Slet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:07 schreef appeltjesgroen het volgende:
ja, scheld me maar uit, weet hoe slecht het is
Dan kunnen we hier wel een mooi SOA door geef schema maken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:10 schreef Registratiedienst het volgende:
Je bent laf, maar dat wist je al. Ik hoop dat je partner zijn eigen hoertjes heeft.
Dat heeft FOK! toch al? Zo'n neuklijstje waar SOA-patienten op staan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kunnen we hier wel een mooi SOA door geef schema maken.
heb jij ff geluk dat ik hier nog een raampje vrij heb. Neem je zelf een rode TL mee?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:12 schreef appeltjesgroen het volgende:
wat moet het leven van een 'hoertje' heerlijk zijn
Ach vast genoeg fokkers die je zo zouden doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:12 schreef appeltjesgroen het volgende:
Dan zou jij het moeten weten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:12 schreef appeltjesgroen het volgende:
Hoe gaat dat? Je laat je eerst jezelf naaien door je neukertje, en dan 's nachts door je vriendje? Vertel! Deel je vreugde met ons! Breng ons in verleiding.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:12 schreef appeltjesgroen het volgende:
En nou tieten postenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:15 schreef appeltjesgroen het volgende:
heerlijk! aan sex nix tekort iig :-D
Mensen die niet met het kofschip om kunnen gaan ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
ach mensen die zeggen "moet toch kenne" moeten sowieso van een hoge rots worden afgegooit
dus je laat je eerst door een andere kerel en een paar uur later door je vriend nemen? doe je nog moeite om het te verbergen ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:15 schreef appeltjesgroen het volgende:
heerlijk! aan sex nix tekort iig :-D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |