abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66248383
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Joehoeeee, nu horen jullie mij te stimuleren wel te gaan
Sporten én op je eten letten, da's de beste combinatie!
Hup, naar die sportschool jij!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66248386
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef conleche het volgende:

Spijkerbroek voor een date?? Een strakke!!
Ja dat was mijn idee ook al
Maar wat er op? Het is meestal heel koud in deze bioscoop namelijk.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_66248423
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Het was sigme's woord, niet de mijne
Oh nee! Niet waar!

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:11:46 #179
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66248425
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

niet te veel, en dan dicht tegen hem aankruipen 'vanwege de kou'...zo moeilijk is het niet
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_66248430
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:10 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik twijfel tussen een 'joh, meid, waar maak je je druk om? gewoon gaan!'-reactie, of een 'ik voel je pijn, dieet nog maar lekker door, want 500m lopen is ook weer zoiets...wat als je iets verstuikt onderweg?'-reactie...

Niet dáárom. Maar ik heb er altijd een beetje een hekel aan om ergens te gaan sporten niemand te kennen en dat je dan zo word bekeken als met je rooie hoofd op de loopband staat (of niet weet hoe een apparaat werkt) Volgensmij is het ook een beetje zo'n sjonnie en anita sportschool (Maarja, wel relatief het goedkoopste hier, en hoger qua prijs wil ik echt niet gaan..)

Thanks DML
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66248464
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Truitje met lange mouw én decolletée. Kou is goed, want harde tepels.
pi_66248479
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:10 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Sporten én op je eten letten, da's de beste combinatie!
Hup, naar die sportschool jij!
Ja, daarom eet ik nu zo slecht, 'want ik sport toch ook niet'

Hoe krom kun je denken

Nu overdrijf ik wel een beetje, want ik eet opzich wel gezond. Ik snaai alleen af en toe wat zondige tussendoortjes hehehehe
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66248503
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Niet dáárom. Maar ik heb er altijd een beetje een hekel aan om ergens te gaan sporten niemand te kennen en dat je dan zo word bekeken als met je rooie hoofd op de loopband staat (of niet weet hoe een apparaat werkt) Volgensmij is het ook een beetje zo'n sjonnie en anita sportschool (Maarja, wel relatief het goedkoopste hier, en hoger qua prijs wil ik echt niet gaan..)

Thanks DML
Niks van aantrekken, je kent daar toch niemand. Des te beter als het allemaal Sjonnies en Anita's zijn, want die zijn zelf ook niet tof dus wat kan het jou schelen wat zij van je vinden?

Ik voelde me gisteravond af en toe ook behoorlijk stom in die Steps-les (er was één pasje dat ik maar niet onder de knie kreeg) maar hey, ik sta daar voor mezelf, niet voor hen.
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:15:04 #184
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66248510
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Thanks DML
dat weet ik wel...maar als je het doet, doe je het voor jezelf en niet voor wat anderen vinden....en als je doorzet smaak jij straks het genoegen helemaal in shape en fit rond te hupsen, en wie kijkt er dan nog raar naar je? ofwel: laat je niet door de mogelijke meningen van een stel potentiele sukkels afhouden van iets dat je wil doen en dat goed voor je is...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_66248537
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Truitje met lange mouw én decolletée. Kou is goed, want harde tepels.
The way you rock'n'roll
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:16:22 #186
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_66248538
* zwahiel heeft een bril gezien die hij wil hebben...

Zaterdag eens naar de Specsavers gaan, aangezien ik tot aan de tanden verzekerd ben zou zo'n fok mij dus niks kosten Monteur kost 169 met enkelvoudige glazen en daar gaat dan 150 euro zorgvoordeel af en van de gehele som nog 's 20% korting. Hou ik nog geld over

Ik vrees alleen dat ik nog 135 euro bij moet betalen omdat ik 'm extra dun wil blinde vink als ik ben met mijn -5,5 in mijn lenzen (bril komt nog 's een of twee punten erbij). Moet ik maar ff bekijken. Mijn bijna 10 jaar oude bril kan nu echt niet meer. De lagen zijn allemaal los gekomen bij een glas en 't ziet er gewoon niet meer uit om nog maar te zwijgen dat ik er niets meer door zie omdat de sterken verkeerd zijn.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_66248546
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:13 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, daarom eet ik nu zo slecht, 'want ik sport toch ook niet'

Hoe krom kun je denken

Nu overdrijf ik wel een beetje, want ik eet opzich wel gezond. Ik snaai alleen af en toe wat zondige tussendoortjes hehehehe
Dat is inderdaad best krom.
Je kunt jezelf beter aanwennen om alleen te snoepen als je het verdiend hebt met sporten. Ok, je moet ook weer niet het hele sporten tenietdoen maar het werkt in elk geval beter dan andersom.
pi_66248576
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:15 schreef Abbadon het volgende:

[..]

dat weet ik wel...maar als je het doet, doe je het voor jezelf en niet voor wat anderen vinden....en als je doorzet smaak jij straks het genoegen helemaal in shape en fit rond te hupsen, en wie kijkt er dan nog raar naar je? ofwel: laat je niet door de mogelijke meningen van een stel potentiele sukkels afhouden van iets dat je wil doen en dat goed voor je is...
Zo'n lieve post en wat denk ik:

Oh dus nu kijken ze wel raar naar me?

Maar je hebt helemaal gelijk hoor, ik moet gewoon m'n sorry ass daar naar toeslepen
pi_66248601
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:14 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Niks van aantrekken, je kent daar toch niemand. Des te beter als het allemaal Sjonnies en Anita's zijn, want die zijn zelf ook niet tof dus wat kan het jou schelen wat zij van je vinden?

Ik voelde me gisteravond af en toe ook behoorlijk stom in die Steps-les (er was één pasje dat ik maar niet onder de knie kreeg) maar hey, ik sta daar voor mezelf, niet voor hen.
Senks
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:19:02 #190
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66248635
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Zo'n lieve post en wat denk ik:

Oh dus nu kijken ze wel raar naar me?

Maar je hebt helemaal gelijk hoor, ik moet gewoon m'n sorry ass daar naar toeslepen
dat dus....en voor je het weet is je ass nooit meer sorry
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:19:25 #191
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66248655
vrouwen *zucht*
pi_66248665
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat is inderdaad best krom.
Je kunt jezelf beter aanwennen om alleen te snoepen als je het verdiend hebt met sporten. Ok, je moet ook weer niet het hele sporten tenietdoen maar het werkt in elk geval beter dan andersom.
Ik weet heel goed excuusjes te verzinnen als ik iets lekkers wil eten

Maargoed, aanstaande zaterdagochtend it is. Hoop dat ze nog wat leuke lessen hebben op tijden dat het mij uitkomt. Daarnaast wil ik hardlopen op gaan bouwen op de loopband, zodat ik al wat kan zodra het mooi weer wordt!
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:20:09 #193
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66248683
Mijn vriend heeft een nieuwe mobiel en nu ben ik serieus jaloers, ik ben dol op nieuwe mobieltjes Leuk speelgoed
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66248685
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:19 schreef Abbadon het volgende:
vrouwen *zucht*
Ja erg he?!

Als beloning zal ik een foto van m'n ass posten als ie niet meer sorry is
pi_66248717
jullie gaan te snellllll

of ik heb ineens een leven ofzo haha naja in elk geval druk genoeg de laatste tijd.....

ook geen tijd voor helemaal bijlezen, maar ben wel erg benieuwd naar de kleding voor de dates
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:21:00 #196
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66248719
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja erg he?!

Als beloning zal ik een foto van m'n ass posten als ie niet meer sorry is
die quote ik even voor de zekerheid
pi_66248720
Ik vind sporten echt lekker. Ik voel me altijd, maar dan ook altijd beter erna. Nog buiten het feit dat je er strakker, leniger en conditioneel beter van wordt.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 februari 2009 @ 19:23:40 #198
163650 Greys
pi_66248824
Ik ben een sport-sukkel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66248838
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik weet heel goed excuusjes te verzinnen als ik iets lekkers wil eten

Maargoed, aanstaande zaterdagochtend it is. Hoop dat ze nog wat leuke lessen hebben op tijden dat het mij uitkomt. Daarnaast wil ik hardlopen op gaan bouwen op de loopband, zodat ik al wat kan zodra het mooi weer wordt!
That's the spirit.
pi_66248871
ik zit te twijfelen wanneer ik weer kan beginnen met hardlopen...
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')