We hebben een winnaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:03 schreef Treezz het volgende:
ik vind coen en sander minder geworden, ze draaien niet echt goeie muziek
ben om 4 uur afgewerkt he, m'n mp3tje aan, en rond half 5 zet ik de radio weer aan om het nieuws te horen.. en da's best grappigquote:
Radio 5 ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:06 schreef Treezz het volgende:
[..]
ben om 4 uur afgewerkt he, m'n mp3tje aan, en rond half 5 zet ik de radio weer aan om het nieuws te horen.. en da's best grappig![]()
maar
ze moeten meer alternatief worden de zender 3fmanders ga ik switchen naar een andere radio zender
hebben jullie een tip ?
Jij ook al , ik ga hem ook niet luisterenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef borisz het volgende:
Ik sla de top100 morgen trouwens over. Geen zin in die lijst.
Morgen zal ik op kantoor wel vooral carnavalsmuziek horenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef borisz het volgende:
Ik sla de top100 morgen trouwens over. Geen zin in die lijst.
Is het morgen carnaval?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Morgen zal ik op kantoor wel vooral carnavalsmuziek horen.
Heyquote:
Ik hoop het wel, zou hem graag als MP3 hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
is er nog iemand geweest die de Sandstorm mix opgenomen heeft?
hij is opgenomen door iemand anders, ik moet m nog bewerken, maar zal morgen wel op joesoep staanquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hey
[..]
Ik hoop het wel, zou hem graag als MP3 hebben
ik zag vandaag n poster van KX in de treinquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sja, alternatiever? KinkFM? Is helaas ook al door het mainstream-virus getroffen.. KX dan?
Doe maarquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:26 schreef muisje-eliza het volgende:
heb dr n foto van gemaakt...zal m straks of morgen even in dit topic plaatsen
Ik weet nou niet wat erger isquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Morgen zal ik op kantoor wel vooral carnavalsmuziek horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |