quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hee jij bent dat meisje dat zonder alcohol ook gezellig is tijdens het uitgaan !
ojaquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:46 schreef trifko het volgende:
[..]
beats me..negerts zijn toch altijd met zijn 5en
Ja dat gaat moeilijk als ik niet thuis ben of als ze maar 2 keer laten overgaan he, piemol.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:10 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien kom je er achter wie het is, als je eens opneemt. 't Is maar een idee hoor...
d'r staat nergens in je OP dat je niet thuis wasquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja dat gaat moeilijk als ik niet thuis ben of als ze maar 2 keer laten overgaan he, piemol.
Oh en dat moet in de OP staan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
d'r staat nergens in je OP dat je niet thuis was
Ja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oh en dat moet in de OP staan?
Oprotten kneus
1942 belde ook, ze wilden hun grap terugquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:13 schreef Nashje het volgende:
Het was overigens de RWE. Kutdebielen. Heb ze gelijk duidelijk gemaakt dat ze moeten optieven en kunnen stikken in hun eigen gas.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:48 schreef zovty het volgende:
Ik weet niet of het al geopperd is, maar als je opneemt he... wie heb je dan aan de lijn?
LE-ZENquote:
Dat dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:48 schreef zovty het volgende:
Ik weet niet of het al geopperd is, maar als je opneemt he... wie heb je dan aan de lijn?
Mijn wereld is veel leuker hoorquote:
Zozo, je zet je woorden wel kracht bij hé.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oh en dat moet in de OP staan?
Oprotten kneus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |