Je weet zelf.quote:

mwah opzich wel, alleen een zonnebankje kan ze wel gebruikenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm vreemd, ik vind ze mooi!

quote:

Werk je bij de AGF van de c1000/AH/Aldi/Jumbo/Euroknaller ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Vandaag 2 uur lang een vergadering gehad op m'n werk over de groente

AGF van de Plus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Werk je bij de AGF van de c1000/AH/Aldi/Jumbo/Euroknaller ofzo?

Hoe kon ik die nou vergetenquote:

quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hoe kon ik die nou vergeten

Volgens mij waren het juist GAE fans die wegrendenquote:

Je kent het verhaal dus niet eensquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Volgens mij waren het juist GAE fans die wegrenden

Heb zelfs veel filmpjes gezienquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je kent het verhaal dus niet eens

GAE met de kleine harde kern tegen het grote Ajax. Dat ze wegrenden oke, maar het ging om de stunt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb zelfs veel filmpjes gezien

Leuk voor GAE een keer, dat ze het tegen het grote Ajax op mogen nemenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
GAE met de kleine harde kern tegen het grote Ajax. Dat ze wegrenden oke, maar het ging om de stunt!

Second that. Heb je die foto van je eigen computer? Aangezien ik tinypic in de url ziequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:03 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben fuxing fan van Kim

Die sekstape valt een beetje tegenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:03 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben fuxing fan van Kim

Moah, swastika's zijn ook hindoestaanse tekens hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef Florian_ het volgende:
Leuk. Zit in in de woonkamer gezellig de SC door te scrollen staat het vol met tieten en swastika's

Zo vaak spelen we niet tegen Ajax hé.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Leuk voor GAE een keer, dat ze het tegen het grote Ajax op mogen nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |