waar had je op gerekend dan? ManU tegen Barca ofzo?quote:
Nee, maar zo slecht?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
waar had je op gerekend dan? ManU tegen Braca ofzo?
Niet te hopen voor julliequote:
O, ik dacht dat dit de spaanse competitie wasquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Hallo? Europees voetbal. Bewijs jezelf en je kunt naar Engeland of Spanje.
Na anderhalf seizoen Tsjechische competitie is alles buiten Tsjechie niveautje CL voor mij.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Na anderhalf seizoen Tsjechische competitie is alles buiten Tsjechie niveautje CL voor mij.
Uiteraard, en ik ben ook superblij als we hier met een goed resultaat wegkomen. Maar tegen HSV bijvoorbeeld liep het veel beter (ok, wel met veel andere spelers...).quote:
Het is Ajax hoor..quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:22 schreef fuckbuddy het volgende:
Nou kom maar eens met een goede corner..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enigste in die het opvaltquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:21 schreef Borga het volgende:
zo irritant dat tijdrekken van Stekelenburg
IJdele hoop.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:22 schreef fuckbuddy het volgende:
Nou kom maar eens met een goede corner..
Hoe ze nu spelen, spelen ze ook om niet te scorenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoop het wel.. in ieder geval niets tegen krijgen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:22 schreef Stofje het volgende:Dat weten we onderhand wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Pelle kopen?!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We missen duidelijk iemand die continu rond de penaltystip blijft spelen en kan kaatsen met Mickey en Suarez. De aanval hangt op dit moment als los zand samen.
Victoria Plzen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Na anderhalf seizoen Tsjechische competitie is alles buiten Tsjechie niveautje CL voor mij.
Erg irritant. Zitten die lui naast Evert ofzoquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:23 schreef Saekerhett het volgende:
Anita mongool, trek normale schoenen aan in plaats van die witte bling bling dingetjes...
He, hij is pimp, jeweetogquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:23 schreef Saekerhett het volgende:
Anita mongool, trek normale schoenen aan in plaats van die witte bling bling dingetjes...
gast, je kunt er niet tegen dat hij baas isquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:23 schreef Saekerhett het volgende:
Best kut hoor, mag je niet verder voetballenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:23 schreef ASroma het volgende:
bWAHAHAHAHA hij verliest zijn schoen BWAHAHAHAH AHAAHHHHAAAAAAAAAAAAHAHAHH EIWNEINDHAHAHAH
Tja, stijl is bij dat soort straatnegers meestal ver te zoeken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:23 schreef Saekerhett het volgende:
Maar buiten het spel om heeft het Tsjechische voetbal wel z'n charme.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:23 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Victoria Plzen.
Pribram,
Slovan Liberec
Zizkov
Tepliche
wheh
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Tja, stijl is bij dat soort straatnegers meestal ver te zoeken.
Spreekkoren, aanstekers op het veld etc.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Maar buiten het spel om heeft het Tsjechische voetbal wel z'n charme.Je maakt dingen mee die je in NL niet meer meemaakt.
Goed weg? Die gozer kan gewoon niet schietenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef leolinedance het volgende:
Ajax komt wel al een paar keer goed weg manHet wordt niks zo.
serieus, zoek op youtube maar eens naar H'veen -AZ.quote:
Je hebt het tegen Ajacieden kerelquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef Rots het volgende:
Wtf, staat Ajax nog niet 2-0 achter?
Marseille-Twente kijktip trouwens.
Moet je geen containerschepen gaan schoonmaken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef Rots het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef Rots het volgende:
Pelle zou het denk ik ook goed doen bij Ajax met 2 beweeglijke spelers om hem heenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:27 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
serieus, zoek op youtube maar eens naar H'veen -AZ.
Schitterende kaats wedstrijd, aanrader..
Wtf, waar heb jij het nou weer over?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Moet je geen containerschepen gaan schoonmaken?
On-topic AUBquote:
Niet des Fiorentinasquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef On het volgende:
Volgende week: Suarez gekocht door fiorentina.
Ja, alleen keek ik toen misschien nog niet in dit topic?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Jazeker wel, maar dat werd twintig minuten geleden ook al vijf keer gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |