Post maar watquote:
Iig iets lelijks danwel raars.... Maar je moet m nageven, hij heeft wel alles in 1 kleurquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:44 schreef Innisdemon het volgende:
eeeneeuh, bmwHondaMercedesBuick met DenOudsten/DAF achterlichten?
zonde van de ladaquote:
Ik doelde vooral op die negervelgenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:45 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
Luchtvering, niks mis mee. Kan zo op juiste hoogte gebracht worden
Dat zijn gewoon originele Porsche velgen maat..quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:47 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op die negervelgen
Lul niet, dit heeft niets meer met Fuchs velgen te makenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon originele Porsche velgen maat..
De eerste 911's hadden deze, Fuchs velgen.. deze is alleen ietsjes groter en dikker, en cooler en breder en blingblinger
Ehm.. htf kom jij bij denoudsten/daf achterlichten en waar zie jij een buick tint..?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:44 schreef Innisdemon het volgende:
eeeneeuh, bmwHondaMercedesBuick met DenOudsten/DAF achterlichten?
Verglijk maar:quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Lul niet, dit heeft niets meer met Fuchs velgen te maken
Blijven het nog steeds lelijke neger blingbling velgen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Verglijk maar:
[ afbeelding ]
Heeft er wel van afgeleid.. maar nu ik het zo beter bekijk is het niet 1:1 maar wel een modernere look![]()
Dat zijn geen originele, dat zijn deze:quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Verglijk maar:
[ afbeelding ]
Heeft er wel van afgeleid.. maar nu ik het zo beter bekijk is het niet 1:1 maar wel een modernere look![]()
Die voorkant is werkelijk ge-ni-aalquote:
Het is trouwens een 996 c2 zo te zien met een 997 front en turbogaten. Die velgen zijn oerlelijk en hebben niet met fuchsen te maken, zelfs niet van afgeleid.quote:
ik vindm gwn vet.. dan noem je me maarr een sjonnie om un kut velgquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat zijn geen originele, dat zijn deze:
[ afbeelding ]
Niet dat ik die zo geweldig vind. Maar het ging gewoon over het feit dat die negervelgen totaal niet onder die Porsche horen, genoeg andere velgen beschikbaar.
Als je die negervelgen onder die 911 goedkeurt heb je gewoon geen smaak.
wat mij betreft hoort hij hier wel, alleen al omdat hij op iets wil lijken dat het niet is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik vindm gwn vet.. dan noem je me maarr een sjonnie om un kut velg![]()
imo hoort deze bak niet hier
Precies. Lelijk verneukte Porsches met negervelgen en airridesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:58 schreef Lord_Cardigan het volgende:
wat mij betreft hoort hij hier wel, alleen al omdat hij op iets wil lijken dat het niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |