Post maar watquote:
Iig iets lelijks danwel raars.... Maar je moet m nageven, hij heeft wel alles in 1 kleurquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:44 schreef Innisdemon het volgende:
eeeneeuh, bmwHondaMercedesBuick met DenOudsten/DAF achterlichten?
zonde van de ladaquote:
Ik doelde vooral op die negervelgenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:45 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
Luchtvering, niks mis mee. Kan zo op juiste hoogte gebracht worden
Dat zijn gewoon originele Porsche velgen maat..quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:47 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op die negervelgen
Lul niet, dit heeft niets meer met Fuchs velgen te makenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon originele Porsche velgen maat..
De eerste 911's hadden deze, Fuchs velgen.. deze is alleen ietsjes groter en dikker, en cooler en breder en blingblinger
Ehm.. htf kom jij bij denoudsten/daf achterlichten en waar zie jij een buick tint..?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:44 schreef Innisdemon het volgende:
eeeneeuh, bmwHondaMercedesBuick met DenOudsten/DAF achterlichten?
Verglijk maar:quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Lul niet, dit heeft niets meer met Fuchs velgen te maken
Blijven het nog steeds lelijke neger blingbling velgen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Verglijk maar:
[ afbeelding ]
Heeft er wel van afgeleid.. maar nu ik het zo beter bekijk is het niet 1:1 maar wel een modernere look![]()
Dat zijn geen originele, dat zijn deze:quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Verglijk maar:
[ afbeelding ]
Heeft er wel van afgeleid.. maar nu ik het zo beter bekijk is het niet 1:1 maar wel een modernere look![]()
Die voorkant is werkelijk ge-ni-aalquote:
Het is trouwens een 996 c2 zo te zien met een 997 front en turbogaten. Die velgen zijn oerlelijk en hebben niet met fuchsen te maken, zelfs niet van afgeleid.quote:
ik vindm gwn vet.. dan noem je me maarr een sjonnie om un kut velgquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat zijn geen originele, dat zijn deze:
[ afbeelding ]
Niet dat ik die zo geweldig vind. Maar het ging gewoon over het feit dat die negervelgen totaal niet onder die Porsche horen, genoeg andere velgen beschikbaar.
Als je die negervelgen onder die 911 goedkeurt heb je gewoon geen smaak.
wat mij betreft hoort hij hier wel, alleen al omdat hij op iets wil lijken dat het niet is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik vindm gwn vet.. dan noem je me maarr een sjonnie om un kut velg![]()
imo hoort deze bak niet hier
Precies. Lelijk verneukte Porsches met negervelgen en airridesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:58 schreef Lord_Cardigan het volgende:
wat mij betreft hoort hij hier wel, alleen al omdat hij op iets wil lijken dat het niet is.
Stoerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:17 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Om even op het onderwerp porsches te blijven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn ook allemaal pareltjes, vooral die laatste toyota. Wat denk je dan?
Die Prelude daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
welkequote:
Deze:quote:Op zondag 22 februari 2009 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
welke
en het leukste van de pitspoezen zijn inderdaad de reacties van de mannen die nog nooit een vrouw van dichtbij hebben gezien![]()
ik zou m'n hond er nog van af schoppen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Die is kk geil![]()
Die heeft ook lexuslooks achterlichtenDas wel nadeel.. dat wel..
Dat zal erg lekker rijden op de snelweg!quote:
valt beiden nog mee. Ik vermoed dat bij het remmen die ABS overuren maaktquote:Op maandag 23 februari 2009 00:04 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat zal erg lekker rijden op de snelweg!
En wat te denken van drempels...
Hé Alex op de racing expo geweest ?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
welke
en het leukste van de pitspoezen zijn inderdaad de reacties van de mannen die nog nooit een vrouw van dichtbij hebben gezien![]()
Jaquote:Op maandag 23 februari 2009 19:46 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Hé Alex op de racing expo geweest ?
pitspoezen![]()
Heb je nog een foto gemaakt van de rode Striker ?
Jep ik was er ook met mijn Strikerquote:Op maandag 23 februari 2009 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja![]()
Ja
JaAlles op de foto gezet, maar bij het Colin Chapman Collectief wat extra foto's gemaakt
Was jij er ook dan!
Moest wel aan je dneken bij die RAWtjes
Waarbij deze foto ook gemaakt is door een kwijlende nerdquote:Op zondag 22 februari 2009 19:33 schreef Rosbief het volgende:
Dat verlepte wijf met die kwijlende nerd daarachter, geniaal.![]()
[ afbeelding ]
Jazekerquote:Op maandag 23 februari 2009 21:25 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Jep ik was er ook met mijn Strikerheb je die foto's ergens op internet staan ?
quote:Op maandag 23 februari 2009 21:32 schreef glasbak het volgende:
[..]
Waarbij deze foto ook gemaakt is door een kwijlende nerd![]()
tevens tvp
Dus het was niet zo dat je door de zenuwen van het fotograferen van dat verlepte model vergat scherp te stellen?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:![]()
![]()
Nerd absoluut, maar dit was niet het hoekje waar ik kwijlde... Dat was meer richting de crossauto's en de SevensDe tupperwarebakjes met kippen er op doen me niet zo veel
Nee, mijn instellingen waren net goed genoeg voor auto's (nou ja, eigenlijk net niet goed genoeg, heb een hekel aan binnen foto's maken), maar bewegende dingen zoals mensen werd lastig.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:41 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dus het was niet zo dat je door de zenuwen van het fotograferen van dat verlepte model vergat scherp te stellen?
De grote horizontale lichten zitten op een busquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ehm.. htf kom jij bij denoudsten/daf achterlichten en waar zie jij een buick tint..?![]()
't is gewoon de logo houder van een Benz en achterlichten van een Supra..![]()
En hij heeft een turbowehehhehe..
TurboSjonnie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |