Aan de andere kant zijn vrijheidsstrijders ook terroristen. Is maar net van welke kant je het bekijkt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vrijheidsstrijders zijn mensen die voor onze vrijheden vochten in WO2. Niet mensen die andermans huizen stelen en mensen bedreigen. Dat is gewoon fout.
Prima, maar hou het daar dan ook bij. En niet auto's in de fik steken, huizen bekladden, stenen door ruiten, bedreigingen, stalken van werknemers naar hun privéadres.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:06 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het ook. Voor de demonstraties wordt keurig een vergunning verleend en het is dan ook gewoon een beetje voor de deur rondlopen, door megafoons schreeuwen etc. Niet echt ernstig dus.
Inderdaad. Ik ben in principe tegen dierenproeven (tenzij het echt niet anders kan) en ondersteun volledig de mogelijheid om te protesteren. Maar bij persoonlijke aanvallen, geweld, intimidatie etc etc wordt natuurlijk een lijn zwaar overschreden. Maar goed, het is nu eenmaal helaas zo dat er extremisten zijn in alle stromingen die het verpesten voor de welwillenden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Prima, maar hou het daar dan ook bij. En niet auto's in de fik steken, huizen bekladden, stenen door ruiten, bedreigingen, stalken van werknemers naar hun privéadres.
Het probleem is dat die miljardairs wel veilig zitten maar dat jan modaal dat dus niet kan veroorloven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:42 schreef ouderejongere het volgende:
gut-o-gut-o-gut
Miljardairs die dieren mishandelen hebben toch geld zat om zichzelf te beschermen tegen "terroristen"? Dit hoort er gewoon bij als je in troebel water vist.
Alternatieven zijn er best. Maar voor registratiefiles EISEN overheden dierproeven. Het is niet zo dat de farmacie die graag uitvoert, ze zijn erg duur en doen je imago geen goed. Maar zolang overheden ze eisen heb je als farmaceut ze uit te voeren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:40 schreef thestoryofus2009 het volgende:
tja dierproeven zijn sneu maar wel noodzakelijk...
als er echte alternatieven waren dan werden die wel gebruikt.
maar ik neem aan dat alle dierenactivisten wanneer ze ziek zijn elke medicatie en behandeling afwijzen...
Meld jij je aan voor vervangende tests?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:47 schreef ouderejongere het volgende:
Dierproeven zijn helemaal niet noodzakelijk.
Nee, het gaat om ontwrichting. En gebroken egootjes van mislukkelingen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:58 schreef ouderejongere het volgende:
Vrijheidsstrijders proberen helemaal geen geld af te troggelen, het gaat om beleid.
Precies.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:36 schreef Lyrebird het volgende:
Wij danken een groot deel van onze gezondheid aan dierenonderzoek, en zullen ook in de toekomst nog veel dierproeven nodig hebben.
Onzin.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:37 schreef LXIV het volgende:
En min of meer getolereerd.
Geweld van links:quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:45 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het is altijd links dat geweld niet schuwt
Wat is hier mis mee?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeer gevaarlijke zaak wanneer mensen dieren boven mensen gaan stellen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:47 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dierproeven zijn helemaal niet noodzakelijk. Dieren zijn geen mensen en dieren reageren heel anders op medicijnen dan mensen. Een arts die proeven op mensen uitvoerde werd 'beul' genoemd, maar dagelijks worden dieren mishandeld en het wordt nog aangemoedigd ook.
We hebben gevangenissen vol met tuig die het verdient om als proefpersoon te dienen, gebruik die dan ook en laat die arme lieve diertjes met rust!
Mensen die je niet kent, makkelijk praten natuurlijk, dan is het een ver van je bed show.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee?
Ik stel dieren ook boven mensen.
Als ik moet kiezen tussen het doden van mijn hond en 100 mensen die ik niet ken, dan gaan die 100 mensen er toch aan![]()
Er zijn 6 miljard andere parasieten die makkelijk hun plaats ik kunnen nemen.
Mensen kunnen zichzelf wel redden. Zoniet dan wordt de keuze lastig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die je niet kent, makkelijk praten natuurlijk, dan is het een ver van je bed show.
En nu een voorbeeld van mensen die je wel kent, sterker nog, vrienden of familie zijn. En dan?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Geweld van links:
[ afbeelding ]
Geweld van rechts:
[ afbeelding ]
Gastquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Geweld van links:
[ afbeelding ]
Geweld van rechts:
[ afbeelding ]
Duidelijker kan het niet verwoord worden...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:41 schreef huhggh het volgende:
[..]
Gast![]()
Jij hebt ze overduidelijk niet op een rij.
Geweld van links:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Geweld van links:
[ afbeelding ]
Geweld van rechts:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |