Ben jij familie van Evert?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:16 schreef Stofje het volgende:
Sulejmani lijkt op Giovanni Ribisi
[ afbeelding ]
Frank Jr. in Friends. Broertje van Phoebe.
Maar hey, dat geheel terzijde.
Qua handelingen de laatste tijd zekerquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:16 schreef Stofje het volgende:
Sulejmani lijkt op Giovanni Ribisi
[ afbeelding ]
Frank Jr. in Friends. Broertje van Phoebe.
Maar hey, dat geheel terzijde.
waar had je op gerekend dan? ManU tegen Barca ofzo?quote:
Nee, maar zo slecht?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
waar had je op gerekend dan? ManU tegen Braca ofzo?
Niet te hopen voor julliequote:
O, ik dacht dat dit de spaanse competitie wasquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Hallo? Europees voetbal. Bewijs jezelf en je kunt naar Engeland of Spanje.
Na anderhalf seizoen Tsjechische competitie is alles buiten Tsjechie niveautje CL voor mij.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Na anderhalf seizoen Tsjechische competitie is alles buiten Tsjechie niveautje CL voor mij.
Uiteraard, en ik ben ook superblij als we hier met een goed resultaat wegkomen. Maar tegen HSV bijvoorbeeld liep het veel beter (ok, wel met veel andere spelers...).quote:
Het is Ajax hoor..quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:22 schreef fuckbuddy het volgende:
Nou kom maar eens met een goede corner..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enigste in die het opvaltquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:21 schreef Borga het volgende:
zo irritant dat tijdrekken van Stekelenburg
IJdele hoop.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:22 schreef fuckbuddy het volgende:
Nou kom maar eens met een goede corner..
Hoe ze nu spelen, spelen ze ook om niet te scorenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoop het wel.. in ieder geval niets tegen krijgen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:22 schreef Stofje het volgende:Dat weten we onderhand wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Pelle kopen?!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We missen duidelijk iemand die continu rond de penaltystip blijft spelen en kan kaatsen met Mickey en Suarez. De aanval hangt op dit moment als los zand samen.
Victoria Plzen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Na anderhalf seizoen Tsjechische competitie is alles buiten Tsjechie niveautje CL voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |