Ja, mijn vriend zorgde er laatst voor dat mijn hoofd keihard tegen de achterkant van het bed aankwamquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, echt. Té erg... Maar dat hebben we toch allemaal? Zukke verhalen? Toch![]()
En je bent lekker snel klaar 's ochtendsquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan ook niet veel make up hebben. Sws zit m'n mascara altijd binnen no time op m'n wangen. Ik weet niet hoe anderen dat doen. Voordeel is wel dat mensen 's ochtends niet zo van me schrikken: nauwelijks verschil....
Dat zag ik bij jou idd en dat stond heel professioneel. Geeft een open en frisse blikquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet om aan te zien zonder mascara
En ik heb vaak wat witte oogschaduw in mijn binnenste ooghoekjes, ooit een keer op tv gezien
En dat zorgt voor?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet om aan te zien zonder mascara
En ik heb vaak wat witte oogschaduw in mijn binnenste ooghoekjes, ooit een keer op tv gezien
Het is alsof ik mijn gedachten hoor op een slechte dagquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben nu dus heel erg geirriteerd. En dan ben ik weer geirriteerd omdat het niet los kan laten. Wat boeit het nou dat ie elke morgen in bad gaat, hij betaalt gewoon mee aan de energiekosten (jaahaa, maar hij betaalt de helluuuuft en hij verbruikt veeheel meeheeerrr, niet eerheeerluuukkk) en dat het qua carnaval niet gaat zoasl ik het graag zou hebben (jaahaa maahaar, we doen noohooit de dingen die IK wil, altijd alleen maar wat zij willuuuu). En dat de wederhelft er zondag niet is en ik dus alleen voor mijn vriendinnen (de kuttekoppen) frietjes moet bakken enzo.
LAAAAAAT HEEEETT LOOOOOOHOOOOSSSSGa gewoon plezier hebben!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:19 schreef loveli het volgende:
Pssst.. Syrena, gewoon zelf 's ochtends eerder dan je vent in bad duiken, als hij ook nog wil mag hij jouw badwater recyclen
Auwquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:19 schreef Goodbye het volgende:
Ja, mijn vriend zorgde er laatst voor dat mijn hoofd keihard tegen de achterkant van het bed aankwam
Mijn remedie: of ik zeg er iets over, of ik erger me er niet aan (hooguit aan mezelf omdat ik er niets van heb gezegd). Pas als ik het heb uitgesproken mag ik me eraan ergeren. Behalve als de andere partij helderziend is natuurlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Het is alsof ik mijn gedachten hoor op een slechte dagMaar ik heb er verder ook nog geen remedie tegen, helaas.
Hoofd op je kop.... juist!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef Goodbye het volgende:
- hoofd op m'n kop
Ja, er kwamen ook traantjes dus toen was het bij m'n vriend ook gelijk van \ naar / (hihi snap je 'm?)quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
AuwDan ben je wel klaar denk ik
Toen mijn therapie klaar was voelde ik me zo lekker he. Zo licht, alsof er een last van me af was gevallen. Toen had ik dit soort dagen nog maar af en toe. Maar ze komen nu terugquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Het is alsof ik mijn gedachten hoor op een slechte dagMaar ik heb er verder ook nog geen remedie tegen, helaas.
Yups, ik heb 'mquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:24 schreef Goodbye het volgende:
Ja, er kwamen ook traantjes dus toen was het bij m'n vriend ook gelijk van \ naar / (hihi snap je 'm?)
Je hoofd naar beneden doen, jeweetz!quote:
Bij sommige mensen pakt het niet zo goed uit als je er wat van zegtquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn remedie: of ik zeg er iets over, of ik erger me er niet aan (hooguit aan mezelf omdat ik er niets van heb gezegd). Pas als ik het heb uitgesproken mag ik me eraan ergeren. Behalve als de andere partij helderziend is natuurlijk.
Owkee, ook die heb ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:26 schreef Goodbye het volgende:
Je hoofd naar beneden doen, jeweetz!
Ik zeg ook niet overal iets van, maar vroeger hield ik alles voor me. Nu geef ik het op tijd aan als iets me kwetst of erg dwars zit, scheelt mij een hoop energie die ik in andere dingen kan steken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:26 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Bij sommige mensen pakt het niet zo goed uit als je er wat van zegtMijn eerste aanpak was altijd zeggen wat ik ergens van dacht. Dat werkte niet zo. Dit is plan B
![]()
Maar in heel veel gevallen kan je er beter wat van zeggen inderdaad
Bij mij ligt het er gewoon aan dat ik me op dit moment gewoon niet erkend voel ofzo. Voor mijn gevoel zijn dingen nu niet eerlijk verdeeld, of dat nu om geld of gevoelens gaat, en ik kom er even niet uit hoe ik dat om kan buigen. Soms helpt het om socialer te gaan doen, maar ja, carnaval hequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn remedie: of ik zeg er iets over, of ik erger me er niet aan (hooguit aan mezelf omdat ik er niets van heb gezegd). Pas als ik het heb uitgesproken mag ik me eraan ergeren. Behalve als de andere partij helderziend is natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |