Maar leuk is anders.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:53 schreef jogy het volgende:
Potje pindakaas en ogen dicht. Hond doet het werk wel hoor.
Zo'n hond denkt alleen maar 'PINDAKAAS MET HARING! LEKKER!' Nu maar hopen dat ie ook een keer gaat denken dat de clitoris en hondensnoepje is en begint te happen ofzo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar leuk is anders.
Voor zo'n hond.
Godverdomme
Clitorisetende honden, blijkbaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef Robijn1961 het volgende:
Waar gaat dit allemaal over.................... ..................
Bah, ik had haar hond niet moeten noemen, lees ik. Animalsechs.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Zo'n hond denkt alleen maar 'PINDAKAAS MET HARING! LEKKER!' Nu maar hopen dat ie ook een keer gaat denken dat de clitoris en hondensnoepje is en begint te happen ofzo.
Over de hond van TS die haar niet eenzaam laat voelen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef Robijn1961 het volgende:
Waar gaat dit allemaal over.................... ..................
TS was toch vrouw?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:24 schreef thestoryofus2009 het volgende:
hoop dat zijn vriendin hem verlaat en hij aids krijgt
Het is al niet genoeg dat hij bedrogen is?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:24 schreef thestoryofus2009 het volgende:
hoop dat zijn vriendin hem verlaat en hij aids krijgt
foutje,quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:47 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Het is al niet genoeg dat hij bedrogen is?.
Schelden idd, goed ideequote:Op donderdag 19 februari 2009 18:57 schreef Re het volgende:
er wordt nog te weinig gescholden geloof ik
Volgens mij een tekort aan aandacht, daarom gaat ze ook vreemd, of ze is gewoonweg sexverslaafde en een notoire vreemdganger die later een oude vrijster zal worden, verbitterd en al, wat ik niet voor haar hoop. Mensen voor de gek houden en daarmee krenken als ze erachter komenquote:
Hé Neo!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:28 schreef het-ero het volgende:
Wat erg, wat een naar mens ben je eigenlijk TS. Soort hoer van H.
Tja raar verhaal, om te shockeren misschien?quote:
Inkomen, sociale status in de buurt of familie (denk aan verjaardagen enz).quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:51 schreef eleusis het volgende:
Waarom zoek je geen open relatie TS?
Lol, Ik ben eigenlijk toch ook best makkelijk te verleiden hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:28 schreef het-ero het volgende:
[..]
Volgens mij een tekort aan aandacht, daarom gaat ze ook vreemd, of ze is gewoonweg sexverslaafde en een notoire vreemdganger die later een oude vrijster zal worden, verbitterd en al, wat ik niet voor haar hoop. Mensen voor de gek houden en daarmee krenken als ze erachter komen.
Wat erg, wat een naar mens ben je eigenlijk TS. Soort hoer van H.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |