abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66256371
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Florian_ en zotheid hebben best veel gemeen
Spuit elf.
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:

[..]

Dat is de standaardlens neem ik aan?

Mijn moeder wil er van af .
Kan, dat noemen ze een kit(lens), die je voor een paar honderd euro bij de camera kan kopen. Meestal is dat 18-55, maar je kan bv ook een 50 met vast brandpunt hebben.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_66256409
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:19 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Alhoewel SHE wel een massive voorgevel heeft
Je hebt mijn voorgevel nog niet eens gezien en je wilt me al afschrijven.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_66256432
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dus
lekker scherpe foto ook.
[..]
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:25:24 #254
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_66256437
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:24 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Pics or GTFO.
0 topics op naam. 14.gif
pi_66256444
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dus
Ik heb een 400D
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:26:12 #256
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_66256479
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:24 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ohja, da's waar. Waar blijft je Knightly foto trouwens?
Primum non nocere
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:26:22 #257
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_66256490
Komt zo op tv

Documentaire

December 2002. In het Zeeuwse St. Philipsland vindt een brute moord plaats op een 80-jarige weduwe. Nadat een buurtonderzoek niets oplevert, wordt besloten tot een DNA-onderzoek onder de mannelijke bevolking van het dorp vanaf veertien jaar. Op Goede Vrijdag 2003 kan het Nederlands Forensisch Instituut melden dat er een match is. In hetzelfde dorpshuis waar indertijd het onderzoek werd gehouden zetten Kees Hin en Sandra van Beek nu de camera neer en laten een aantal van de mannelijke dorpelingen opnieuw langskomen. Als twaalf gezworenen praten ze over wat er gebeurd is. Piet den Ouden, die zijn buurvrouw vond: 'Je denkt bij jezelf: het zal toch wel goed met me zijn gegaan, want het is net zo gek zoiets aan te treffen als dat je misschien erachter komt dat je zelf bij zoiets betrokken bent geweest.' Films waarin een moord wordt gereconstrueerd, druipen vaak van het bloed. Niet De match. De opzet van de reconstructie is even klinisch en methodisch als het DNA-onderzoek zelf, dat destijds een novum was. En wel zo spannend. De potentiële daders, veelal jongens van rond de twintig, vertellen nog altijd aangedaan over de moord, de ondervragingen en vooral over hoe het voelt verdachte te zijn. Wat kan Piet den Ouden nog denken en geloven, als behalve hijzelf ook zijn zoons verdacht zijn?
Primum non nocere
pi_66256499
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:25 schreef Zotheid het volgende:

[..]

lekker scherpe foto ook.
Google .
WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
pi_66256501
Kut Bt heeft d'r pass veranderd

AJAX KAMPIOENEN

JODENDEJO NDEJODJEN
pi_66256505
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:25 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Pics or GTFO.

pi_66256516
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:25 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ik heb een 400D
Heul niet.
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:27:29 #262
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_66256559
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:26 schreef Florian_ het volgende:
Komt zo op tv

Documentaire

December 2002. In het Zeeuwse St. Philipsland vindt een brute moord plaats op een 80-jarige weduwe. Nadat een buurtonderzoek niets oplevert, wordt besloten tot een DNA-onderzoek onder de mannelijke bevolking van het dorp vanaf veertien jaar. Op Goede Vrijdag 2003 kan het Nederlands Forensisch Instituut melden dat er een match is. In hetzelfde dorpshuis waar indertijd het onderzoek werd gehouden zetten Kees Hin en Sandra van Beek nu de camera neer en laten een aantal van de mannelijke dorpelingen opnieuw langskomen. Als twaalf gezworenen praten ze over wat er gebeurd is. Piet den Ouden, die zijn buurvrouw vond: 'Je denkt bij jezelf: het zal toch wel goed met me zijn gegaan, want het is net zo gek zoiets aan te treffen als dat je misschien erachter komt dat je zelf bij zoiets betrokken bent geweest.' Films waarin een moord wordt gereconstrueerd, druipen vaak van het bloed. Niet De match. De opzet van de reconstructie is even klinisch en methodisch als het DNA-onderzoek zelf, dat destijds een novum was. En wel zo spannend. De potentiële daders, veelal jongens van rond de twintig, vertellen nog altijd aangedaan over de moord, de ondervragingen en vooral over hoe het voelt verdachte te zijn. Wat kan Piet den Ouden nog denken en geloven, als behalve hijzelf ook zijn zoons verdacht zijn?
Kanaal?
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:27:42 #263
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_66256572
............................................________
....................................,.-‘”...................``~.,
.............................,.-”...................................“-.,
.........................,/...............................................”:,
.....................,?......................................................\,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:”........./
..............?.....__.........................................:`.........../
............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../
.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}
...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../
...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”
............/.`~,......`-...............................\....../\
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__
,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,
.....`=~-,_\_......`\,.................................\
...................`=~-,,.\,...............................\
................................`:,,...........................`\..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_\..........._,-%.......`\
...................................,<`.._|_,-&``................`\

Ik wil ook fotograferen maar ik ben te arm/andere prioriteiten voor zoeen ding.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_66256574
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:26 schreef De_Ananas het volgende:
Kut Bt heeft d'r pass veranderd

AJAX KAMPIOENEN

JODENDEJO NDEJODJEN
haha, je hebt mijn pass ook nog
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:27:57 #265
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_66256586
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:27 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Kanaal?
NL 2, Holland Doc
Primum non nocere
pi_66256587
quote:
Komt zo op tv

Documentaire

[...]
Waar?
[..]
pi_66256600
quote:

[..]

Ohja, da's waar. Waar blijft je Knightly foto trouwens?
Ik ben mijn de batterij van mijn camera aan het opladen met een faal oplader omdat mijn moeder het én de batterij leeg heeft geschoten aan lelijke foto's én de ecktu ecktu oplader ergens in een hoekje heeft gesmeten.
pi_66256607
EN DE SCHEIDS

DIE IS EEN JOOD

EN DE SCHEIDS DIE IS EEN JOOD
pi_66256608
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

haha, je hebt mijn pass ook nog
En jij de mijne .
pi_66256622
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:26 schreef zaadvragendeoog het volgende:

[..]

Heul niet.
Wel waar.
pi_66256633
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:27 schreef Florian_ het volgende:

[..]

NL 2, Holland Doc
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:27 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Waar?
I FAIL.
[..]
pi_66256647
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:28 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Wel waar.
Pics van je 400D!
pi_66256651
WOLVENDAGEN IS EEN KLOON VAN MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:29:06 #274
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_66256663
Hebben jullie gister Bible Camp gezien? Die docu over het christendom in Amerika? Echt ziek.
Primum non nocere
pi_66256666
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:28 schreef zaadvragendeoog het volgende:

[..]

En jij de mijne .
En ik heb nog steeds niet lopen kloten.

PM je msn even, popje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: