Maar weet je bijvoorbeeld ook hoe dat precies gaat in die branche? Want de directe afnemers schijnen dus niet de studenten te zijn, maar de scholen die de studenten een boekenlijst meegeven is mij verteldquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:29 schreef Florian_ het volgende:
afnemersgroepen: studenten, scholen/universiteiten, boekenwinkels lijkt mij
Juist. Maar zoek maar eens op bol.com of bij Selexyz (boekenwinkel), die verkopen ook gewoon studieboeken. En de studenten ontvangen inderdaad een boekenlijst van de uni, maar kopen dan bij verschillende distributiepunten hun boeken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar weet je bijvoorbeeld ook hoe dat precies gaat in die branche? Want de directe afnemers schijnen dus niet de studenten te zijn, maar de scholen die de studenten een boekenlijst meegeven is mij verteld.
Dit is nog van vorig jaar voor m'n Propedeuse. En dan nog is dit wel behandeld, maar er was gewoon uitgelegd dat het bestond zeg maar, de uitleg hoe je zoiets dan moet invullen ontbrakquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:53 schreef Rublic het volgende:
Misschien moet je een keer naar je college gaan?
Alvast bedankt!quote:
Commerciële Economie op de HvA. En Florian_, oneindig veel bedankt voor je tijd en moeitequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |