Afrikaan bent en toch geld heb, wat kan jou dan die paar euro schelen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Minder eten
Zie je ons voor afrikanen aan ofzo?
Neej, echt niet, nooit, waar zie je me voor aan ?!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat... jij houdt van kleine kinderen?
Wat had je in gedachte?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of post een kwaliteitsfoto van jezelf
Oh, dan wil ik ze welquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Neej, echt niet, nooit, waar zie je me voor aan ?!
Wat zeik je nou het is toch een doelpuntquote:
Je houdt van kleine kinderenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Neej, echt niet, nooit, waar zie je me voor aan ?!
Is het Jailbait ?quote:
Ehm...?quote:
Ik doe altijd diegene die voor staan.quote:
Neeej.... ik haat ze.... die gruwelijke monsters horen aan een brandend kruisquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je houdt van kleine kinderen
Ik zie een kruisjequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets heb ik wel.
Bezuinigen op eten en bier is hetzelfde als jezelf neersteken. Je doet het gewoon niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel. En als je geen Afrikaan bent en toch geld heb, wat kan jou dan die paar euro schelen?
Ik geef liever geld aan een omroep dan aan een of ander goed doel waar het grootste deel toch bij het bestuur terecht komt.
Je quote mij ... en je hebt het niet tegen mij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik heb het toch niet tegen jou?![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:05 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bezuinigen op eten en bier is hetzelfde als jezelf neersteken. Je doet het gewoon niet.
In een tuigje en dan laten mee rennen met de auto.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Neeej.... ik haat ze.... die gruwelijke monsters horen aan een brandend kruis
Oh, kut. Foutje, ik had het tegen wolvendagen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je quote mij ... en je hebt het niet tegen mij.
Apart.
Keira Knightly?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets heb ik wel.
Dan koop je een tijdschrift minder per jaar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:05 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bezuinigen op eten en bier is hetzelfde als jezelf neersteken. Je doet het gewoon niet.
Jaaaaaaa, alleen schrijf je Keira Knigthleyquote:
Moet dat?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
Wat worden er kwaliteitsdingen gepost 's avonds, ik moet vaker komen
Maar je PM werkt ook niet. En ben jij dat met Mister Jummy?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, alleen schrijf je Keira Knigthley
Ik las verkeerdquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind je irritant. Echt.
Nee, dat moet nietquote:
Wat NG (quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En dan over het asfalt meesleuren tot hun koppen helemaal ontvelt zijn waarna hun hersen-inhoud over het wegdek wordt uitgesmeert..quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In een tuigje en dan laten mee rennen met de auto.
Hoe krijgen we hem hier weg?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Anders zet ze het toch niet in dr foboquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar je PM werkt ook niet. En ben jij dat met Mister Jummy?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |