Slet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:07 schreef appeltjesgroen het volgende:
ja, scheld me maar uit, weet hoe slecht het is
Dan kunnen we hier wel een mooi SOA door geef schema maken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:10 schreef Registratiedienst het volgende:
Je bent laf, maar dat wist je al. Ik hoop dat je partner zijn eigen hoertjes heeft.
Dat heeft FOK! toch al? Zo'n neuklijstje waar SOA-patienten op staan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kunnen we hier wel een mooi SOA door geef schema maken.
heb jij ff geluk dat ik hier nog een raampje vrij heb. Neem je zelf een rode TL mee?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:12 schreef appeltjesgroen het volgende:
wat moet het leven van een 'hoertje' heerlijk zijn
Ach vast genoeg fokkers die je zo zouden doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:12 schreef appeltjesgroen het volgende:
Dan zou jij het moeten weten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:12 schreef appeltjesgroen het volgende:
Hoe gaat dat? Je laat je eerst jezelf naaien door je neukertje, en dan 's nachts door je vriendje? Vertel! Deel je vreugde met ons! Breng ons in verleiding.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:12 schreef appeltjesgroen het volgende:
En nou tieten postenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:15 schreef appeltjesgroen het volgende:
heerlijk! aan sex nix tekort iig :-D
Mensen die niet met het kofschip om kunnen gaan ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
ach mensen die zeggen "moet toch kenne" moeten sowieso van een hoge rots worden afgegooit
dus je laat je eerst door een andere kerel en een paar uur later door je vriend nemen? doe je nog moeite om het te verbergen ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:15 schreef appeltjesgroen het volgende:
Je wil verder met je relatie?quote:ik zou eens goed moeten nadenken of ik verder wil met mijn relatie.
heb daar over nagedacht en ik wil dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, serieus, ik ben oprecht geinteresseerd, en ik neem mijn scheldwoorden terug.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:15 schreef appeltjesgroen het volgende:
Geen reistijd naar je werk ook...quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:12 schreef appeltjesgroen het volgende:
Jij bent toch moderator van TRU? Je voelt het aan? Zeg maar, door haar posts, energieen die je voelt enzo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:18 schreef jogy het volgende:
TS doet een beetje teveel haar best om het leuk te vinden. Je schuldgevoel knaagt zich nog weleens naar de voorgrond.
Nee jullie vinden het allebei prima die kerel zal het allemaal wel niet zo "prima" vindenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:19 schreef Flurry het volgende:
Ex van me ging ook vreemd, met mij. Is nu (4 jaar later) heel gelukkig getrouwd en heeft kinderen met haar vriend van toen. Hij weet van niks en ze is verder altijd trouw gebleven. Het is een leuke spannende herinnering voor ons beiden en verder niks.
Op zich kan het dus prima
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:19 schreef Flurry het volgende:
Ex van me ging ook vreemd, met mij. Is nu (4 jaar later) heel gelukkig getrouwd en heeft kinderen met haar vriend van toen. Hij weet van niks en ze is verder altijd trouw gebleven. Het is een leuke spannende herinnering voor ons beiden en verder niks.
Op zich kan het dus prima
Ik snap de vergelijking niet zo goed.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:19 schreef appeltjesgroen het volgende:
ok oke, ik geef toe.
ik zou iemand ook een slet noemen als ik het zou lezen of horen van/over iemand.
maar het geval is: IK GENIET
echt!
jullie moeten je eens in de positie van een 'slecht' persoon inleven
maffiabazen bijvoorbeeld: GELD!!!!!!!! ja, ze gaan over lijken
maar ontvangen wel bakken geld! plus de mooiste wijven aan hun zij.
tja, bekijk het eens anders....
Je geniet ten koste van iemand anders. En dat gaat vroeg of laat dat genieten in de weg staan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:19 schreef appeltjesgroen het volgende:
ok oke, ik geef toe.
ik zou iemand ook een slet noemen als ik het zou lezen of horen van/over iemand.
echt!
mag ik vragen hoe vaak je die ander dan ziet? Dagelijks? Denk je niet dat iemand dat in de gaten heeft?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:19 schreef appeltjesgroen het volgende:
ok oke, ik geef toe.
echt!
Een onderdrukt schuldgevoel met een lang doorgesudderd minderwaardigheidscomplex en een daaraan gekoppeld overdadige drang naar intimiteit in de vorm van en harde kloppende penis en de 'waardering' die ze daar van mee krijgt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:19 schreef Registratiedienst het volgende:
Jij bent toch moderator van TRU? Je voelt het aan? Zeg maar, door haar posts, energieen die je voelt enzo.
ach schuldgevoel... meer een diep gat waarin ik terecht kom als de wegen van mijn minnaar en mij spreiden na een heerlijke avond. maar ja, dat gat wordt dan weer opgevuld door m'n vriend :-)quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:18 schreef jogy het volgende:
TS doet een beetje teveel haar best om het leuk te vinden. Je schuldgevoel knaagt zich nog weleens naar de voorgrond.
Heb je t nou gewoon over je kut?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:22 schreef appeltjesgroen het volgende:
[..]
ach schuldgevoel... meer een diep gat waarin ik terecht kom als de wegen van mijn minnaar en mij spreiden na een heerlijke avond. maar ja, dat gat wordt dan weer opgevuld door m'n vriend :-)
Waarom? Ik vind dit geloofwaardiger dan een bewering van een user dat hij 30 is, maagd en aan webcamsex doet.quote:
Een slecht persoon? Oké... een praktiserend pedofiel! Die hebben sex met misbruiken kleine kinderen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:19 schreef appeltjesgroen het volgende:
ok oke, ik geef toe.
echt!
haahha! ja zo zou je het ook kunnen bekijkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je t nou gewoon over je kut?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |