Ben je eindelijk met pensioen, zie je nog Irakeese lijken vliegenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:41 schreef Robin__ het volgende:
".. het was een mooie tijd.."
Ja dat vinden alle veteranen met rare stressverschijnselen ook
Ja idd die zijn wel leuk.. zal OP ff aanpassen..quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:39 schreef jampot het volgende:
Ik vind de geschikt/ongeschikt campagne best leuk :p
maar dan heb je wel een hoop geleerd ..quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Ben je eindelijk met pensioen, zie je nog Irakeese lijken vliegen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:55 schreef de_boswachter het volgende:
Haat die reclames ook.
Alsof het wat uitmaakt of je een pot pindakaas openkrijgt wanneer je bij de Landmacht solliciteert.
Daar zitten toch alleen maar gasten die losse handjes prive hebben. Heb ik zelf bij Flodder gezien.
heb je dat topic over die famfare gelezen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:55 schreef de_boswachter het volgende:
Haat die reclames ook.
Alsof het wat uitmaakt of je een pot pindakaas openkrijgt wanneer je bij de Landmacht solliciteert.
Daar zitten toch alleen maar gasten die losse handjes prive hebben. Heb ik zelf bij Flodder gezien.
Het zou een 'zegen' zijn als de opkomstplicht uit de Dienstplichtwet weer in werking zou worden gezet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:55 schreef de_boswachter het volgende:
Haat die reclames ook.
Heeft er niks mee te maken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:27 schreef Jodocus het volgende:
[..]
Het zou een 'zegen' zijn als de opkomstplicht uit de Dienstplichtwet weer in werking zou worden gezet!![]()
Niet dat ze dan een vent van je maken, maar er wordt je dan wel de nodige zelfdiscipline en plichtsbesef bijgebracht....Want daar ontbrekt 't nogal al aan bij de tegenwoordige "jeugd".
En ja, ik ben een beroepsmilitair b.d. die er ruim 37 jaar op heeft zitten.![]()
Heeft iemand "terug" van 69-3?
Want daar is NL zo goed inquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:39 schreef Pieter-utd het volgende:
Door die reclames wil ik graag ook meehelpen aan vrede op aardeħ!1!11
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |