* FoBo checkt op caviaquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:37 schreef Syrena het volgende:
Anders is het net een dooie langharige cavia.
Dat kan niet, dan ben ik m'n volume kwijt en kan ik het niet meer los dragen. Ik heb echt heel erg stom haarquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan was je het de avond er voor?
Ik was mijn haar nooit 's ochtends, echt geen zin in en geen tijd voor
Voordat het dan eens droog is...
Tis nu nog langer en dus nog ergerquote:
You shouldquote:
Jij ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik borstel mijn wimpers, wenkbrauwen, okselhaar en schaamhaar... Daarna vlecht ik de laatst twee genoemden....
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:39 schreef Syrena het volgende:
Ik heb vier tubes mascara. Verschillende borstels.En dat uitborstelen doe ik ook omdat ik het anders in m'n oog krijg. Harde lenzen jeweets
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik borstel mijn wimpers, wenkbrauwen, okselhaar en schaamhaar... Daarna vlecht ik de laatst twee genoemden....
Dat had ik ook altijd. Tot het ineens lang was met een pony. Nu is het veel makkelijkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan ben ik m'n volume kwijt en kan ik het niet meer los dragen. Ik heb echt heel erg stom haar![]()
Op dinsdag werk ik pas om 12 uur en donderdag ben ik vrij, dus ik plan m'n haarwassingen meestal op die dagen. Ik word geleefd door m'n haar
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
You should![]()
[..]
Jij ook
Ik scheer het streepje van mijn navel naar beneden[..]
Ik heb twee tandenborstels; eentje voor boven en eentje voor beneden
Du-usssssquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:43 schreef Syrena het volgende:
That reminds me, ik moet m'n tandenborstel nog opladen
Ik heb een pownyquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]!
[..]
Dat had ik ook altijd. Tot het ineens lang was met een pony. Nu is het veel makkelijker
Ik zou wel heel graag een natural beauty willen zijn, dat je eigenlijk zo je bed uit kunt en de straat op. Maar mijn route moet toch altijd echt wel even langs een spiegel met een mascararoller en witte oogschaduw hoor! Eerder durf ik echt niet naar buiten.
Spannende plannen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:43 schreef Syrena het volgende:
That reminds me, ik moet m'n tandenborstel nog opladen
Bij een parenclubquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:44 schreef loveli het volgende:
O, wat betreft korte rokjes, wanneer en waarbij draag ik een goudkleurig (wel subtiel, niet te bling) leren kokerrokje?
Tandenpoetsen! Voor spannende dingen heb ik m'n oranje vriendjequote:
Yups, doorlopendquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:45 schreef karoltje het volgende:
Geen idee of het hier nog over afvallen gaat.
Ik voel mezelf niet leuk zonder..ik zou graag zonder make-up de deur uit willen lopen ne me lekker voelen hoor, maar helaas....(in de winter helemaal!).quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
Dat jullie gewoon doordeweeks ook met foundation en poeder enzo in de weer gaan!
Daar heb ik geen zin in en tijd voor 's ochtends eigenlijk, ik glim altijd maar gewoon.
Ik zie er veel te gepoederd uit als ik zoiets met daglicht zou proberen, ik kan dat dus echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |